Marktplaats/Vinted (Deel 1)

In dat geval snap ik je heel goed. Inderdaad rapporteren

1 like

Als jij de bestelling annuleert krijg jij automatisch een 1 ster review van vinted.
Ook als jij iets koopt bij iemand en het dan weer annuleert.

2 likes

Niet als de koper akkoord geeft op je reden.

Mijn baby heeft weleens iets gekocht toen ze op mn telefoon zat, direct geannuleerd en uitgelegd en geen slechte review gehad.

3 likes

Als je COVID als reden opgeeft krijg je ook geen slechte review.

3 likes

Ik heb de laatste tijd altijd problemen met de vinted app.
Net kreeg ik 2 keer de melding dat iemand een bundel wil kopen, maar ik kan niets openen. Al m’n berichten zijn “weg”.

Al geprobeerd om opnieuw in te loggen maar dat hielp ook niet.

Wat gek! En als je inlogt via de browser ipv de app?

1 like

Ja toch, vond het zo raar. Wel balen want wilde het graag kopen :smiling_face_with_tear: ik heb bij het annuleren aangegeven dat ze vroeg om e-mail en dat ik t niet vertrouwde. Ze is wel akkoord gegaan met annuleren dus hopelijk betekend dat echt dat ik geen beoordeling krijg!

1 like

Ik kreeg een melding dat ik een pakket kon ophalen terwijl ik niks had gekocht. Na even wat speurwerk blijkt het te gaan om een retour of een pakketje dat nooit is opgehaald door een koper. Maar klopt het dat je hier geen bericht van krijgt of kunt zien in de app?

Zo kut weer, ik had een duur item verkocht, staat klaar om verzonden te worden en toen annuleerde de koper ineens :fu:t3:

1 like

Eindelijk, je kan DHL nu ook met een digitaal label verzenden op Vinted :partying_face: Dat werd tijd zeg.

8 likes

Die kaars hahaahahah tis net een drol

27 likes

Je krijgt een code op de mail, dus je hoeft niet meer te printen, de winkel plakt er dan een label voor je op. Weet alleen niet hoe dat dan zit bij zo’n zelfscan.

1 like

Oh echt?? Dit was namelijk bij mij altijd al en was toen opeens verdwenen.

1 like

Ik heb ook steeds vaker het idee dat mensen hun verwassen kleding er gewoon opzetten in de hoop dat je niks merkt. Nu al net iets te vaak gehad dat kleding gewoon niet helemaal goed zat en dat de mouwen dan toch wel erg kort leken te zijn voor de maat, etc.

1 like

Weten jullie wat er gebeurt als iemand het pakket gewoon niet komt ophalen bij de pick up shop? Ik heb iets verkocht via Vinted en dat ligt nu al een paar dagen op het pick up point te wachten tot het wordt opgehaald

1 like

Dan word het terug gestuurd naar de plek waar jij t verstuurd hebt. Je krijgt daar een bericht van en dan kan je t ophalen.

1 like

Godver er is iets bezorgd bij een mondeal afhaal punt die ik niet heb aangeklikt en waar ik ook niet kan komen. Nou stuur t dan maar terug. Wat een onhandigr kut site ook zeg

1 like

Heb ik pas ook gehad. Even later stond er dat het pakket verkeerd was bezorgd en uiteindelijk is het naar het juiste punt gebracht. Dat duurde wel even en vinted had het pakket al afgevinkt al bezorgd

1 like

Ik heb iets verkocht op vinted en dat meisje ontvangt nu een heel ander pakketje dan dat ik opgestuurd heb maar wel met een sticker met mijn naam als verzender erop :flushed::flushed:

echt heel raar :skull: iemand al eens zoiets gehad?

Ik heb dat als ontvanger wel eens gehad maar toen had de verzender de twee labels en pakketjes door elkaar gehaald dus kreeg ik een mega mannen blouse en die ander mijn flared broek, kan dat gebeurt zijn?

1 like