Love Island (Deel 1)

Ik heb heel veel behoefte aan dit topic :grin:.
Nog meer fans?

1 like

Jaaaaaa, ik kijk alles en ben helemaal bij nu haha. Kijk elke dag de nieuwe aflevering!

@Jessa je kunt 't zien via Videoland!

1 like

Jaaaa ik ben ook helemaal bij, en het is ook echt het eerste wat ik doe als ik wakker wordt, haha. Koffie en Loveisland! (Zwaar leven he, I know)

Ik vind het wel super jammer dat Niall weg is gegaan, vond hem zo’n leuke jongen! Ik las dat hij waarschijnlijk weggegaan is omdat hij zich heel onzeker voelde, oa over zn flaporen.

Maaar nu ben ik team Dani en Jack! :heart_eyes:

En ik vind Megan en Eyal beide super kut, Megan omdat ze zo loopt te zeiken over Georgia, en Eyal… gewoon om hoe ie is.

En goooo Dr Alex! Hoop dat een van deze meiden wat voor hem is!

Jaaaa dit is echt mijn guilty pleasure! Ik moet nog aan het nieuwe seizoen beginnen, staat het er helemaal op of weer 1 afl per dag? Als ik weer bij ben ga ik hier lekker mee posten :grin:

Jaa, ook echt mijn guilty pleasure Love Island! Ik kijk gewoon live of terug op de Engelse tv dus denk dat ik wat voor loop op Videoland. Ik wist niet dat ze het daar ook op plaatsen

1 per dag!

Ik heb ook alle seizoenen en afleveringen tot nu toe gezien :sweat_smile:
Ik heb dit seizoen nog niet echt een favoriet koppel eigenlijk. Dani en Jack geloof ik ook niet helemaal, zij wilde hem in het begin niet, en na een aantal dagen opeens toch wel?

Hebben jullie het gehoord van de zelfmoord van Sophie van vorig seizoen? Echt erg, sommige geven Love Island daar indirect de schuld van.

Ja dat heb ik meegekregen en vind het echt super sneu! Ik had idd gezien dat oa Malin op instagram had geplaatst dat er niet genoeg aftercare zou zijn na de opnames… al denk ik dat er wss wel al eea speelde bij Sophie. Het blijft ontzettend naar sowieso :frowning_face:

Ik heb ook alle seizoenen gezien!
Het nieuwe seizoen bewaar ik tot mijn vakantie. (Vrijdag!)

1 like

Ik zag trouwens dat de spin offs van Olivia & Chris en Chris & Kem ook op Videoland staan, hebben jullie die al gezien en is het wat? Ben vooral wel benieuwd naar Chris & Olivia maar vond Kem en Chris ook wel echt grappig samen.

Zijn dat een soort reality programma’s?

1 like

Ja, volgens mij worden Chris en Olivia gevolgd in de periode nadat de opnames zijn afgelopen. De serie over Kem en Chris kende ik eigenlijk niet maar dat is een soort challenge programma ofzo lees ik nu op internet.

1 like

ik ben pas begonnen aan seizoen 3, ben tot afl 10 gekomen maar toen zag ik dat er in totaal 50 (??!!) op videoland stonden en toen heb ik maar besloten om op internet op te zoeken hoe het afliep haha.

Is seizoen 4 een aanrader?

Jaaa, die van Olivia en Chris heb ik gezien! Wel echt een aanrader, erg vermakelijk…

Spoiler, niet lezen als je de afloop niet wilt weten

Ze zijn echt súper explosief en maken elke dag ruzie om ALLES! Ik had in de media al 't een en ander gezien dat het uit zou zijn, dat vind ik ook niet heel gek. Ze kunnen heel leuk zijn samen, maar ook zo erg ruzie maken. Denk dat dat de reden ook is dat er maar 3 afleveringen zijn, omdat ze al zo snel uit elkaar gingen…

1 like

Die show van Chris en Olivia lijkt me niks, ik werd al gek van hun ruzies in Love Island :laughing: Zij pasten zo slecht bij elkaar, constant op zoek naar redenen om te kunnen bekvechten, vooral Olivia.

Kem en Chris vind ik wel echt leuk samen, echt een bromance haha.

Ik kijk ook echt iedere dag. Mijn guilty pleasure, ik vind het op een manier wel de postieve versie van Temptation Island. Ik ben sowieso team Jack & Dani. Maar ik erger me zo aan de productie de afgelopen aflevering door alles te moedwillig te sabotteren.

Aflevering gisteren (Engeland)

Waarom tonen ze alleen dat Jack reageert op de komst van zijn ex? En niet gewoon dat hij alles vermijd, alleen buiten slaapt en zelf zegt dat hij van haar houdt? Het lijkt wel alsof de productie niet wil dat er liefde gevonden wordt in de vila.

1 like

Huh? Ex? Heb ik dit gemist?

Aflevering gisteren/Spoiler

Jaa, dat idee had ik ook! Echt stom, want ze zijn zo leuk samen. Ik vind het trouwens echt zielig voor Georgia. Ook al vind ik Josh en Kaz wel beter bij elkaar passen denk ik

3 likes

Op Videoland lopen de afleveringen achter, zij heeft het over de laatste aflevering in Engeland.

@Flexican Ah oei ja, ik kijk mee met Engeland, dat had ik beter vermeld! Zal ik vanaf nu ook doen!

Oooo :sleepy: ik ben Videolandkijker, vandaar!