Voorspelt veel goeds voor de feestdagen
Ja het is vanaf einde van de zomer echt drama en het wordt met de week erger. Normaal is dit het geval met kerst idd maar zelfs toen was het vorig jaar nog niet zo erg als nu.
Als ik een verzendlabel aanmaak bij Vinted moet ik mijn naam en adres invullen, ziet de koper dat ook?
Naam bij sommige track en trace dingen wel al heb ik het idee dat de meeste mensen niet zo ver doorklikken. adres van de koper ben ik nog nergens tegen gekomen.
Om even antwoord op mezelf te geven: zowel naam + adres van koper als verkoper komen dus op het verzendlabel te staan (op zich wel logisch als ik er zo over nadenk)
Is dat wel het adres van de koper? Op de pakketjes die ik heb ontvangen staat het adres van het pakketpunt.
Ja zeker, het adres van de koper is gewoon een woonhuis en mijn eigen naam + adres staat er als afzender op. En het label plak ik natuurlijk op het pakketje. Maakt verder niet uit maar wel goed om te weten
Klopt! Dit heeft te maken met het retourzenden.
Dan verschilt dat per vervoerder misschien?
Wat worden er (onder andere) veel Nike Air Jordans verkocht door verkopers zonder enige recensies zeg😅 Als ik er specifiek op zoek zijn het alleen maar nieuwe verkopers zonder recensies. Gek dat Vinted dat er niet uitfiltert.
Allemaal scam als ze geen recensies hebben
Ahhh, speciaal hiervoor een account aangemaakt…
Ik had dus mijn droom vest op Vinted gekocht (ook niet goedkoop) en bewust gekozen voor DHL, omdat ik daar super goede ervaringen mee heb. Gisteren een e-mail ontvangen dat het pakketje was aangekomen bij de ophaalkluis. Kom ik daar aan, scan de QR code. Is de kluis LEEG😫. Daarna nog de code handmatig ingevoerd, nog steeds dezelfde kluis. DHL zegt dat ze het niet weten en dat ik het maar bij Vinted moet melden, zodat ze een onderzoek kunnen instellen.
Super vervelend voor de verkoper ook en het komt vast omdat ik zwanger ben, maar ik ben er echt heel verdrietig om, haha. Keek zo erg naar dat vest uit.
Worden hier nu de seksuele diensten van een minderjarige aangeboden of is mijn Frans niet goed genoeg en begrijp ik het verkeerd?
Zo ver ik het begrijp probeert iemand ‘gewoon’ zijn/haar broer te verkopen
. Anders was het nog ernstiger geweest. Zo had ik het in ieder geval niet begrepen.
Pote betekent gewoon vriend, is geen seksueel woord. Ik gebruik het zelf ook als ik het over vrienden heb.
Iemand probeert hier van haar irritante tienerbroer af te komen, ik neem aan als grap ![]()
Oké dank voor de geruststelling! Via Google kwam ik niet verder dan “maatje” en dan die leeftijd erbij maakte me wat ongerust
Ik heb iets op marktplaats staan voor 20 euro. Stuurt iemand een bericht met: ik kom het halen voor 8 euro.
Ehh ik denk het niet? Hoe denk je dat dit de manier is om te onderhandelen is mij echt een raadsel haha. Heb maar niet gereageerd.
ik heb zo’n hekel aan mensen die eerst 100 vragen stellen via Vinted (over dingen die gewoon in de advertentie staan) en aan 't einde dan de helft gaan bieden. Echt verdoe m’n tijd niet ![]()
Nou echt he? Ik kreeg echt 1001 vragen van een Franstalige persoon, ik met behulp van vertaalwebsite antwoorden en bod met lagere prijs gedaan, maar dan niet betalen