Oh zo veel twijfel en hebberigheid- Timberlands in mijn maat en in het model dat ik graag wil voor een goede prijs. Alleen de verkoper had gister nog geen reviews (nu 1)… maar de foto’s van verschillende items die er op staan komen wel overeen (zelfde broek aan etc)
Just gonna try I guess
Ik heb een bank op Marktplaats staan (al een tijdje), is al 16x gefavoriet maar geen reacties. Nu heeft iemand interesse maar zegt dat budget echt maar 150 is, wil ook niet in het midden uitkomen. Dacht eerst: prima, want ik krijg geen reacties verder en moet hem toch kwijt. Nu zie ik dat ze zelf een bank voor 250 te koop heeft staan, die veel minder mooi/goede staat is dan mijn bank. Ligt het aan mij dat ik dat toch raar vind? Twijfel of ik de advertentie nog eens opnieuw zal plaatsen of mijn verlies moet nemen en hem voor 150 verkopen.
Ik zou het los zien.
Ik weet niet wat je voor je bank vraagt oorspronkelijk en wat je er minimaal voor wilt hebben, hoe lang die kan blijven staan etc maar anders zou ik het doen als je er vanaf wilt.
Als niemand reageert dan heb je iig nog 150 ervoor.
Het is kut als diegene 250 euro kan vangen voor een veel slechtere bank en jij maar 150 maar heb je liever dit dan helemaal niks? Ik denk niet dat je eraan verliest. Wat als helemaal niemand hem koopt?
Die persoon gaat toch ook nooit €250 voor die bank vangen dan
Die persoon zit maar te wachten totdat iemand zijn/haar overcomplete bank voor 250 wil kopen. Tot die tijd staat het ding ergens jn de weg terwijl jij jouw bank dan al kwijt bent/kan zijn. Ik denk dat de vraag is hoeveel geduld en marktplaatsirritaties je in euro’s waard is.
Iemand ervaring met een pakketje dat niet is aangenomen door een Vinted-koper en teruggestuurd wordt naar het pakketpunt? Het gaat om een Franse koper via Mondial Relay en is op 14 november retour gestuurd. Ik heb nog geen melding gehad dat hij in Nederland is aangekomen, maar via Mondial Relay kom ik met zowel de Franse als mijn Nederlandse postcode ook niet op de T&T pagina? Komt dat omdat die retour is gestuurd en is het normaal dat het zo lang duurt voor die in mijn pakketpunt is aangekomen?!
Probeer eens de postcode van het pakketpunt. Dat werkt bij DPD dus misschien bij Mondial Relay ook wel.
Aah ik heb zo’n leuke aankoop gedaan op vinted! Echt 9 kledingstukken van iemand met precies mijn kledingstijl. Maar het heeft echt die vreselijje wasverzachtergeur Ik heb het net zelf ook nog even in de was gegooit maar het blijft gewoon hangen.
Oh bah! Even nachtje in een emmer koud water en een scheut natuurazijn zetten, dan gaat het er wel uit. Ik had laatst hetzelfde met een blouse waarvan de kraag naar een doordringend parfum rook. Niet persé vies, maar je wil gewoon een neutrale of je eigen lucht.🥹
Hoe gaat mondial relay bij jullie? Ik wacht bij vijf pakjes minstens twee weken Ze blijven hangen op ‘klaar voor verzending’
Oh wat lang! Bij mij ging het gewoon snel, verkoper had het dinsdag opgestuurd en gisteren kon ik het ophalen. Was van België naar Nederland.
Ik had iets gekocht op Vinted maar dat werd geannuleerd omdat de verkoper het niet opgestuurd zou hebben. Dat had ze dus wel en nu komt het vandaag bij mij aan . Maar die terugbetaling is nu al in gang gezet door Vinted. Kan ze daar nog wat mee of is het handiger als ik het geld dan gewoon per bank aan haar overmaak?
Ik heb al drie weken op rij mail van homerr: sorry voor de vertraging.
Zelfs aliexpress is tegenwoordig sneller
Duurt momenteel echt lang. Op meerdere pakketjes (half oktober besteld) meer dan 4 weken gewacht. En bij 1 pakket kreeg ik een melding dat het waarschijnlijk was kwijt gegaakt. Dus melding gemaakt bij vinted en ik heb mijn geld terug gekregen.
Kreeg ik vandaag ineens een bericht dat er een pakket is aangekomen op het pakket punt. Ik verwacht verder niks, dus ik denk dat dat ene pakket misschien toch weer terecht is
Hier net zo. Vandaag eindelijk een pakketje ontvangen, dat al vanaf 14 november onderweg was.
Ik heb vorige week iets naar Frankrijk gestuurd en dat was er gisteren al
Ik heb net binnen een dag iets verkocht op Marktplaats en ga morgen wss iets duurs kopen. Wat is dat toch intensief staat er iemand voor de deur toch nog te onderhandelen
Ik probeer al weken een lamp te verkopen omdat het mij niet lukt deze op te hangen
Nu al 2x via fb marketplace op een date gevraagd en 1x een scammer die Ups langs zou sturen. En op marktplaats bood iemand 2,50 voor een nieuwe lamp van 40,-. Ik ga nu toch maar iemand zoeken om de lamp wel op te hangen.