Ja mijne ook!!!
Ik heb allemaal cd’s op Vinted gezet en ze op eentje na allemaal verkocht! Ben echt verbaasd haha. Maar super chill
Oh nice! Dan ga ik de mijne ook maar proberen te verkopen. Voor hoeveel had jij ze erop gezet?
Beetje wissend, ik had er bijv. 3 van Adele en die heb ik voor 10 euro samen verkocht; 1 losse van Billie Eilish voor 7 euro, losse van Passenger voor 5 euro en nog 4 van Ed Sheeran voor 15 euro!
Ik heb iets verzonden wat de 28e is aangekomen op het pakketpunt, de koper heeft het nog niet opgehaald en reageert ook niet op mijn berichtje (ze is wel online). Ik krijg er echt stress van… verkopen via vinted is zo niks voor mij
Ik heb een pakket ontvangen wat niet voor mij bedoeld is, heeft iemand dit eerder gehad?
Mijn pakket is niet opgehaald en nu wordt het teruggestuurd. Maar ik ga twee weken op vakantie. Ik kan het dus niet aannemen. Ik baal echt.
Met welke verzendoptie heb je het gestuurd? Want met sommige vervoerders (DHL en DPD tenminste) kan je het pakketje ergens anders laten heen sturen dus een pakket bij jou in de buurt bijvoorbeeld.
UPS… meisje reageert ook niet, het enige wat ze zei is: ik heb niks ontvangen. Maar t heeft vanaf de 28e op een pakketpunt gelegen
UPS zou ik niet zo snel weten want daarmee ontvang ik helaas te weinig maar wat raar? Toch moet ik hier vaak een tijd wachten omdat ze mijn achternaam verkeerd verstaan en vervolgens ook dito zoeken daarmee.
Ja ik denk gewoon dat ze niet is gegaan of er geen zin meer in had of zo?
Als je denkt, wat raar, ik ontvang niks, dan vraag je dat toch even aan mij? Ze was wel gewoon online namelijk
Zou je denken ja maar ja, ik heb gemerkt dat het soms wat vreemd gaat op tweedehands platformen met (ver)kopen wat super frustrerend is als jij de verkoper bent natuurlijk want jij wilt terecht je geld hebben.
Ik heb echt het idee dat Vinted achteruit aan het gaan is de laatste tijd. Misschien is het toeval, maar ik heb de laatste tijd bijna alleen maar negatieve ervaringen. Verkopers die je pakket niet opsturen en nergens op reageren, verkopers die liegen over de staat van een kledingstuk, kopers die onaardig doen of het pakket nooit ophalen… Of ben ik gewoon een zure boomer?
Het adres op het pakket is wel van jou? Dan retour sturen, kan een scam zijn:
Ik denk dat je gewoon de verkeerde mensen treft? Ik herken het iig niet.
Ja, maar er zit een kaartje in voor een ander, het is van Vinted verzonden via Homer en ik heb het opgehaald bij een pakketpunt
Nou ik heb hetzelfde gevoel. Ik dacht vandaag: ben eigenlijk wel even klaar er mee. Laatst een jumpsuit gekocht: nieuw met prijskaartje. Krijg ik een bericht: ja ga het opsturen maar het prijskaartje is er af gevallen??? Ik dacht ga niet reageren want ze wil gewoon dat ik zeg dat het OK is. Keek ik later goed op de foto zag ik dat het prijskaartje er aan was geknoopt en het product een heel ander product was toen ik op google zocht? Heb het product binnen, geen prijskaartje er aan. Ik heb er niks van gezegd want was er blij mee en zou ook die prijs zonder het prijskaartje betalen maar voelde me wel opgelicht. Ik dacht weer extra leermoment om alles te dubbelchecken.
Laatst ook een jurk gekocht. Ze verzond het maar niet dus ik voorzichtig een bericht gestuurd van: hey ik vind de jurk erg leuk en zou het jammer vinden als je hem niet verzendt. Het heeft geen haast maar lukt het nog voor die tijd? Toen gaf ze aan dat het lukte. Heeft het idd verzonden op de allerlaatste dag. Is de jurk vandaag aangekomen zie ik bij mijn notificaties dit bericht staan: hoi, het pakket ligt al klaar hé. Op mij komt dit niet echt vriendelijk over en dacht ja wat wil je nou. Dat ik na de melding meteen erheen ga terwijl jij wel langzaam bent? Wilde na mijn werk in de chat reageren dat ik het vandaag of morgen ga ophalen heeft ze het bericht gewist. Nu denk ik: was misschien voor een ander dat ze zich vergist heeft.
Een hele rant maar ben er echt ff klaar mee. Vooral dat nieuw met prijskaartje of iets bewust niet op de foto zetten. Ik word iig wel steeds wijzer op vinted waar ik op moet letten
Laatst kocht ik via iemand een combipakket voor echt een goede prijst met 1 origineel erg duur item erin. Ik had leuk contact met de verkoopster, het voelde een beetje alsof ze het mij ‘gunde’.
Toen ik eenmaal het pakket ontving bleek dat dure ding mij echt niet zo mooi te staan.
Ik stuurde haar een bericht en bedankte haar voor hoe netjes alles was ingepakt en liet weten dat dat ene item me toch niet zo mooi stond en vroeg haar of ze het terug zou willen (want het was een bijna te goede deal) of dat het prima zou zijn als ik hem zou doorverkopen via Vinted. Ze heeft nooit meer gereageerd. Ik vind dat een beetje jammer, lijkt het. Was mijn vraag nou zou super raar?
Ja Vinted is geen kledingwinkel hé waarbij je iets koopt en als het niet leuk staat je het weer terug kan sturen
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Marktplaats/Vinted (Deel 2).