Love Island (Deel 2)

Aflevering 31 recoupling casa

Huh sammy zoent met Amber en gabby, zegt dan dat ie meer voelt voor gabby maar gaat toch voor Amber? Heb niet goed op zitten letten dus mss gemist maar vind het raaaaar. Oh en Mitch is echt een love bomber niet te geloven die vent.

Afl 38

Hahaha heerlijke plottwist en zo random via een smsje dat Catherine en Elom naar huis moeten

Ook echt dat Ella en Whitney deze smsjes moesten voorlezen haha grappige zet van de productie

2 likes
aflevering 38

Ik ben echt een het genieten van het seizoen door dit soort momenten. Ik heb het idee dat de productie eindelijk wat gedaan heeft met het commentaar van de afgelopen jaren, want naast dit soort twists zitten er ook veel minder cliffhangers in! Movie night in 1 aflevering bijvoorbeeld is volgens mij ook nog niet eerder voorgekomen
Ik hoop zo dat Abi bij Mitch blijft, ik vind dat een veel betere match dan zij en Scott. Ik vond het trouwens wel weer super leuk om te zien hoe verrast Amber en Scott waren met hun veilige plek. Wellicht denken ze dat het publiek echt nog stemde volgens compatibiliteit maar dit waren voor het grootste deel natuurlijk sympathy votes
En andersom voor Catherine de gevolgen van haar acties
Ik hoop dat het tweede stel Jess en Sammy gaat zijn. Hij omdat ie wellicht de grootste lul in love island geschiedenis is en het is voor haar eigen bestwil

En sorry maar echt genoten van de ongemakkelijkheid na de speech van Kady. Ik denk sowieso niet dat het oprecht bedoeld was maar ik denk ook niet dat ze had verwacht dat het helemaal niet woordelijk met Zach besproken was

2 likes
UK S10E38

Zou erg verbaasd zijn geweest als Cat en Elom niet zouden zijn gegaan, ze was na het hele Scott-gedoe echt ontzettend impopulair, maar de manier waarop is wel echt savage.
Ik hoop Sammy & Jess idd, want Sammy is idd echt afschuwelijk, maar ik denk Leah & Montel, want zij is ook flink gehaat na movie night (en hij is een spineless zak), en Jess heeft best een grote fanbase opgebouwd inmiddels, dus waarschijnlijk gaat zij Sammy redden.
Verder eens met dat het lijkt of de producers naar al het commentaar geluisterd hebben, dit is volgens mij echt de eerste echte cliffhanger dit seizoen, heel fijn!

2 likes

Ella en Ella :popcorn:

1 like

Ben echt afgeknapt op Catherine, zo onsympathiek. En sneu voor Leah vind ik het :frowning: en voor Jess trouwens ook

Aflevering 35 movie night

1 like

Ik word zo boos van hoe onaardig iedereen tegen Scott doet. Het wordt ook elke aflevering erger, vind het zo zielig. Snap ook echt niet waar de haat vandaan komt. Ik gun hem een leuke bombshell die helemaal voor hem gaat.

Cath was eerste een van mijn favoriete islanders maar ze mag inmiddels echt naar huis, zo onaardig dat ze is.

4 likes

Ja heeft ie niet verdient, hij is eigenlijk de enige man die niets bedenkelijks heeft gedaan.

1 like

Ja, zijn video die werd afgespeeld met movie night was ook zo raar en vertekenend? Hij was juist super loyaal en respectvol. Las op reddit dat hij ook direct na die opmerking zei “joking”, en dat werd nu niet laten zien. Alsof het tempa is met vedraaide beelden haha.

1 like

Aflevering 46

Omg wat een heerlijke aflevering, echt de drama gaat maar door

maar goed ik vind Abi dus ZOO irritant en nep, echt zo’n mean girl. En ik geloof haar relatie met Scott ook echt niet, dus vond die comments naar hen ook heerlijk om te zien, hoop dat zij snel naar huis gaan.

Mitch vind ik ook (nog steeds) een lullo, geloof ook niets van zijn relatie met Ella B (en dat zij hem ook leuk vindt)

Whitney en Lochan mogen winnen van mij, en dan op 2 Ella en Ty en dan zullen Molly en Zach wel derde worden :+1:

2 likes

Ooh love island USA is ook alweer begonnen! Die eerste aflevering is altijd verschrikkelijk, die mensen zijn zo luid en dat continue gegil mijn hemel

1 like

Aflevering 40

Abi :smiling_face_with_tear: wat een jankerd. En dit was echt wel te verwachten van Mitch. En hoe Ella 1 tegen Ella 2 doet, wat een bitch. Ik vond haar de laatste tijd wel oke maar ze laat nu haar ware aard weer zien.

1 like

Aflevering 42

Mitch is echt 1 grote grap hè :smiling_face_with_tear: hoe kan iemand hem nog serieus nemen. En hoe hij dingen uitbeeldt, ik lach me dood.

2 likes

Ik vind Ty echt zo irritant. Hoop niet dat hij gaat winnen

1 like

Ik ben pas bij de recoupeling na Casa en snap wel waarom Ty zo boos is. Tot nu toe is hij haar wel echt trouw gebleven nadat ze exclusief waren. Ik vind Ella vanaf het begin al echt niet leuk en vind het ook wel lullig dat ze ondanks dat ze exclusief waren, toch zich wel heeft open gesteld. Neigt wel naar vreemdgaan als je dan wat met een ander doet.

Maargoed ik vind Ty ook niet leuk en snap nog steeds niet wat al die vrouwen in Zach zien.

Eens met bijna alles maarrrrr ik vind Whitney echt niet meer leuk? Jij dus wel? Zelf hard schreeuwen dat het een spel is maar achteraf wel boos worden dat ze ‘smug’ genoemd werd. Vind Lochan wel leuk dus moeilijk moeilijk :stuck_out_tongue: en ben ook fan van Jess maar niet van Sammy.

Voelt een beetje sneu dat ik al 46 (!!!) afleveringen heb gekeken en hier er nog over typ… had zoveel leuks kunnen doen in die tijd met m’n leven haha

1 like

Reactie op 46

Haha ja ik vond dat ze allebei kinderachtig deden (Whitney en Ella) maar ze hadden ook allebei een punt :stuck_out_tongue:

Ik vind Jess eigenlijk niet meer zo leuk, met dr “wij hebben als koppel het meeste meegemaakt etc’. Ze plaatst zichzelf echt boven anderen. Jaja ze ziet gewoon dat de finale eraan komt. En ze heeft de slechtste smaak van alle vrouwen

Maar in geen enkele serie wisselt m’n mening over personen zo vaak! Dus dat is wel grappig

2 likes

Ik heb even flinke inhaalslag moeten maken, maar

45

Serieus, Mitch en Ella laten blijven?!

2 likes

Afl 52

Samenvatting

Mitch die zet zichzelf ook voorschut met zijn gedrag. Blij dat Abi weg is want ik kon dat gekibbel tussen hun niet meer aan. Ook zo sneaky tegen de anderen zeggen dat Ella fake is terwijl hij dat ook ik. De winnaars zijn ook al bekend. Ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden?

1 like
Samenvatting

De winnaars vind ik ok, maar niet weg van de winnende man. Geloof niks van zijn gevoelens voor haar.

Van Mitch en Ella geloof ik ook niks. Het gevit op Abi vond ik ook erg zielig worden op een gegeven moment. Heb veel doorgespoeld, want kon het niet aanzien. En Tyrique :face_vomiting: