Ja echt hoor krijg hier rare vibes van. Ze heeft serieus een case geopend. Vinted heeft mij gestuurd dat ze binnen 2 dagen met goed bewijs moet komen dat het kledingstuk niet overeenkomt met de advertentie en ik anders mijn geld terug krijg gewoon.
Ja klopt, dat zeg ik ook in een comment erna. Je zit er wat ik ervan begrijp 30 dagen eraan ‘vast’. Vind ik best veel. En misschien valt het wel mee hoor, maar ik zie nu al voor mij dat dus kopers reviews geven met “ze heeft een snelle badge maar niet snel verzonden dus 2 sterren” bijvoorbeeld.
Dit is zo irritant! Altijd weer gehannes om niet in het kledingstuk te knippen. Het is zo niet nodig om het helemaal in te tapen.
Ik heb nu 2 keer wat snel verzonden maar heb nog niks. Of zou je het pas krijgen als de bestelling ontvangen is? Ben wel benieuwd hoe het er uit komt te zien haha, heb het nog bij niemand gezien
Staat bij “wacht tot de bestelling is voltooid” dus denk inderdaad als het pakket ontvangen is en alles goed is. En ja ik ben ook wel benieuwd naar hoe het eruit zal zien
@Lemonade @Schattenwijfje @o0Lin0o Thanks! Sowieso heb ik nog wel wat doosjes over en een opgerolde tas vind ik ook een goeie! Nu alleen nog wat verkopen
hahaha
Was net bezig iets heel leuks te kopen op Vinted maar net toen ik zat te zoeken tussen de afhaalpunten was ie ineens verkocht Toen heb ik haar gevraagd of ze die aankoop wilde annuleren en voor het dubbele wou verkopen (10 ipv 5 euro). En dat wilde ze wel
Wel een beetje lullig voor de ander maarja. Ik hoop alleen wel dat ik het nu ook echt krijg.
Wel slim haha
Nou zo stom! Ik had net mijn droom item gekocht via Vinted. Helemaal blij, want was maar €5! Maar nu heeft de verkoper het geannuleerd! Reden ze heeft het aan iemand anders verkocht voor het dubbele Twijfel nu om te vragen of ze het alsnog wil verkopen aan mij maar dan voor €15… Wat moet ik doen?
Is een grapje natuurlijk op het bericht van @Chief
Wow 639
Is dit jouw baan?
Haha nee ik zit er al heel lang op. Zie best vaak mensen met 6000 reviews ofzo dus dan voelt het voor mij niet meer echt veel haha, maar het is wel redelijk wat ja.
Nee de dingen met prijskaartje zijn eigenlijk allemaal miskopen geweest. Ben een beetje koopgek en enthousiast als er nieuwe dingen uitkomen, en soms vergeet ik het terug te sturen bij een bestelling bijv, heel dom en zonde mja wel hoe het is haha.
Oh 6000 zie ik eigenlijk nooit
Maar keek net op je profiel en zag dat je nu al 15 reviews meer hebt in vier dagen tijd en vrijwel allemaal nieuwe kleding, of veel met prijskaartje, dus lijkt alsof je kleding koopt om weer door te verkopen
Waarom zo lullig? Ze legt het toch hierboven uit?
Als je m’n Vinted goed had bekeken is denk ik 80% zonder prijskaartje, dus dat ik alleen maar nieuwe dingen verkoop is onzin. En heb het hierboven idd uitgelegd, jammer dat je dan nu met zo’n beschuldiging komt.
Edit: had een qoute moeten zijn maar blijkbaar een nieuw bericht aangeklikt
Ze zegt het een beetje pittig maar ik vind hoeveel @MACkroket verkoopt ook wel een beetje opmerkelijk. En te laat terugbrengen vind ik bij de hoeveelheden een beetje vreemd
Haha lullig? Ik zeg alleen dat het lijkt alsof ze kleding koopt om door te verkopen
@MACkroket Ik heb idd niet alles bekeken alleen het bovenste en dat is allemaal met prijskaartje, nu ik verder scroll staat er idd ook veel zonder prijskaartje maar ik raak niet uitgescrolt zoveel staat erop. Mja boeiie vind het gewoon fascinerend joh
Ben er ook niet trots op dat ik zo’n chaoot/vergeetachtig ben. Als je 1 grote bestelling te laat retourneert dan zit je al met heel wat. Maargoed als jullie wat anders denken dan is dat prima, heb mijn uitleg in ieder geval gedaan.
Ja ik zelf ook hoor, maar het zijn bij jouw zo’n grote hoeveelheden dat ik dat eigenlijk ongeloofwaardig vind als ik eerlijk ben.
Is ook niet verboden toch? Of mis ik iets