Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Dit is op marktplaats, ik heb ook geen idee. Maar als je bepaalde woorden noemt zoals cash/tikkie/betalen dan krijg je meteen een betaalsuggestie. Dus misschien is dat ook zo voor het delen van een ervaring, dat marktplaats obv tekst denkt dat er een uitwisseling heeft plaatsgevonden en suggestie doet om te beoordelen?

Ik heb hier verder ook helemaal geen melding van gekregen, dat zij mij heeft beoordeeld. En dat krijg je normaal wel. Kan haar ook niet beoordelen dus misschien heeft ze geklaagd ofzo.

1 like

Apart systeem joh! En wat stom van die vrouw.

4 likes

Jup, that’s the vinted life :joy:

7 likes

Ik doe dat vaak, sorry. Dan zie ik iets waar ik over twijfel. Of ik zoek iets specifiek, voor dit voorbeeld even : spijkerbroek, en wil ik opties met elkaar vergelijken.

7 likes

Is er een manier om je dingen te verbergen, of kan dat echt alleen door aan te geven dat je op vakantie bent? Ik heb ff geen zin meer in die lage biedingen en ik hoef er toch niet perse snel vanaf, dus ik wil alles eigenlijk even verbergen tot ik er weer zin in heb :joy: maar als ik nu alles verwijder moet ik dat allemaal weer opnieuw gaan uploaden etc, daar heb ik ook geen zin in

Als je op het artikel klikt en dan rechtsboven op die 3 puntjes kan je verbergen aanklikken

Oh top, dank je!

1 like

Ik heb iets heel kleins verkocht via Vinted. Voor grote dingen gebruik ik altijd doosjes, maar dit past makkelijk in een envelop. Ik kan niks vinden over minimale afmetingen voor een pakket. Heeft iemand wel eens iets via een envelop verstuurd (via Homerr) en is dit goed gegaan?

1 like

Ik verkoop echt al maaaaanden niks meer. Nog effe en ik ga alles doneren. Wil het weg uit m’n huis.

Ja, ik heb wel eens iets verzonden in een envelop en deze week kreeg ik iets binnen in een envelop (formaat ansichtkaart).

1 like

Ja, kan gewoon!

2 likes

@Kryptonite @Moment Bedankt, dan ga ik het gewoon in een envelop versturen!

Ik vind t zo irritant als verkopers geen feedback achterlaten terwijl ik binnen 5 minuten betaald had, het pakket ook echt direct ging halen toen het bij het pakketpunt lag en daarna ook snel had bevestigd dat alles oké was en een 5 sterren review heb gegeven. En dan wel op mijn feedback op jou reageren hè?

2 likes

Is ook mijn ergernis. Hoeveel moeite is het nou? En gebeurt echt bijna nooit.

1 like

Had ik gedaan (al toen ik mijn review had gestuurd), persoon heeft daarna nog op mijn review gereageerd maar mij geen review gegeven. Dus ik heb heel petty mijn review ook weer verwijderd :woman_shrugging:

1 like

Ik geef nooit feedback eigenlijk aan kopers? Is dat normaal?

3 likes

Ja, dat wordt wel gewaardeerd in ieder geval. Is niet zoveel moeite toch?

1 like

Ik weet niet ik denk altijd wat moet ik dan schrijven haha vind het zo’n raar concept om feedback aan de koper te geven. Ik krijg het zelf eigenlijk ook zo goed als nooit terug vandaar dat ik dacht dat het niet zo’n ding was.

3 likes

Ik zet altijd deze :ok_hand: bij 5 sterren, weet echt niet wat ik er anders erbij zou moeten zetten.

1 like

Ik doe dat eigenlijk altijd. Geef dan aan dat het snel opgehaald was en direct aangegeven of iemand tevreden was. Is een kleine moeite om even te doen

1 like