Love Island (Deel 2)

Good for her

4 likes

Ja ik ben naĆÆef :joy::joy::sob:

Yes nieuw seizoen van USA is begonnen op Videoland

Die Bergie lijkt wel een experiment. Ik vind ā€˜m maar irritant

2 likes

Ik heb nog nooit USA gezien, vergelijkbaar met UK qua sfeer? Dat is echt m’n favoriet.

Ja ik vind USA altijd top en ook wel vergelijkbaar. Sowieso veel overdreven en uitgesproken mensen natuurlijk, goed voor de drama

1 like

Oh thanks voor de headsup! Ben nu begonnen met de 1e aflevering maar omg wat een types :rofl: Zó anders dan UK, veel meer uitgesproken karakters. Love it!

1 like

Ik vind het juist niet echt vergelijkbaar! De US versie voelt veel meer fake… Allemaal zijn ze heel erg op seks gericht ook? Dat vind ik in de UK versie heel anders,

1 like

De UK is toch ook heel erg fake, dat is ā€˜t programma

Ja dat is waar, ik denk dat ik de UK humor gewoon beter kan waarderen haha.

2 likes

Welke love island van de recente seizoenen zijn t leukste? UK US of AUS?

1 like

UK. Sowieso altijd UK (behalve de winterseizoenen 6 en 9)

Eens met @kika, UK is echt het beste! Het laatste seizoen (S10) was echt genieten van begin tot einde vond ik. S8 was ook leuk.

1 like

Ik vind UK vanaf seizoen 6 al niets meer aan. Echt jammer hoe dat steeds slechter wordt (of ik word ouder lol)

Dan zou ik eerder voor de nieuwste USA gaan, zijn ook maar 4 seizoenen van.

De geruchten gaan al rond dat Jess en Sammy alweer uit elkaar zijn. Ik had wel verwacht dat ze het niet vol zouden houden maar dit is nog niet eens 2 maanden :rofl:

2 likes

Dit nieuwe Love Island USA seizoen is echt on another level… Zoveel drama, zoveel seks, zoveel fucked up mensen, maar ben wel aan het genieten hoor

En als Hannah & Marco niet winnen weet ik het ook niet meer :heart_eyes:

Jaa en alle vrouwen die helemaal voor hem gaan of hem leuk vinden geloof ik niet

1 like

Jaaaaa eens! Echt next level vergeleken met UK. Al lijkt het wel een korter seizoen te zijn, ook veel minder bombshells (naast casa) waardoor er weinig verder gekeken wordt.

1 like

Ik heb de eerste paar afleveringen van Love Island Games gekeken en I’m loving it. Deelnemers uit US, UK, AUS, FR en SE, en met heel veel challenges en een competitief element daardoor.

Ohh ik was hier ook benieuwd naar. Is het concept nog wel dat ze een partner zoeken of gaat het alleen om de spellen?

Zag dat Love Island AUS ook weer is begonnen

Ze moeten wel koppels vormen, en in 1 bed slapen, en er wordt flink wat gezoend al (heb 3 afleveringen gezien tot nu toe), maar sommigen zijn er echt duidelijk voor de games, anderen meer voor allebei. Het is ook allemaal al opgenomen, het publiek heeft geen inspraak oid. En Maya Jama presenteert weer (love her!)

1 like