Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Haha heerlijk als je bod maanden geleden wordt afgewezen en je nu een melding krijgt dat de prijs is verlaagd en hetzelfde bod nu wel geaccepteerd wordt. :partying_face:

13 likes

Ugh voor het eerst Ă©cht een miskoop gedaan op vinted. Iets wat stond geadverteerd als nieuw staat ‘1x gedragen’ maar waar de gaten in vallen zo versleten. Negatieve review achter gelaten, gaat iemand daarover zeuren ‘waarom heb je geen bericht gestuurd’ om vervolgens niet op mijn bericht met foto’s te reageren.

2 likes

Dingen gekocht op vinted en alle 3 de verkopers hebben het op de uiterlijke verzenddatum pas verzonden en nu is het binnen maar ben ik op vakantie. En dan nu klagen dat ik het niet ga ophalen :+1:t3:

5 likes

Homerr lijkt m’n pakketje kwijt te zijn :frowning: weten jullie wat er precies zal gebeuren na de 21e?

4 likes

Dan gaan ze nog minimaal drie weken “onderzoeken” waar het pakket is en of het Ă©cht kwijt is en dan krijg je waarschijnlijk je geld terug

2 likes

Ik heb zo’n melding okk al vaker gehad. Meestal komt het later alsnog aan. EĂ©n keer gehad dat dit niet zo was en toen kregen zowel de koper als de verkoper hun geld (wel dus met een max van 20 euro, maar bij mij was de waarde gelukkig minder)

Dit is niet dat ze m kwijt zijn, gewoon dat t langer duurt. Bijna standaard bij homerrrrrr

5 likes

Homerrr slomerrr

8 likes

My god echt. De vorige keren vond ik het met Homerr nog wel meevallen maar nu heb ik ook iets besteld en het duurt ZO lang. Volgende keer betaal ik die 9 cent extra voor DPD wel gewoon hoor

Bij mij was laatst een bundel kwijtgeraakt van 110 euro, hebben toen allebei het bedrag teruggekregen, zo chill had ik echt niet verwacht.

3 likes

Het is serieus gewoon nog aangekomen?! Bijna een maand later hahaha ik ben echt in shockđŸ€Ł

2 likes

Mondial Relay en dan duurt het meestal 2 dagen(na verzenddag)

1 like

Frankrijk meestal een dikke week maar kan ook eerder of langer duren. Het moet meerdere sorteercentra langs dus iets meer risico.

2 likes

Ik wacht al 2 weken op een pakketje van Mondial Relay uit België. Maar soms is het inderdaad heel snel.

3 likes

Kan jouw moeder het ophalen zonder jouw id kaart?

1 like

Ik heb iets met Homer verstuurd en wonder boven wonder was het al na 4 dagen bezorgd op het afhaalpunt. Lekker snel! Nu zijn we intussen 5 dagen verder en ophalen ho maar :roll_eyes:
 irritant vind ik dat.

1 like

Hier was het ook snel op het punt, binnen een paar dagen. Maar die mensen van het punt doen echt al een paar dagen niet open en in het weekend dicht. Ook stront irritant :smiling_face_with_tear:

1 like

Kreeg midden in de nacht een berichtje ‘hallo u pakket is er’ maar heb zelf nog geen bericht gehad van Vinted. Doe even rustig

3 likes

Haha oke bedankt ga ‘m nu wel ff ophalen

3 likes

Ik word er echt zo ongelofelijk schijtziek van dat je overal blijkbaar binnen een uur op moet reageren. Ik snap dat het niet netjes is als je lang moet wachten op een reactie, maar ik heb een fucking baan mensen. Niet meteen gereageerd, krijg ik na uur een al een berichtje ‘heeft u nog interesse???’ Reactie gestuurd, vervolgens krijg ik de vraag wanneer het uit zou komen. Daar is ook weer een uur overheen gegaan want nogmaals, ik werk. Had ik meteen weer een berichtje: ‘heeft u nog interesse want ik reserveer hem alleen als ik iets concreets kan afspreken!!!’

Doe toch gewoon eens rustig man

7 likes