Ah oke, ze had het volgens haar namelijk gisteren al verstuurd.
Hmm Vinted is soms wel echt sloom, maar langer dan een dag weet ik niet. Heeft ze geen losse track&trace-code voor je?
Het duurt soms 48 uur voordat het verwerkt is door Vinted.
Ik heb vandaag toevallig iets via PostNL verstuurd voor Vinted en moest de track en trace zelf invoeren, dat gaat bij PostNL niet vanzelf omdat je dat label ook nog moet kopen en Vinted die niet zelf aanmaakt.
Heb dit (als zender) regelmatig gehad met Dpd, soms was ât pas na een paar dagen zichtbaar, of nooit
Ok ligt dit aan mij of is het echt aso dat je op marktplaats een boek verkoopt onder de noemer â zo goed als nieuwâ en hem dan gewoon volgeschreven verkoopt voor 15 euro excl terwijl hij nieuw 22 is?!
De verkoopster vind dat dat alsnog zgan is?!?!
Heb zo echt geen zin dit boek te lezen.
Ik vind dat wel aso ja Dat valt toch niet meer onder de noemer zo goed als nieuw. Dat is in mijn ogen (intensief) gebruikt.
Aso idd. En als je er qua staat niet uitkomt zet je toch in ieder geval in de beschrijving dat er (veel) in geschreven is?
Ik heb een paar schoenen op Vinted staan en krijg nu een berichtje van iemand met "
" dus ik heb gevraagd of de persoon interesse heeft in de schoenen. Zegt ze nu (in het Frans) âja, alsjeblieftâ. Maar ze koopt ze dus niet/doet geen bod. Wat is dit nou weer voor irritants!
Sowieso vind ik van die mensen die gaan reageren met emoticons echt
Nou echt irritant he! Nu heb ik weer iemand die een bod doet van âŹ12,- (ik vroeg âŹ15,-) en ik ben akkoord gegaan. Maar nu vraagt ze nog of de schoenen toevallig als maat 38 vallen. Maar het is een maat 39 en dat staat er ook gewoon bij en ze vallen niet kleiner. Anders had ik dat er wel bij gezet he Vraag dat dan eerst voordat je een bod doet? Nu gaat ze het vast weer intrekken, want ik heb wel eerlijk gezegd dat ze niet kleiner vallen.
ik vraag me echt af hoe die verkopers die zara/h&m zooi voor bijna de originele verkoopprijs online zetten (simpele dingen, geen gewilde items oid) honderden positieve recensies hebben?
verkopen ze dan vooral dmv biedingen? of trappen mensen hier echt in?
Iets gratis online zetten en dan de meest onnozele vragen krijgen over afmetingen. Dus ik geef aan dat ze die zelf kan vinden bij de grote Zweedse winkel, gaat ze bijdehand lopen doen dat ze niet weet welke tafel het is? Meid; er is maar een van deze serie te koop⊠klaar mee. Pleur hem wel in de tuin.
omg ik had één paar Converse erop, heb al DRIE KEER van dezelfde meid bericht gekregen met de vraag of ik ook teenslippers heb
Ik had een paar items via Vinted in een bundel samengesteld en kreeg daar bundelkorting op (had diegene zelf ingesteld) krijg ik een berichtje: ja voor 5 euro meer mag je het hebben!
Waarom zet je dan bundelkorting aan??
Op mijn vinted staat een tankini van mijn ma, ze heeft aan mij gevraagd om die te verkopen. Ik vroeg er 25 van, terwijl hij nieuw 50 was en ze heeft het 1 keer aangehad voor ongeveer 2u, dus dat noem ik wel nieuw. Nu kreeg ik een bod voor 15 euro, en mijn ma was akkoord âanders blijft hij toch in de kast liggenâ. Dus ik aanvaard het bod, en nu 2 dagen later heeft ze nog niet op kopen geklikt⊠Terwijl ze 3u geleden nog online was. Kan ik dit akkoord met het bod nog ergens verwijderen, of ben ik te ongeduldig?
Dat mensen een bod doen wil 9 van de 10 keer nog niet zeggen dat ze het ook daadwerkelijk kopen helaas Een bod intrekken kan volgens mij niet? Misschien een nieuw bod doen met de originele prijs? (dat die oude dan verdwijnt)
Ik hoop trouwens dat je hem er niet als nieuw ook op hebt staan? Vind ik echt een Vinted-ergernis, als bij een artikel ânieuw zonder prijskaartjeâ staat, maar dan in de beschrijving âslechts twee keer gedragenâ bijv.
Oh ja eens! Nieuw is niet gedragen, niet gewassen.
Hij is gedragen en gewassen, dan is die dus niet meer nieuw. Wel zo goed als nieuw, maar dat is wat anders. Vind dit niet kloppen.
Nee, staat erop als âheel goedâ.
Nieuw is inderdaad niet gewassen of gedragen, maar dat kan iedereen erop zetten toch? Als je wast met een geurloos wasmiddel⊠Ze kunnen het dan enkel eens passen met een bezweet lijf en ook erop zetten âniet gedragenâ
Om dit expliciet zo te melden in mijn bericht heb ik geen aandacht aan besteed, want mijn vraag ging over iets heel anders maar goedâŠ
Ik doelde meer op het feit dat de prijs zeker nog 25 euro mocht zijn aangezien hij amper gedragen is, ipv dat we er maar 5 euro voor zouden krijgen. En dus ook dat ik een toegeving doe met een bod voor 15 euro te aanvaarden en dan is het nog niet verkocht na 2 dagen, daar erger ik me aan.
Ik had ook nog ene goede ervaring met 2dehands verkopen trouwens, ik verkocht alle boeken die ik gebruikt heb voor het TAT per stuk, en na 2 dagen waren ze al verkocht als pakket aan een hele vriendelijke man