Ik heb dit ook gehad en heb het toen teruggestuurd aan de verkoper. Zij heeft het toen opnieuw goed gestuurd, kosten uiteraard voor haar.
Oh ja denk dat ik dit maar ga voorstellen! Dat lijkt me veiliger.
Ik heb dit 1 keer gehad en toen heb ik zelf de labels gekocht voor allebei de personen en die naar hun toegestuurd. Is toen snel goedgekomen gelukkig. Was wel binnen Nederland dus makkelijk te doen via Dhl.
Valt mij nu weer heel erg op als ik truien zoek hoeveel er staat op nieuw zonder prijskaartje en dan eronder amper gedragen. Ehm nee dan is het heel goed wat snap je daar niet aan
ik zou zeggen dat je moeder hem wil en hij in de weg stondš¬
Het probleem heeft zich gelukkig al opgelost want 1 vd 2 heeft gisteren alsnog afgezegd haha. Dus hopelijk komt de ander straks wel en is de kast weg!
Ik heb al een verzendbevestiging en track&trace gekregen van de andere koper dus het lijkt erop dat het goed komt!
Ik kreeg een ding helemaal meurend naar rook, gekreukeld en er hingen draadjes aan de mouw.
Nieuw maar kaartjes eraf is thuis een paar keer gepast en oh wacht was toch een miskoop. Zo stom. Zet dat ook vaak bij review die direct voor Vinted is, misschien doen ze er ooit iets mee.
Ik had een hele toffe chick gevonden op vinted en ze verkoopt hele leuke kleren. Maar nu zag ik dr vandaag op tiktok en vgm koopt ze outfits voor daar en dan na 1x dragen verkoopt ze t verder
Is dat een probleem?
Ja ik vind het zonde dat ze zo mega veel koopt alleen maar voor videos.
Ah op die fiets, ja is wel zonde ja.
Ik heb iets verkocht, de koper heeft het ontvangen, ik zou automatisch het geld krijgen tenzij ze aangeeft dat het niet ok is. Nou is die termijn voorbij maar ik heb nog geen bericht dat het geld word overgemaakt. Ze zei dat ze akkoord geeft als ze weer thuis is (?)
Heeft zij dan aangegeven bij Vinted dat het niet ok is? Dat er daarom nog niks is vrijgegeven?
Hoe is het afgelopen? Klinkt echt als een gare reactie, doe gewoon?
Ik ben ook aan het wachten tot die termijn verstrijkt want het is allang opgehaald . Ik snap nooit dat je daar dagen mee wacht.
Het is automatisch gegaan en kreeg na 3 dagen een berichtje dat alles goed was. Heel bijzonderā¦
Nou ik had 2 artikelen besteld via Vinted, 1 artikel zit erin & het andere ontbreekt. In plaats daarvan zit er een compleet nieuw shirtje in met prijskaartje eraan? En de verkoper weet van niks? Bijzonder welā¦
Ik ben behoorlijk wat aan het verkopen op marktplaats en vinted in aanloop naar een verhuizing. Ik had best veel enveloppen, dozen en plastic tassen opgespaard om dingen in te versturen, maar alles (behalve de enveloppen) begint nu op te raken.
Het is voor mij belangrijk om zo duurzaam mogelijk op te sturen. Ik heb nog de optie om het in stoffen tasjes te doen - die je weleens gratis krijgt van bedrijven. Maar is dat een beetje netjes of kan dat ook heel vies/nat aankomen?
Andere opties die ik eventueel over het hoofd zie?
Dozen bij supermarkten en winkels vragen misschien? Volgens mij gooien die vaak verpakkingen bij het oud papier namelijk
Iemand vroeg of ik een paar schoenen wilde reserveren voor haar (ging om 3 dagen). Breekt de betreffende dag aan, hoor ik natuurlijk niets. Ik stuur haar een berichtje, uiteraard geen reactie. Lekkere tijdverspilling weer
Ja zal ik eens doen. Nu je het zegt herinner ik me dat er vroeger in supermarkten een plek was waar je dozen kon pakken voor je boodschappen, maar dat heb ik al jaren niet meer gezien.
@MeGusta dit gebeurt me zo vaak ik wou dat Vinted dan automatisch een negatieve review geeft zodat je weet bij wie je geen reservering moet accepteren.