Ja ik. Zowel met kopen als verkopen. Hou er rekening mee dat je 40% minus verkoopkosten krijgt. Bij goedkope items krijg je echt praktisch niks terug. Ik ben ook niet zo tevreden over hun inschatting van de staat van een kledingstuk. Sommige ongebruikte kinderkleding werd afgekeurd als ‘verwassen’ (hoe dan, alleen het kaartje had ik eraf geknipt maar mijn kind weigerde het te dragen). Terwijl sommige van mijn eigen echt oude sportkleding opeens ‘zo goed als nieuw’ was. Ik breng het nu liever naar een lokale tweedehandswinkel, of ik geef het weg. Wat wel heel handig is, is dat ze het bij je thuis op komen halen.
Qua kopen ben ik wel tevreden, paar keer echt hele mooie items voor weinig kunnen kopen. Maar je moet echt goed zoeken want meestal vind ik dat ze veel te hoge prijzen vragen. 60 euro voor een tweedehands trui van &other stories bijvoorbeeld, niet eens wol. Daarvoor kan ik het zelf in de sale gloednieuw kopen. En ik heb ook wel eens een miskoop gedaan, dat er stond zo goed als nieuw, maar dat er gewoon een vlek in zat. Je kunt het terugsturen maar dan moet je de verzendkosten betalen (waar ik op zich voor ben ivm het milieu en verspilling)