Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Die heb ik ook niet perse om de hoek helaas.

2 likes

oke thanks @kleinmaargroot, @Drawster en @JustinBieber Ik ga nu die Bol zakken kopen en binnenkort even langs bij de Action. Supermarkt zakken kan ook maar ben altijd bang dat ze scheuren en daarbij moet ik veel tape gebruiken.

2 likes

Plastic tasjes van de supermarkt zijn toch ook iets van 50 cent per stuk?

1 like

In de zin van, ik heb daar toch nog een stapel van liggen. Maar het is zeker waar wat je zegt, echt gratis is het niet als je het zo bekijkt😜

2 likes

Hier meer dan een maand op mijn pakketjes moeten wachten! Niet heel handig aangezien het om babykleding ging. Tegen dat ik het binnen had was ze er bijna uitgegroeid…

Het vreemde is dat zowel de verkoper als ik alle opties qua verzending hebben aangevinkt en toch kan ik alleen Homerr kiezen.

1 like

Heeft volgens mij soms met openingstijden icm tijd van bestellen te maken! Ik heb al een tijdje geen dingen meer besteld, maar had wel eens dat buiten openingspunten ik geen DHL kon kiezen en de volgende dag wel weer gewoon.

3 likes

Huh, waar slaat dat op? Kan inderdaad wel kloppen aangezien ik meestal 's avonds dingen bestel maar ik snap de logica niet echt vrees ik.

1 like

Ik had een bod gedaan op een nieuw tasje met kaartjes eraan en nu krijg ik deze reactie (vertaald van IT > NL):

ā€œ Hallo, ik ben geĆÆnteresseerd in uw aanbod! :cherry_blossom: Ik heb zojuist contact opgenomen met de ondersteuning van Vinted om te vragen of het mogelijk is om vanuit ItaliĆ« naar Nederland te verzenden. Zodra ze me een antwoord geven, geloof ik dat ik je morgen meer informatie zal gevenā€

Dit kan toch gewoon? Of is dit een scammers-actie haha.

1 like

Ja, dit kan gewoon! Heb al een aantal dingen vanuit Italiƫ ontvangen :raising_hand_woman:t3: Bijzonder haha.

2 likes

Misschien is ze nieuw

4 likes

Ik zoek een wollen hemd voor mijn kinderen. De staat van dit exemplaar zou ā€˜heel goed’ zijn. Nou ik sla ff over hoor :nauseated_face:

6 likes

Whaaaat the fuck….

3 likes

Is dat…… bloed….

1 like

Ik wil er niet over nadenken :persevere:

2 likes

Ulg er is een meid die best een tof pak verkoopt maar ze is frans. En hun maten vallen kleiner. Dus ik vraag haar of het een franse of europese maat is en ze reageerd gewoon niet. Ze reageerd wel op mn bod. Miss moet ik maar gokken en anders door verkopen

2 likes

Je krijgt een week de tijd om het op te halen. Zo raar is het toch niet dat het dan ontvangen word gemarkeerd? Iemand wacht wel gewoon op zijn geld.

6 likes

Ja maar ze moeten toch gewoon een limiet stellen? Een week is die limiet en word het gemarkeerd als ontvangen zodat de tegenpartij zijn geld krijgt. Het zou ook niet tof zijn dat zij het hebben verstuurd, label geprint en omdat je dan je pakket niet haalt zij hem weer terug krijgen zonder geld. Ik vind het niet zo’n gekke manier van handelen eerlijk gezegd. Je krijgt echt genoeg stalkmailtjes met dat je het echt moet ophalen…

4 likes

Hebben jullie de afgelopen week ook telkens bij vinted dat je opnieuw de melding krijgt van cookies of dat je opnieuw moet inloggen?

2 likes

Dit gebeurt ook als het pakket vertraging heeft trouwens. Dan wordt hij automatisch als ontvangen gemarkeerd terwijl je het dus niet kƔn afhalen. Dus sowieso een raar systeem.

3 likes

Oh ik heb dat niet eerder gehad. Al mijn vertraagde pakketten ging de weeknpas lopen zodra ik hem had opgehaald. Ook laatst toen die 2,5 week vertraagd was.

1 like