Ik heb de laatste tijd echt dat al degene die iets kopen bij mij geen reactie nalaten of ook niet aangeven dat alles oké is.
Ze lijken gewoon steeds te wachten tot alles automatisch vanzelf afsluit.
Echt vind het mega irritant.
Zijn toevallig wel allemaal fransen, mss ligt het daar aan?
Okee uiteindelijk heeft deze vent dus nooit geantwoord op mij, noch op Vinted zelf, dus ik krijg m’n geld terug en heb nu een beschadigde tas (die ik nu dan maar gewoon ga gebruiken) in huis I guess?
Ik heb ook 2 pakketjes die weggebracht zijn maar waar de tracking info niet bijwerkt, terwijl de verkoper me dan via een andere manier t wel kan laten zien.
Ik baal ook wel, het is ineens allemaal beetje raar met de bezorgdiensten en ik snap niet goed waar mijn pakketjes nu zijn en wanneer ze wel komen.
Dhl afhaalpunt, dhl home delivery en mondial relay hebben dit. Denk miss toch drukte ofzo
Mn geduld raakt echt op met mondial relay. Pakketjes uit België die al vanaf 22 geen verandering in de track&trace hebben gehad, en gewoon alles wat ik allang had moeten hebben. Begin bang te raken dat alles kwijt is geraakt ofzo
Ik heb dr Martens verkocht via Vinted en vond dat best spannend, het ging om een bedrag van 95€. Binnen 1,5 dag verstuurd, aangekomen en opgehaald en ze was heel blij! En ik ook! Ze waren ook echt in goede staat hoor maar was ergens toch bang dat het niet goed zou gaan. Je hoort soms gekke verhalen over oplichting enzo.
ik krijg een melding van Vinted dat ik de (uit)betalingsdrempel bereikt heb en eerst mijn identiteit moet bevestigen om mijn account weer zonder beperkingen te kunnen gebruiken. Hierbij wordt echter gevraagd naar een foto van mijn ID, paspoort of rijbewijs. Is dit wel veilig?
Ben je een commerciële gebruiker? Of verkoop je heel veel
Ik zou zelf iig niet mijn ID aan zo’n website laten zien
Soms kom je daar echt niet onderuit. Facebook vraagt dit ook. Gewoon alle gegevens die ze niet nodig hebben afdekken, hier heb je volgens mij zelfs apps voor
Bij Vinted vraag ik me af wat ze willen checken dan, want je hoeft er niet als jezelf te zitten. Ik zit er ook niet onder mijn eigen naam
Ik denk dat ze wel een foto en naam willen zien. Het gaat ze er denk ik vooral om dat ze zien dat er een normaal persoon achter zit en geen commerciële partij of iemand met meerdere accounts/scammer
Een normaal persoon kan toch ook iemand met een “winkel” zijn die commercieel via Vinted probeert te verkopen? Ik vraag me af hoe ze dat dan controleren?
Dit komt toch voort uit die witwaswetgeving?
Ik heb het afgelopen jaar idd heel veel verkocht. Kleding en schoenen die al jaren in dozen op zolder stonden van zowel mijzelf als mijn vriend. En een paar dozen met boeken. Maar blijkbaar is dat verdacht… kan het nu niet uitbetaald krijgen of er zelf mee betalen tot ik mijn identiteit geverifieerd heb.
Welke maat verzendzakken zijn ideaal en heeft iemand een tip waar ik deze kan kopen? Ik bewaarde de verzendzakken die ik kreeg bij bestellingen maar deze zijn nu op.
Vooral voor t-shirt/blouses/truien
Ik ben tevreden over deze. Stevige zakken en met plakstrip. Zou wel nog maatje kleiner kunnen hoor, zeker voor t-shirts (ik verpak hier soms drie jurkjes in)
Bekijk 25x Verzendzakken voor Kleding L 36 x 50 cm - 65 my - 360 x 500mm Webshop Verpakking Zakjes - Plakstrip - 25 stuks op: 25x Verzendzakken voor Kleding L 36 x 50 cm - 65 my - 360 x 500mm Webshop Verpakking... | bol.com
Edit dit is maatje kleiner van deze toko
Bekijk 20 stuks - Verzendzakken (M) 320 x 420 mm (kleding webshop) op: 20 stuks - Verzendzakken (M) 320 x 420 mm (kleding webshop) | bol.com
Had verder geen uitvoerig onderzoek gedaan. Er zijn vast goedkopere opties
Ik verstuur ook vaak items in plastic tassen van bijv. de appie etc. Werkt prima, kost niets en ik kom ook nog eens van mijn lading plastic zakken af!
Hebben meer mensen vertraging met Homerr? Ik weet het is Homerr. Maarr nu heb ik meerr vertraging dan normaal.
Volgens mij is dat vanwege KYC wetgeving (know your client) verplicht. Ik ben er ook huiverig voor maar het zou wel legit kunnen zijn
Ja, hier ook. Kreeg na 5 dagen ook al een melding dat het langer duurde dan normaal.
Yup