Love Island (Deel 2)

Maar echt haha! De mannen konden het in ieder geval niet aan :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben totaal geobsedeerd door Lorenzo. Hij is mijn ideale man?

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

2 likes

Ik vind hem totaal geen red flag haha. Dan denk ik eerder aan Simba.

1 like

Lorenzo, de man die nu al aan z’n vierde vrouw zit maar steeds weer blijft verlangen naar de vrouw die die op dat moment niet heeft :clown_face:

En ja simba is on another level een red flag. Lying King :clap:

3 likes

Ja ik vind Lorenzo ook een red flag. Typische avoidant met zijn gedrag, die is daar alleen voor de fame. Neemt niet weg dat ik hem wel vermakelijk vind, maar de mannen dit jaar zijn (zoals altijd) weer veel te onvolwassen voor al die vrouwen :saluting_face:

1 like

Lorenzo is zo’n type dat superleuk is om als platonische vriend te hebben, maar rampzalig als romantische partner

3 likes

Ik vind hem heet, heel grappig, en op een leuke manier raar. En vooral heel nonchalant, dat trekt me denk ik het meest.

1 like

Net de love island usa recoupling na casa gezien. Die vond ik pittiger dan de britse recoupling. Ik ben ook een beetje pissig op bepaalde keuzes. Ik ben bedoel Aniya…

Maar goed benieuwd naar de rest van de afleveringen jammer dat we van de amerikaanse versie 1 week achterlopen.
Ik open snapchat en zie nu al wie eruit gaat. :-(.

Ach ja.

Hoe vonden jullie de recoupling na casa amour van zowel de amerikaanse en de britse?

Bij de Britse zijn alle Casa-meiden genaaid

Ja, ik heb net gekeken. Je hebt gelijk.