Luizenmoeder

Helaas deed de TV gisteren weer eens kwalitatief uitermate teleurstellend, maar vandaag is hij gefixt dus ga ik de aflevering nog een keer terugkijken.
Ik vind het ook jammer dat je moet betalen om seizoen 1 terug te kijken whyyy

via NL(en dan hij-vorm van werkwoord zien).nl kan je maand voor 1 cent kijken! En krijg je berichtje als j bijna naar betaalde vorm gaat

1 like

Oeh dat ga ik dan maar snel doen! :blush:

@Vaiana

Sowieso wel een aanrader om een npo-abonnement te nemen, het is na de eerste maand één cent maar iets van drie euro per maand, veel goedkoper dan Netflix en er staan leuke dingen op!

Ik heb bijvoorbeeld alle seizoenen van The Great British Bake Off teruggekeken en ben nu bezig met The Killing.

4 likes

Ik dacht dat het veel duurder was :sweat_smile:
Netflix is de laatste tijd niks en kijk toch steeds meer NPO programma’s.

1 like

Ik heb het net even opgezocht, maar het is €2,95 per maand.

Eerst had ik een paar keer met verschillende mailadressen zo’n ‘gratis’ proefabonnement genomen, maar ik heb nu een gewoon abonnement, best leuk!

1 like

wat is het idee achter die nancy? is dat een ““welbekend”” type mens op scholen ofzo?

Soest*

Maar het gaat niet om de bestemming, maar om de reis op zich.

18 likes

Gelukkig is het een hele lange reis naar Soest als je met het ov gaat :smile:

Zit er weer klaar voor

1 like

Hahahaha je cijferlijst van de Pabo. Of je een 10 hebt gehaald voor als kabouter in het bos rondhuppelen.

4 likes

Nou deze aflevering vond ik niet zo eigenlijk!

2 likes

Anton is altijd ongemakkelijk…

1 like

Vieze Anton, krijg er rillingen van haha.

2 likes

Ik dacht misschien metoo?

Ik dacht misschien om te luisteren naar de ontlasting van anderen? Omdat zijn ontlasting nogal hard is en hij denk dat dat niet zo is?

Nehhhhh ik denk dat Anton gewoon een viezerik is met een urine fetisj.

2 likes

Is het ook. Nog viezer dan de fetisj opzich.

1 like

Nee vond er ook niets aan?

Wassie nou dood of niet?