Mankementen

Volgens mij kan ik heel slecht ruiken en proeven. Sommige mensen kunnen echt precies zeggen waar iets naar smaakt en het vergelijken met iets anders maar ik kan dat echt niet. Ook ruik ik heel vaak niet als anderen zeggen: Oeh in ruik…
Van het ruiken merk ik niks want ik ruik het toch niet maar van het proeven vind ik soms echt jammer

2 likes

Ik vind het ongemakkelijk om m’n ouders in hun ogen aan te kijken :s heb ik gemerkt.

Ik kan geen pillen slikken. Moest dat laatst eigenlijk doen maar heb het na 2 dagen opgegeven, het was verschrikkelijk.
Verder heb ik -6/-6,5 dus zie ik ook niks zondet bril. En ben ik blijkbaar slecht in realities hebben (vrienden/romantisch).

Ik ben een regelrechte ramp in het verkeer

Als ik niet op tijd eet ga ik helemaal trillen en wordt ik echt een gestresst ongezellig persoon. Ik moet ook echt vaak kleine dingen eten want als ik honger heb past er op de een of andere manier toch niet zo veel in mijn maag? Maar dan daarna heb ik super snel weer honger

4 likes

Dit ken ik wel!

Ik kan niet in kleermakerszit zitten.

Ik kan niet hurken of op mijn knieën zitten. Heb nu zere knieën, omdat ik gisteren het nieuwe toetsenbord aan moest sluiten en daarvoor onder het bureau moest kruipen :confused:. En als ik druk ben op mijn werk loop ik overal tegenaan met als resultaat blauwe plekken :sweat_smile:

Ik kan geen koprol maken. Achter uit lukt nog wel, maar bij voorruit dan rol ik ineens weg

1 like

Als ik te lang wacht met drinken tot ik écht grote dorst heb, drink ik altijd met veel te grote slokken en loopt er sowieso water naast het glas, langs m’n kin naar beneden :neutral_face:
(gelukkig drink ik vaak water, ivm vlekken)

1 like

Ik kan mijn tenen niet bewegen. En ik heb echt jaren gedacht dat mensen die dat wel konden gewoon een soort extra talent hadden ofzo. Blijkt het normaal te zijn om dat wel te kunnen :confused:. Ik ben overigens nog altijd verbaasd als ik mensen met heel flexibele tenen zie haha

1 like

Ik wil hier een gifje van :sweat_smile:

1 like
  • Op mijn vingers fluiten
  • Het verschil tussen links en rechts
  • Wakker blijven tijdens een film of serie - er zijn films die ik in 5 etappes heb moeten kijken en dan vind ik ze wel gewoon leuk.
2 likes

Ik kan niet fluiten op mijn vingers. Ik kan geen spagaat. Ik ben slecht in masseren.

1 like

Herkenbaar, blij te lezen dat ik niet de enige ben. Heb ook al té veel littekens aan mezelf en onhandigheid te danken.

1 like
  • Random vallen of half door je enkel gaan waardoor je bijna valt.
  • Mijn inschattingsvermogen is heel slecht, hoe moet ik weten wat 300 meter is?
  • Ik stoot minimaal 1 keer per week mijn kleine teen.
  • Namen en gezichten onthouden is DRAMA, na 3 jaar ergens werken ken ik nog alle namen niet.
  • Hoe eten mensen zonder te knoeien?
  • Ik kan nooit het geluid van de tv op 13 zetten, dat moet altijr op 10 of 15 staan.
  • Mijn concentratieboog is mega kort en ik ben dan ook altijd afgeleid tijdens een film

Ik kan geen pasta koken, zelfs niet na 2 jaar samenwonen met een Italiaan in Italië.

Als ik moet hoofdrekenen wordt het een grote leegte in m’n hoofd en zelfs 7+8 moet ik dan met de rekenmachine doen.

1 like
  • ik kan totaal niet sporten. Durfde vroeger ook heel veel niet bij gym (bok, trampolines met kasten etc. Horror!) Heb ook echt een richtingsvermogen van een pier als het om balspellen gaat. Iemand kan recht voor me staan en ik trap die bal 10 meter de andere kant op.

  • ik kan totaal niet tegen bloed. Had mezelf een keer een klein beetje gesneden aan een dekseltje van een bakje Paturain en het bloedde niet eens maar toch ging ik bijna van mn stokje, echt raar.

  • rekenen is een grote error in mn hoofd. Ik kan het niet!

  • Ik kan niks stijf kloppen, dus slagroom, eiwitten, mayonaise enzo. Mislukt altijd van mijn hand. Heel frustrerend.
  • Ik moet mijn eten bekijken voor ik het in mijn mond stop. Kan dus niet hersenloos chips vreten. Ieder chipje moet ik gezien hebben.
  • Ik krijg snel blauwe plekken.
  • Ik kan niet tegen dingen die vallen. Dan zit ik tegen het plafond, ook al is er niks aan de hand. Bij crossfit is dat wel een dingetje met de barbell moeten laten vallen als ik hem boven mijn hoofd heb. Brrrrr.

Nouja blijkbaar kan dat dus fout gaan haha. Het smaakt nooit zoals het hoort te smaken zelfs als ik echt m’n best doe. Misschien doe ik teveel of te weinig zout in het water, kook ik het toch iets te kort of te lang, idk maar het lukt gewoon niet