Ik heb tot nu toe altijd het volledige bedrag teruggekregen, vinted vult dat aan.
Wow wat lomp zeg! Hopelijk heb je er niet lang voor moeten reizen. Ik zou echt een slechte review achterlaten
Mijne is ook kwijt geraakt. Ik heb het hele bedrag terug gekregen en een compensatie van DHL zelf.
Totaal 40 min kwijt. Heb nog geen review achter gelaten. Dat is wel een goeie om nog te doen.
Een pakketje die ik naar Spanje heb verstuurd met mondial is gewoon na, ik denk weken, terug bij mij. Maar ik heb daar gewoon geld voor gekregen en de verkoop is goed afgerond. Volgens mij zelfs een positieve review gehad maar ik weet niet meer wie het was. Ik verwijder mijn berichten altijd als de koop afgerond is. Echt zo raar, heb ook niks van die persoon vernomen.
Ik heb dat ook een keer gehad via Vinted. Was toen zelf aan het verhuizen naar een andere stad, en hoefde het product ook niet terug dus heb het niet opgehaald van het pakketpunt, en ook nooit iets gehoord van de koper/over het geld.
Hier ook Vinted pakket kwijt, verzonden via Homer. Echt wel zonde, was een mooi wollen broekje en had het dan liever weggegeven haha.
DHL is echt sinds de feestdagen vervelend bezig. dan weer wel/niet leveren.
Helft van mijn vinted spul heeft of vertraging of is gewoon niet geleverd terwijl het wel geleverd staat. Het is ook nog eens voor de kinderen, dus hopelijk komt het nog boven water.
Hier ook een pakket kwijt met DHL, heerlie
Krijg opeens melding in de app dat dhl een trui ergens niet heeft kunnen afleveren dus krijg hem weer terug, week lang werd ie meegenomen en dan weer niet blabla echt onzin haar adres klopt gewoon. super irritant want retourzending duurt bij hun ook vaak week of 2. Ook heeft ie 4 dingen verkeerd gesorteerd vanacht waardoor mensen nu misschien niet meer op tijd voor oud&nieuw hun pakketje hebben. Zijn echt beetje te druk denk ik ja
Een pakket van mij is op 10 december verkeerd gesorteerd en daarna is er niets meer van vernomen/geen update.
Dus ik hoop dat het voor jouw pakketten beter afloopt.
Heb bijna een jaar niks verkocht. En nu ineens kopen mensen vanalles. Helemaal prima maar tis steeds kutweer als er iets word verkocht. Of net op kut dagen zoals 24 december in de avond ofzo. I aint got no time for this shit haha.
Morgen even een pakket versturen en dan gaat mn vinted op vakantie mode ajuus.
Weet iemand als je bundel koopt of je dan bericht krijgt als iemand m afwijst? Ik weet zeker dat ik gister een bundel heb gekocht, maar kan het nergens meer terugvinden in mân berichten, dus ben bang dat er iets is misgegaan. En weet niet meer op welke zoektermen ik het gevonden had haha
Vaak is er dan iets los uit verkocht, dus dan kan je bundel ook niet meer doorgaan. Dan verdwijnt het Volgensmij gewoon. Zou dus even de losse producten checken
Reactie op een hele oude post maar ik heb dit nu ook. Een vest wat ik graag wil is te koop in Luxemburg maar ik kan het dus niet kopen. Waarom wordt het dan wel als resultaat weergegeven?! Diegene stelt voor om het dan zonder Vinted af te handelen maar dat vind ik ook weer zoietsâŠ
Ah dat zal het waarschijnlijk dan zijn! Had het niet als favoriet gemarkeerd maar kan het niet terugvinden op de termen waar ik opzoek, dus het zal dan inderdaad wel weg zijn. Jammer!
-weg- Past beter in een ander topic
Ik erger me aan Vinted verkopers die je extra gaan berichten dat je pakket kan worden opgehaald bij een pakketpunt als je dat niet diezelfde dag hebt gedaan. Ik krijg al een mail en notificatie van de app; jaag me niet zo op. Ik heb 7 dagen de tijd om het pakketje op te halen, komt echt wel goed. Relax.
Mensen die hun pakket niet ophalen terwijl ze zeggen van wel waardoor ik alles weer terug krijg en dat vaak ook nog minstens 3 weken duurt. Stuur na 6/7 dagen meestal een berichtje en dan is t oh ja bedankt haal het morgen op. En dan niet doen en dag erna je bestelling wordt teruggestuurd. Waarom koop je dan iets als je 0 tijd hebt om het op te halen
Krijg je dan wel alsnog het geld? Irritant maar wel lucratief dan