Ik weet niet of er nog mensen kijken maar ik zit regelmatig vol spanning naar die Love Island Games afleveringen te kijken sommige challenges zijn echt intens!
Zat nu bij de semi finale (aflevering 18) ook helemaal mee te leven vanaf de bank, ook omdat ik het zo leuk vind om mensen van separate landen/seizoenen die ik toentertijd allemaal gevolgd heb nu nieuwe (romantische) koppels te zien vormen
(Semi) finale spoiler
en love echt dat de gedumpte islanders nu hun voorkeuren uit mogen spreken en ze allesss gezien hebben.
Als Justine en Jack niet al veilig waren denk ik dat zij de minste stemmen zouden hebben gekregen door hun actie naar Ray en Imani, ze hebben echt geluk. Vond dat ook een stomme move, tuurlijk denk je aan het spel maar door deze keuze kan ik me voorstellen dat anderen hun vertrouwen in Justine en Jack juist kwijt raken. En ook dat verhaal elke keer over Imani en dr loyaliteit, ehm volgens mij waren ze gewoon de grootste concurrent
Hoop zo dat de relatie van Imani en Ray blijft duren, vond het super aandoenlijk hoe enthousiast hij al was over haar voordat ie dr ontmoet had en dan blijkt het zoân match te zijn aaaahh