Ik maak wel eens een filmpje bij duurdere items waarbij ik het inpak. Wel gedoe, maar heb je altijd bewijs
Tja, ze zegt van niet maar het moet onderweg of bij haar zijn gebeurd⦠Het was inderdaad slim geweest om een filmpje te maken. Ik had nu voorgesteld dat ze dan alles maar terug stuurt, maar ze wil nu graag één paar houden en de andere 2 paar terugsturen.
Iemand op marktplaats die super boos wordt op mij en me 1 ster geeft omdat ik een pakket heb verstuurd met PostNL en PostNL het naar een pakketpunt heeft gebracht (omdat ze niet thuis was). Want nu moet haar zoon (voor wie het pakket was) het helemaal zelf halen bij het PostNL punt!!!
OkƩ meid ja ik heb echt invloed op wanneer je zoon thuis is en de procedures van PostNL. Echt ik hoop dat alles kapot is aangekomen.
Ik snap echt niks van de bezorgopties bij Vinted. Soms kan ik bijna alle verzenders kiezen en nu kan het alleen thuisbezorgd worden? Ik zou ook echt zweren dat de verzendkosten een uur geleden goedkoper warenā¦
Ligt er ook aan waar de verkoper het allemaal wil brengen! Ik heb bijv een poosje geen Mondial geaccepteerd omdat dat ver uit de buurt lag.
Ik heb altijd dat ik geen dhl kan selecteren in de avond omdat dan de openingstijden van de pakketpunten voorbij zijn. Tenminste, dat is mijn theorie.
Nee dat is het niet, want ik heb het net kunnen kopen en toen waren alle afhaalpunten weer beschikbaar en gisterenavond geen een. Misschien klopt de theorie van @Kryptonite
Apart zeg! Het is niet alsof dat pakket dan poef daar ineens voor de deur ligt maar er zal wel een reden voor zijn.
Ik kwam er wel laatst achter dat mān Mondial relay punt een soort maximum aantal pakketjes toegewezen kan krijgen. Dus ik denk dat dat het is!
Hmm ik heb echt al een aantal keer gehad dat ik in de avond alleen thuisbezorgd kon selecteren en 's ochtends weer gewoon alles. De theorie van @Kryptonite lijkt me logischer dan dat alle pakketpunten in de wijde omgeving aan hun maximum capaciteit zitten.
Toevallig nog meer mensen last van gigantische vertraging met mondial relay via vinted? Mijn pakket staat al sinds 25-11 vast in Italiƫ, ben bang dat het kwijt geraakt is
Ik wacht ook al langer dan normaal op een pakket maar zag nu dit bij de tracking staan:
Door een overbelasting in ons logistieke proces is er een vertraging in de verwerking van uw pakket. We stellen alles in het werk om uw pakket zo spoedig mogelijk af te leveren in uw Afhaalpunt.
niet met mondial maar met dhl via vinted. Morgen verloopt de uiterlijke datum en zal mijn geld terug komen. baal echt want het was echt een leuke aankoopā¦
Oh dit staat er bij mij niet bij, wel goed om te weten.
@JustinBieber bij mij verloopt het na vrijdag ook, hoop echt dat ik voor die tijd nog iets hoor of ontvang
Zou je het kunnen vragen aan de koper? En hopen dat die eerlijk is
Onder de QRcode vind je een reeks met letters en getallen. Die moet je op een zichtbaar plek op je verpakking schrijven.
Ik heb een ontzettend mooie jurk gezien die ik wil kopen. Nu zie ik alleen dat de verkoopster geen reviews heeft⦠Ze heeft wel meerdere artikelen geüpload (5 maanden geleden allemaal) en de fotoās zijn op dezelfde plek genomen. En ze is ook geverifieerd door Facebook, e-mail en Google. Kan natuurlijk zijn dat ze nog nooit iets heeft verkocht op Vinted en je moet ergens beginnen. Wat denken jullie?
Edit: oh! Ik zie dat ze nu meer artikelen recent heeft geüpload!
Even een follow-up. Heb toch gewacht omdat de bank niet enorm in de weg stond en wij het ook goed kunnen gebruiken. Toch voor 250 aan iemand verkocht uiteindelijk
Dus dan krijgt iemand anders van dat verzonnen adres een melding in diens postnl app dat er een pakketje naar het postnl-punt gaat?
Ja, gaat op adres volgens mij Als ik een pakketje krijg waar ik niets vanaf weet omdat ik het bv niet zelf besteld heb, maar het wel naar mijn adres gaat, verschijnt die in de PostNL app.
edit: maar ik bedenk me nu dat het soms ook pas verschijnt als ik op een t&t link geklikt heb. Daarna herkent 'ie m dan