Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Nee ik heb maar 1 pakketje verstuurd… ik denk eigenlijk dat er op een of andere manier mijn sticker is geplakt op het pakketje van de vrouw achter mij ofzo?

1 like

Ja 🫠

2 likes

Of misschien komt het echte pakketje ook nog, maar heeft een andere verkoper per ongeluk ook jouw label gekregen? Zo raar.

2 likes

Oh shit, dan heeft het verzendpunt er zeker meerdere na elkaar gedaan en ze toen omgewisseld. Zou je moeten achterhalen we er voor/na jou was en dan is jouw pakketje daar naartoe gegaan. Misschien retour naar verzendpunt en hopen dat de andere ontvanger dat ook doet? Weet niet of ze kunnen achterhalen wie dat zou zijn.

2 likes

Heeft iemand bij Vinted weleens gehad dat het geld nog steeds in behandeling staat terwijl de datum en tijd die zij aangegeven hebben na ontvangst is verstreken? Normaal verkoop ik dingen voor max een paar tientjes en laat de ontvanger altijd wel weten wanneer ze het binnen hebben en boeit het een stuk minder. Dit keer voor 150,- wat verkocht en niets gehoord na ontvangst maar ze is ook al 5 dagen niet meer online geweest dus zou in theorie ook geen klacht bij Vinted kunnen hebben ingediend. Maar ik heb dus ook nog geen geld ontvangen.

1 like

Het zijn wel 5 werkdagen volgens mij!

Dit heb ik nu ook!! Ook met digitaal verzendlabel van dhl. Ze heeft een pietenpak gekregen, terwijl ik dat überhaupt nooit heb gehad.

2 likes

Echt irritant dit he! Heb jij al contact opgenomen met dhl?

1 like

De koopster heeft een klacht ingediend bij Vinted en we wachten nog op reactie:

2 likes

Ik heb net gepost in het pakketjesirritaties topic, maar ik heb dit dus ook!! En ook met DHL en ik had het ook via een QR-code gedaan. Ik had DHL benaderd en zij zeiden dat Vinted dan een onderzoek moest starten, dus ik weer naar Vinted, moest de koper weer contact opnemen. Nu heeft Vinted als het goed is het doorgegeven aan DHL en een onderzoek gestart.

Edit: ik stond er trouwens bij dat die man van het pakketpunt de sticker op mijn pakket plakte.

1 like

Ik gok dat de fout zit bij het systeem van vinted. Dat die gewoon verkeerde codes maakt of iets. Omdat dit soort foutrn voorheen ook wel voorkwamen alleen niet zo vaak

2 likes

Ja ik denk eigenlijk dat vinted dan in ons nadeel zal beslissen. Ik kan niet bewijzen dat ik een voetenzak heb opgestuurd ipv de twee boeken die zij nu heeft ontvangen. Dus vinted kennende krijgt ze haar geld terug

Ik heb een reactie ontvangen van Vinted en DHL beschouwd het als verloren. De koper en ik krijgen nu beide ons geld terug, ik hoop dat hetzelfde geldt voor jullie.

4 likes

Weet iemand of je bij UPS altijd zelf moet printen? Of kunnen ze op locatie mijn verzendlabel scannen en printen

1 like

Nee moet je zelf printen

1 like

Even zeuren maar ik kan voor mijn zoon in maat 86/92 nooit iets leuks vinden op Vinted. Terwijl ik voor de baby echt het een na andere leuke item scoor in super goede staat. Alles wat er voor jongens in die maat op staat is of zomerkleding, of best lelijk :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ja dit vind ik ook! De baby is een meisje en daarvoor is zoveel leukers te vinden. Voor jongens vaak donkere kleuren en truien met grote felle teksten erop, niet mijn smaak :innocent:

1 like

Vanaf die maat is het ook lastiger om kleding mooi en netjes te houden. Van de kleding van mijn dochter kan ik nauwelijks meer iets doorgeven aan anderen, het is meestal of vaal of kapot of vol met vlekken die er niet meer uitgaan. Niet echt iets wat ik met goed fatsoen nog kan doorgeven of verkopen.

1 like

Ja dat is zeker waar! Veel kleding draagt mijn zoon ook echt af. Maar heb ook wel items die hij niet veel draagt en nog prima een ronde mee kunnen… Maar als ik dan zie wat voor leuke items ik voor kleine prijsjes voor de baby scoor is het toch jammer dat ik voor mijn zoon alles nieuw moet kopen. Maar echt een first world problem dit

3 likes

Ik herken het wel, maar het lukt me nog steeds wel om vrijwel alles tweedehands te kopen. Ik slaag voor grotere maten beter op Marktplaats, koop dan vaak een groot pakket, dan is niet alles top maar als je goed zoekt lukt het wel.

2 likes