Love Island (Deel 2)

Omg ik cringe zo erg van Naomi met dr “hier moet ik toch even inspringen hoor” wth hij laat letterlijk weten dat hij ook interesse heeft in iemand anders maar ze wil het niet zien. waarom heeft zij zo’n bord voor haar kop

4 likes

Ugh, zó klaar met Naomi.

2 likes

Ja wat goed dat ze gaat!! Maar nu zit ze wel bij die engnek weer in het vliegtuig terug

Vind haar echt vreselijk met dat claimende gedoe

Dat werkt toch met geen enkele relatie als er maar 1 iemand is die het graag wilt. Het komt ook zo desperate over dat gedrag van Naomi. Aan een dood paard kun je niet trekken. Ik vind Job ook heel anders dit seizoen dan toen met Esmee.

Hahaha lol Naomi, heeft echt een bord voor haar kop🙄

4 likes

Ik ben net aan het kijken en pfoe inderdaad… ze had toch beter een van de nieuwe mannen in de villa gekozen of de eer aan haar zelf gelaten en vertrokken ofzo…:see_no_evil:

She’s crazyyyy.

1 like

Wtf die mannen! Wat een kleuters echt

4 likes

Zo ik word helemaal naar van Jonna. Echt hij triggert me gewoon. Hoe is hij zo boos op Nicole, kijk wat hij heeft gedaan. Nicole deed niks. Echt zo kinderachtig van hem. Zo ontzettend toxic

4 likes

Ja woooow ik ook, wat doet hij belachelijk

4 likes

Ik word gewoon plaatsvervangend boos :rage: . Ik begrijp niet dat Nicole bij Jonna blijft. Z’n broer is trouwens niet veel beter. Hele nare mensen die zogenaamd zelf nooit fouten maken en om het minste of geringste boos en gekwetst zijn (en zelf mogen ze wel alles). Garbi ging er wel goed mee om.

Gelukkig is Lena later wel tot in keer gekomen mbt die verschrikkelijke Imad. Pff ik wind me teveel op, misschien ben ik hier gewoon te oud voor geworden.

7 likes

Nycole vindt een andere man knap en Jonna is helemaal overstuur :joy::joy::joy: ga weg hoor

Zo jammer dat ze nog achter hem aanloopt ook, hoop dat veel mensen haar laten inzien hoe manipulatief Jonna is

4 likes

ik kijk nu de aflevering van zaterdag hè maar ik vind garbi echt veeeeel te leuk voor junar. ik geloof hem gewoon eigenlijk niet? hij praat allemaal zo interessant “ja als t er is dan is t er” “de juiste persoon kan alles veranderen” maar volgens mij wil hij gewoon die centen winnen

edit: ik hoop trouwens echt dat ik het heel erg mis heb hoor!

1 like

Ik vind Thijn zo’n kneusje

Edit: oh bye

En nu al final dates hahah? Wat een ruk seizoen

3 likes

Ik vind het ook zo nep allemaal. En inderdaad wtf was Thijn allemaal aan het doen. En kevin en lot is ook zo nep. En die Junar vind ik ook niet geloofwaardig overkomen. Echt jammer dit seizoen!

1 like

Eigenlijk niemand, wat een kut seizoen.

3 likes

Ik vind het echt afgeraffeld. Eigenlijk alsof ze een dikke deal met Loavies hebben gescoord en daardoor maar ff wat afleveringen online hebben geknald. Weinig inhoudelijk ofzo? Ik miste echt iets. Was voor mij meer een grote loavies (en Naomi) show.

Nycole en Jonna zijn alweer uit elkaar, staat op haar insta

Wtf?? Ze zijn net 3 dagen thuis ofzo. Hoe snel gaat dat. Dan hebben ze elkaar toch nooit echt leuk gevonden