Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Mijn Vinted bestelling was automatisch geannuleerd (eind december) en ik heb het geld nog steeds niet terug terwijl in de app staat dat het al overgemaakt is. De helpdesk zegt dat ze een probleem met hun systeem hebben en dat aan het oplossen zijn. Is dit een standaard antwoord of heeft iemand anders dit ook?

Hoihoi, Ik zie dat je een item hebt gefavoriet, mega bedankt hiervoor! :sparkling_heart:

~ Vandaag besteld is uiterlijk 20:00 op de post! Het item kan dus snel van jou zijn :heart_eyes: ~

Daarnaast wil ik je nog informeren over mijn bundelkortingen:

2 items = 5% korting op alle items
3 items = 10% korting op alle items
5 items = 20% korting op alle items

Voor vragen ben ik de hele dag bereikbaar!

Liefs,

đŸ« 

12 likes

Nee las laatst wel ergens dat ze problemen hadden met ideal betalingen ofzo? Wel rot zeg dat is echt al even geleden, hopelijk krijg je het snel.

2 likes

Iemand zegt op vinted dat haar afhaalount de hele tijd dicht is en ook telefonisch niet bereikbaar. Nu staat er bij mij “probleem oplossen” of doorsturen naar vinted klantenservice maar beide opties hebben als uitkomst dat zij haar geld terug krijgt. Maar ik dan, mijn spullen zijn dan gewoon weg en ik zie geen geld?
Iemand hier ervaring mee?

2 likes

Zou rechtsboven op die puntjes klikken en dan help, en dan vinted even een apart bericht hierover sturen. Niks aanklikken in het gesprek zelf. Uiteindelijk zullen jullie allebei je geld wel terugkrijgen of je krijgt het alsnog retour gestuurd.

1 like

Ik heb nu al 2 keer in 1,5 week dat dpd niet aangeeft in de app dat een pakket klaarligt. Ging het net weer even checken bij iemand omdat het voor m’n gevoel wel erg lang duurde, bleek ie al vanaf 11 januari klaar te liggen voor afhaling. En zij ( en die ander) hebben ook geen mail of iets ontvangen. Hoop dat ze het nog kan ophalen aangezien het na een week weer wordt teruggestuurd, echt slecht.

3 likes

Youtube’ster Denise Anna verkoopt haar kleding via Vinted, vermoed wel dat iemand anders de verkoop doet dan zijzelf (not sure). Maar deze schoenen worden als “heel goed” aangeboden :smiling_face_with_tear:. Ze vraagt er €5 voor dus niet de hoofdprijs al vind ik het nog wel ‘duur’ voor merkloze en simpele laarsjes in deze staat

De laarzen

2 likes

Dit is echt mijn grootste ergernis! Ik ben inmiddels overstag als het gaat om kopen van tweedehands, maar als ik filter op ‘heel goed’ dan ben ik dus niet op zoek naar afgedragen meuk.

8 likes

Ik kreeg op vinted een bericht van iemand met een eisenijst. Er stonden dingen in als ‘ik zie wanneer je mijn bericht hebt gelezen dus negeer mij niet en reageer binnen 3 uur :rose:’. Ehh hier heb ik toch helemaal geen zin in? Dus maar direct geblokkeerd.

28 likes

Eindelijk begonnen met wat spullen op Vinted zetten en nu heb ik in 1 dag al 144 euro! Ik heb gelijk helemaal de smaak te pakken en zojuist nog meer dingen uitgezocht en erop gezet. Hopelijk dat dit ook een beetje gaat lopenâ˜ș

39 likes

Goed bezig! Linkje?

Ik weet niet zeker of ik dat hier zo neer mag zetten volgens de forumregels. Ik stuur je een PB :slight_smile:

2 likes

Hahaha nou de eerste rare berichten zijn binnen. Ik had een dure ongedragen lingerie set erop gezet. Krijg ik een berichtje of ik aan fotos heb, eventueel van de site en hoe de maten vallen. Reageer ik daar normaal op krijg ik het bericht dat hij op zoek is naar iets “geils” voor zijn vriendin. En nu gaat hij vragen of het makkelijk los gaat in bed, instant blok en melding wtf joh.

1 like

Hele week een item voor iemand gereserveerd, vraag ik of diegene nog wilt: ja wilde toch vragen hoe lang je bent want ik denk dat het toch te groot is :smiling_face_with_tear:. Gelukkig alsnog verkocht aan iemand anders binnen een dag.

3 likes

Daarom reserveer ik dus nooit dingen

2 likes

Vinted was een pakketje kwijt die ik had verstuurd en had een procedure gestart. Is hey pakketje terug naar mijn huis gestuurd en heb ik het item weer. Kreeg ik bericht van Vinted dat ik €25,- terug kreeg omdat mijn pakket zoek is. Lol gratis €25,- . Deze kittige kussentjes uiteindelijk gekocht

22 likes

Ja lekker he! Ik heb ook weer een paar spulletjes verkocht voor 5/6/7/8 euro per stuk. Telt toch op!

3 likes

Hahaha ook echt met zo’n schrale roos erachter. Ik zeg iets onaardigs maar plak er een stomme bloem bij om het toch nog sympathiek te laten lijken :joy:

10 likes

Ja!

Hebben jullie nog tips voor bepaalde merken op Vinted? Niet de standaard dingen maar wat ~ unieker ~, en dan hopelijk verkocht door een Franse moeder die niet snapt dat het meer dan 3 euro waard is

3 likes