Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Niemand ziet dat alleen ik en degene die het heeft gekocht. Dus ik denk er nooit aan.

1 like

Ook degenen die het in hun favorieten hebben staan!

1 like

Ohja klopt idd! Alleen het zijn wel elke keer de mensen die het bij me hebben gekocht en het er dan vervolgens zelf weer opzetten.

1 like

Haar redenatie klopt niet eens? Als ze voor haar te groot zijn dan had zij ze als minstens 38 online moeten zetten?

3 likes

Ik zag net een advertentie van een product dat ik zocht met vraagprijs 60 euro. En bieden vanaf 60 euro. Dus ik bood 60 euro.

Krijg ik een berichtje ‘voor 65 euro mag je het komen halen’

Vind ik dan echt een beetje raar :face_with_monocle:

8 likes

Ik had oorbellen opgeslagen als favoriet. Stonden te koop voor €11,-
 krijg ik een berichtje:

“Bedankt dat je mijn oorbellen als favoriet hebt opgeslagen! Stuur me een berichtje als je nog vragen hebt en bieden mag altijd”

Ik bied €9,-

“Sorry, lager dan €11,- ga ik niet.”

Ik: “oke, omdat je zei bieden mag altijd, dacht ik ik ga het proberen”

Zegt ze: “Ja, dat zei ik inderdaad mja dit is mijn antwoord”

Ok

27 likes

Klopt het dat je eerder bij DHL een QR code kreeg, maar nu gewoon de labels weer moet printen?

Argh
 net de printer de deur uit gedaan

1 like

Hier heb ik ook last van! Was juist blij dat met dhl verzenden het gewoon digitaal ging, ik heb geen printer dus nu de koop maar geannuleerd.

1 like

Volgens mij krijg je alleen een QR code als je niet naar het buitenland verzendt, ik heb laatst naar België verzonden en moest toen ook printen inderdaad

3 likes

Dit is gewoon binnen Nederland!

1 like

Oh in dat geval wel echt stom

3 likes

Helaas moet ik binnen Nederland bij DH nu ook weer steeds een label printen

2 likes

Ben m’n halve kledingkast op Vinted aan het gooien, wat een klus. Maar krijg nu meteen een heel verhaal in het Frans:
Bonjour , j’ai vraiment du mal Ă  mieux les visualiser avec mon tĂ©lĂ©phone d’ancienne gĂ©nĂ©ration mais Ă©tant sĂ©duite par votre article, ça serait possible de me transfĂ©rer les mĂȘmes photos par E-mail svp, avec l’ordi j’ai une bonne visibilitĂ© :
-e-mailadres, weggehaald-
Merci d’avance.

Sorry maar voor een tasje van 2,- ga ik deze moeite toch niet doen en sowieso vind ik het een beetje een vage vraag?

1 like

Ik heb altijd het idee dat ik opgelicht wordt met dat soort dingen, al zal het vast meevallen.

2 likes

Je moet een bericht sturen naar het support account. Dan kom je in gesprek met een medewerker. Beetje omslachtig.

1 like

Ja ook dat inderdaad, al denk ik dan weer, wat kunnen ze als ik een mailtje stuur naar dat adres? Maar ben misschien ook naĂŻef en weet hier niet genoeg van :sweat_smile: ben al vaker de lul geweest met bestellingen op mijn naam waarvan ik niet weet hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen

1 like

Huh maar dan kan ze toch ook gewoon op een computer naar de Vinted website gaan om op die manier de foto’s te bekijken? Zou er zelf idd geen zin in hebben voor 2 euro

5 likes

Ja dit, vind het een gekke vraag.

2 likes

Zou het echt niet doen. Of het is om na te maken of om foto’s te verspreiden. Voor 2 euro zou ik m liever naar de kringloop brengen dan deze moeite doen :joy:

Maar goed dit komt van iemand die ook nee zegt tegen een andere verzender omdat ik dat inleverpunt te ver weg vind. Heb ze niet voor niets uitgezet :innocent:

5 likes

Thanks allemaal, weet ik zeker dat het een vage vraag is haha, heb de chat gewoon verwijderd :sweat_smile:. Iedereen is overigens wel meteen los gegaan op m’n nieuw geplaatste kleding, moet morgen 8 pakketten weg gaan brengen :joy:

2 likes