Winnaars heeel saai
ik vond het een medium seizoen, niet zo goed als s1 maar wel beter dan s2 die ik niet eens af heb gekeken. Ik vond Belle de eerste paar afleveringen best okƩ, wel af en toe raar met dat ze zogenaamd verlegen was. Hurricane Belle was afschuwelijk en had veel eerder gedumpt moeten worden, echt zonde van de laatste afleveringen dat zij er nog in zat. Lucinda met dr boyfriend, ik geef ze 3 weken. Love Helena, Leanne en Millie.
Het nieuwe UK seizoen is weer begonnen
ben de eerste aflevering aan het kijken en de eerste indruk van de deelnemers is positief, lijkt me een leuke groep! Tenminste allemaal echt verschillende types, niet zoān eenheidsworst. Ben benieuwd!
Btw @Handtas die drie weken voor Lucinda en Sean was niet zo goed ingeschat
Samie en Ciaran daarentegen hebben het niet eens drie weken gered⦠En nu is ze officieel samen met Tyrique ![]()
Hahahaha ja shit helemaal verkeerd ingeschat. Ik zag dat Tyrique zich ook al weer had misdragen, sukkel. De eerste afl staat vandaag op Videoland, ik ga er een paar sparen en dan beginnen met kijken.
Doet Lorenzo jullie ook denken aan Martien Meiland? Krijg het nu echt niet meer uit mān hoofd hahaha
Haha wtf nee
Dit zie ik echt niet! Hij doet me een beetje denken aan Thierry Baudet
Hahaha in het begin van aflevering 1 ook een beetje van die trekjes. Dan ben ik de enige ![]()
![]()
Ja en op zoān influencer maar geen idee hoe die heet.
Ik ben net begonnen aan afl 1 en Robyn en Aiden zitten al in mān allergie.
Mark baanders bedoel ik
Ik vond die Sandwich opmerking van Aiden echt niet kunnen. Ellie zegt nee tegen hem en hij zegt de hele tijd we hebben unfinished businessš. Nee is nee toch?
Friso Wester
Oh daar heeft hij ook wel wat van weg ja. Een vrij generiek hoofd dus
Ik walg van Lorenzo en Ope
Ik kijk nu beide versies zowel uk als usa. Maar ik vind dat er in usa al veel challenges zijn en in uk nog niet. Alleen wil ik meer van Samraj en Mica zien dan die stomme Aiden.
Het valt mij sowieso op dat in de uk de challenges echt afnemen! Eerst was er elke week wel 1, maar nu echt maar een paar in totaal. Vraag mij af waarom, ik vond het altijd wel leuk!
Ja ik vond die challenges ook heel leukš
Denk vooral omdat het erg duur is om die challenges te maken?
Kwam wel altijd leuke juice van.
Jaa, zou goed kunnen! Kwam inderdaad veel juice van! Ook de kleine challenges in de avond zijn minder. Alleen bij casa spelen ze wat of in het begin.
Ben nu trouwens aflevering 11 aan het kijken en er is een challenge haha!
Ja en die challenge kunnen ze gelijk niet aan
zij zouden alle drama rondom veel challenges echt niet aankunnen.