Ik heb iets via Marktplaats verkocht, maar ze wil niet via Marktplaats betalen maar via Tikkie. Waarom zou dat zijn? Misschien ben ik achterdochtig, maar snap het verschil niet zo goed.
Via marktplaats moet de koper een extra fee betalen aan marktplaats, denk daarom dat ze tikkie wilt
Ah klinkt logisch. Thanks! Wil niet opgelicht worden
Je kan je review weer aanpassen. Zet je er gewoon in ‘en je reageert niet op mijn bericht met fotos’
Als verkoper loop je daar geen risico mee, je ziet meteen het op je rekening staan. Ik doe het zelf ook vaak zo om idd die fee te vermijden. Behalve als ik er niet meteen op vertrouw, want dan biedt de Marktplaatsbetaling wel bescherming voor mij als koper.
Als iemand iets bij je komt ophalen via marktplaats, laten jullie die persoon dan op dat moment betalen? Cash of via een andere methode? Dit is de eerste keer dat iemand iets bij mij komt ophalen dus ik weet niet zo goed wat normaal is.
Wisselend, ik doe altijd ter plekke maar mijn vriend heeft meer vertrouwen in de medemens en doet het vaak van tevoren al
Meestal contant op moment van afhalen.
Ben ik de enige die echt zieke vertragingen heeft naar Nederland toe van Mondial Relay? Pakketjes uit België die ik normaal binnen 2 dagen krijg al dagen geen verandering in track&trace. Maar ook uit Spanje en Frankrijk, alsof Nederland niks verwerkt of binnenlaat ofzo.
Ja klopt! Alles staat op “het duurt wat langer”. Pakketjes zijn ruim 2 weken onderweg
Oke dan ligt het in ieder geval niet aan mij. Wel super irritant
Ik heb het ook.
Al heb ik momenteel ook dat verkopers lang doen over pakketjes wegbrengen naar het punt.
Ik heb dus precies ook dat iedereen al een week had gewacht om te verzenden en blijkbaar is er nu crisis bij mondial waardoor het nog weken duurt, echt shit zeg
Ik heb laatst iets geannuleerd, dat kan zolang het niet naar punt gebracht is.
Het duurde al 4 dagen en ook geen berichtje wanneer ze het ging brengen en geen reactie op mijn vraag. Toen was ik er klaar mee.
Weet iemand waarom je niet meer met een digitaal verzendbewijs kan verzenden met dhl?
Echt vervelend dat er overal labels voor geprint moeten worden, ik was juist zo blij met dhl.
Het Homerpunt hier in de buurt is ook weg.
Ik heb de laatste tijd echt dat al degene die iets kopen bij mij geen reactie nalaten of ook niet aangeven dat alles oké is.
Ze lijken gewoon steeds te wachten tot alles automatisch vanzelf afsluit.
Echt vind het mega irritant.
Zijn toevallig wel allemaal fransen, mss ligt het daar aan?
Okee uiteindelijk heeft deze vent dus nooit geantwoord op mij, noch op Vinted zelf, dus ik krijg m’n geld terug en heb nu een beschadigde tas (die ik nu dan maar gewoon ga gebruiken) in huis I guess?
Ik heb ook 2 pakketjes die weggebracht zijn maar waar de tracking info niet bijwerkt, terwijl de verkoper me dan via een andere manier t wel kan laten zien.
Ik baal ook wel, het is ineens allemaal beetje raar met de bezorgdiensten en ik snap niet goed waar mijn pakketjes nu zijn en wanneer ze wel komen.
Dhl afhaalpunt, dhl home delivery en mondial relay hebben dit. Denk miss toch drukte ofzo
Mn geduld raakt echt op met mondial relay. Pakketjes uit België die al vanaf 22 geen verandering in de track&trace hebben gehad, en gewoon alles wat ik allang had moeten hebben. Begin bang te raken dat alles kwijt is geraakt ofzo
Ik heb dr Martens verkocht via Vinted en vond dat best spannend, het ging om een bedrag van 95€. Binnen 1,5 dag verstuurd, aangekomen en opgehaald en ze was heel blij! En ik ook! Ze waren ook echt in goede staat hoor maar was ergens toch bang dat het niet goed zou gaan. Je hoort soms gekke verhalen over oplichting enzo.