Haha jezus en diegene vindt het ook erg grappig
Ik zou overigens een bericht sturen ipv alleen een tegenbod doen
Haha jezus en diegene vindt het ook erg grappig
Ik zou overigens een bericht sturen ipv alleen een tegenbod doen
Meestal doe ik dat wel, maar was aan t werk 🫣
Klopt, koper heeft al betaald!
Ik heb 4 dagen geleden voor het eerst iets besteld op vinted en diegene heeft wel het DPD label aangemaakt, kan ik dan nu een berichtje sturen in de trant van ‘hey enig idee wanneer je het op de post gaat doen’ of is dat eigenlijk not done?
Na 4 dagen zou ik dat wel doen
Ik vind het not done en je krijgt als verkoper echt veel berichtjes van vinted dat je het moet versturen dus het is niet dat je het kan vergeten
Maar soms doen mensen het ook gewoon niet versturen…
En na een paar dagen kan je het toch gewoon vragen? Dan weet je waar je aan toe bent. Je wil toch graag zo snel mogelijk het spul waar je voor betaald hebt?
Ik wilde iets ophalen wat als gratis stond op marktplaats. Krijg ik bericht terug ‘ja hoor, voor hoe wil je het ophalen?’ Heeft hij zijn advertentie naar bieden veranderd. Nou wil ik er best wel voor betalen, maar niet op deze manier, byeeee
Ik zou in ieder geval niet vragen wanneer ze het gaan versturen maar vragen wanneer je het kan verwachten (zodat je rekening kan houden met het ophalen, oid). Dat klinkt een stuk vriendelijker en het antwoord is hetzelfde.
Ligt eraan, heb je bij Vinted een tijdspanne waarin je iets op de post moet doen? Dan vind ik dat je maar gewoon moet wachten. Ik hanteer zelf 1-3 werkdagen (staat op de site en in je orderbevestiging) om iets op de post te doen en krijg soms dezelfde dag nog een bericht wanneer het verstuurd wordt. Dan word ik wel ff giftig ja. De maatschappij hoeft niet 24/7 door te draaien en ik heb meer te doen.
Soms moet je ook net iets printen terwijl je geen printer hebt en de komende dagen niet naar kantoor gaat. Of dat het pakketpunt compleet uit de richting is en je liever wacht dat je meer tegelijkertijd kan wegbrengen. Genoeg redenen idd
Ik zeg meestal meteen: pakketje ligt klaar, kan het dan en dan afgeven, want vind dat gevraag dus echt irritant. Genoeg van die “rare” pakketpunten die alleen tussen 8-17u open zijn en als je dan zelf op die tijden moet werken, tsja dan is het weer wachten tot je vrije dag.
(Daardoor accepteer ik een bod ook soms pas bewust 1-2 dagen later, omdat ik dan bijvoorbeeld op zaterdagavond weet dat ik het op donderdag pas weg kan brengen en dan kom je in tijdnood.)
Ik heb de voorbije week bij zo’n lieve verkopers gekocht! Ik kocht bij verkoper 1 een slaapzakje voor mijn zoontje. Verkoper gaf aan het slaapzakje dubbel te hebben, maar in 1 exemplaar zaten wat vlekjes. Ze bood aan om het er gratis bij te geven. Ik heb het slaapzakje thuis gewassen en de vlekjes zijn zo goed als verdwenen. Bij verkoper 2 kocht ik 4 boxpakjes en ook zij stak er gratis een boxpakje (in prima staat) extra bij. Ik vond dit zo lief!
Heb je gelijk in hoor, ik wilde alleen aangeven dat het fijn is om te weten wanneer je iets kan verwachten. Ik heb inmiddels ook te vaak meegemaakt op Vinted dat het gewoon niet verstuurd werd. En je geld staat dan wel ergens in de wacht.
Ik zeg het alleen als ik zie dat diegene al paar dagen niet op Vinted is geweest, heb 1 keer gehad dat diegene niet had gezien dat ze wat had verkocht. Maar verder zie ik het anders wel
Ik kom net echt de meest trashy advertentie tegen op Facebook marketplace. Iemand biedt een wc-borstel/toiletrolhouder aan met de tekst: “nieuwprijs 52 euro, is een jaar gebruikt maar nog helemaal perfect.” En ze willen er 25 euro voor
Toevallig las ik eerder deze week bij ikvrouwvanjou dat de potentiele kopers van hun huis waarmee ze in onderhandeling waren ook allerlei dingen wilden hebben (die niet op de lijst van over te nemen zaken stonden) waaronder… de wcborstel.
Echt waaarom wil je een gebruikte wcborstel
Gewoon, een keer in de vaatwasser en kan prima weer een ronde mee!
Vaatwasser? Waterkoker!
Kijk voor deze tips zit ik op het forum!