Ik was het inderdaad sowieso ook, en de geur gaat er wel uit, maar het is toch altijd een beetje een domper op de feestvreugde ofzo
Heren US6 (38,5) en heb nog een paar 37,5 vrouwenmaat (AF1 valentine uit 2004 zag ik net). Vooral SB dunks heb ik nu nog. Heb de collectie al behoorlijk uitgedund in de loop der jaren maar ging laatst mijn berging opruimen en kwam nog het een en ander tegen
Ohh jammer niet mijn maat en niet mijn modellen haha! Ik was wel benieuwd, want had je wel vaker zien posten dat je oudere Nikes had. Dacht miss zit er nog iets voor mij bij
Wou zeggen misschien duik ik nog wat op uit de berging haha maar als de maat niet klopt. Vond ook nog een paar AM90 concords uit 2005 maar die hebben mij toentertijd zoveel bloed, zweet en tranen gekost om aan te komen dat die nooit weggaan.
Hoe verstuur jij je pakketjes dan?
Krijg net een 3 sterren review omdat 2 artikelen kleiner vielen dan ze dacht. Had ook aanfoto’s enzo erbij gezet en naar mijn idee vielen ze echt gewoon goed op maat. Is toch altijd het risico denk ik dan…
Of het is zo iemand die denkt dat ze nog steeds maat M heeft en zichzelf daar vaak ingepropt krijgt maar het hierbij niet lukt. Vind ik zo zonde altijd. Koop gewoon een maar groter, staat vaak nog veel mooier ook!
Ja echt hoor… Waren echt mooie dingen ook en snel verzonden, echt stom dat ik daar dan zo’n review voor krijg maarja.
Ik steek de kledij altijd in een plastiek zakje (hergebruik van online bestellingen) en dat steek ik dan in een doos of stevige kartonnen verzendzak (ook hergebruik).
Dit lijkt mij echt zo vervelend . Verzend je keer iets snel, krijg je gelijk zo badge. Verwacht iedereen gelijk dat je altijd snel verzend
Ja en al na 1 keer toch als ik het goed lees? Dan krijg je van die reviews van ja ik had het hier gekocht want er stond snelle verzending maar ik moest wel 2 dagen wachten!?!?
Ja precies! Snap ook niet dat je na 1x optijd verzenden je gelijk ‘vast’ zit aan zo badge voor 30 dagen. Dit zal mij nu juist tegen houden om een pakket te verzenden binnen 24uur
Ik heb er net 1 verstuurd, ben benieuwd of ik er straks één krijg
Blijft toch maar 30 dagen zichtbaar
Ik koop uit principe nauwelijks nieuwe kleding maar werd helemaal verliefd op een setje van Loavies. Staat dat setje dus nieuw op Vinted! Helemaal enthousiast. Wel even duur als nieuw, maar hoop echt dat de verkoopster reageert en dat niet iemand anders snel deze parel te pakken krijgt
Ik (lange armen want 1,85) kreeg deze week ook een shirt binnen in maat M die gewoon zo gelubberd was dat de mouwen 10 cm te lang waren. Heb wel 5 sterren gegeven maar toch aangegeven dat hij niet viel zoals de maatgeving.
Heb 'm inmiddels heel heet gewassen en in de droger gehad en nu is het iets beter gelukkig.
In de reeks van onpopulaire meningen: ik vind verzenden in een (vuilnis)zak prima, maar bedek dat ding dan niet volledig met tape
Sta ik daar weer met een schaar te hopen dat ik niet ook het kledingstuk kapot knip. Als het op die manier verpakt is, kan ik die verpakking meestal ook niet meer hergebruiken. Ook zonde!
Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan netjes de opening dichttapen en de rest van de tas lekker tas laten zijn.
Ben net echt in een zinloze discussie beland.
Iemand stuurt dat ze de jurk heeft ontvangen maar dat op het prijskaartje XS staat terwijl het een S moest zijn. Dus ik foto’s gekeken van de advertentie en daar staat een foto van het maatlabel met jawel maat S erop. En ook S aangegeven bij maat. Nu zegt ze jaaa maar ik paste hem al niet goed dus toen ging ik op het prijskaartje kijken en daar stond xs. dus ik 100 x zeggen het maatlabel geeft de echte maat en het prijskaartje zal wel een foutje zijn.
Nu zegt ze ik toon het je straks als ik thuis ben. Wat ze gaat tonen geen idee?
A. Zo geen zin in dit gezeik ben moe. B. Is ze nou echt zo dom of probeert ze er een slaatje uit te slaan omdat ze ‘m niet past?
Of ze heeft eerder ergens een xs gekocht, en probeert hem nu gratis om te ruilen voor een goede maat