Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Waarschijnlijk hebben zij een bod gedaan en heeft daarna iemand het item gekocht voor de vraagprijs. Vervolgens komt er bij die mensen die een bod hebben gedaan de melding dat het item verkocht is en dus niet langer beschikbaar.

Ja, zoiets dacht ik ook. Maar het rare is wel dat er op een ander artikel ook door meerdere mensen was geboden voordat het verkocht werd, en die biedingen gewoon blijven staan, dat zijn geen lege berichten

2 likes

Is dat serieus inclusief schimmel?:nauseated_face:

3 likes

Maar wel schimmel in goede staat!

5 likes

Die omschrijving ook

‘Ben niet goed met de was’ :sob::sob::sob:

9 likes

Sowieso mensen die kleding met vlekken er op zetten met de tekst dat het er in de was vast wel uit gaat :face_with_raised_eyebrow: Lijkt mij niet want dan had je het er zelf wel uit gekregen.

14 likes

Ik blijf me verbazen over mensen die afgedragen kinderkleding van hippe merken verkopen. Tof dat het van Bobo Choses was en 60 euro gekost heeft maar een shirt met vlekken is gewoon een shirt met vlekken (of 2 kleine gaatjes aan de voorkant maar valt niet op met dragen :smirk:) en geen 15 euro waard.

12 likes

Ik zag onlangs echt vuile afgetrapte laarsjes van donsje voor €50.
Er stond ook bij ja de vlekken krijg je er zeker nog uit hoor.
Dude voor die prijs mag je zelf ook wel eens schrobben

6 likes

Dit is echt voor het eerst dat ik zoiets tref. Ik snap dat een AH tasje hetzelfde effect is maar dit voelt toch anders haha. En ook gewoon helemaal geen bescherming om het speelgoed heen ofzo?

Ik zag gisteren ook een blouse met in de beschrijving “een klein haaltje bij de elleboog”. Zat er echt een enorme ladder van 7 cm in.

3 likes

Ik heb het idee dat mensen (positieve/5 sterren) reviews die ze gegeven hebben verwijderen? Ik heb tot nu toe pas 1x een automatische review gehad, verder hebben mensen snel een review gegeven. En een paar daarvan zie ik niet meer staan? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik heb nog niet zoveel transacties dus kan de reviews nog wel gebruiken

Ik heb al 6 dagen geen activiteit meer kunnen zien bij mijn pakketje dat via Mondial Relay is gestuurd. Hebben jullie dat ook wel eens?

2 likes

Oh ja hoor. Is bij mij altijd goedgekomen.

2 likes

Ik dacht dat ik dit idd ook al eens eerder heb gehad. Maar thanks!

1 like

Jaa ik heb de laatste tijd dat ik gewoon een mail krijg met je pakket is er. En bij vinted staat dan niks. Dan moet ik zelf aanklikken van pakket ontvangen.

1 like

:joy:
Wat een treurnis! Dat ze voor 1 euro de moeite heeft genomen een advertentie aan te maken, het gaat inpakken en gaat afleveren. Verbazingwekkend.
Ik hoop dat de uiteindelijke koper (als iemand ooit gaat kopen) ook nog eens mondial relay als verzendoptie kiest.

Waarom gooit ze dit niet gewoon in de textiel-bak bij het plaatselijke winkelcentrum. Dan wordt het ooit nog eens gebruikt als dakisolatie oid. Dat is veel duurzamer.

2 likes

Volgensmij heeft Vinted een error, 2 pakketjes vanmiddag verstuurd naar Spanje en Frankrijk en nu staat er “al aangekomen” bij een pakket en een andere koper kreeg de vraag of ze het pakket al gekregen had, toen ze nee had aangeklikt is dit nu een Issue en kijken ze er naar binnen 48u !?

2 likes

Heb dit bij alles van Mondial momenteel, ze hebben hele erge vertragingen door personeelstekort geloof ik. Wacht op sommige dingen al een maand

Voorspelt veel goeds voor de feestdagen

1 like

Ja het is vanaf einde van de zomer echt drama en het wordt met de week erger. Normaal is dit het geval met kerst idd maar zelfs toen was het vorig jaar nog niet zo erg als nu.

2 likes