Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik heb nu al 2 keer in 1,5 week dat dpd niet aangeeft in de app dat een pakket klaarligt. Ging het net weer even checken bij iemand omdat het voor m’n gevoel wel erg lang duurde, bleek ie al vanaf 11 januari klaar te liggen voor afhaling. En zij ( en die ander) hebben ook geen mail of iets ontvangen. Hoop dat ze het nog kan ophalen aangezien het na een week weer wordt teruggestuurd, echt slecht.

3 likes

Youtube’ster Denise Anna verkoopt haar kleding via Vinted, vermoed wel dat iemand anders de verkoop doet dan zijzelf (not sure). Maar deze schoenen worden als “heel goed” aangeboden :smiling_face_with_tear:. Ze vraagt er €5 voor dus niet de hoofdprijs al vind ik het nog wel ‘duur’ voor merkloze en simpele laarsjes in deze staat…

De laarzen

2 likes

Dit is echt mijn grootste ergernis! Ik ben inmiddels overstag als het gaat om kopen van tweedehands, maar als ik filter op ‘heel goed’ dan ben ik dus niet op zoek naar afgedragen meuk.

8 likes

Ik kreeg op vinted een bericht van iemand met een eisenijst. Er stonden dingen in als ‘ik zie wanneer je mijn bericht hebt gelezen dus negeer mij niet en reageer binnen 3 uur :rose:’. Ehh hier heb ik toch helemaal geen zin in? Dus maar direct geblokkeerd.

28 likes

Eindelijk begonnen met wat spullen op Vinted zetten en nu heb ik in 1 dag al 144 euro! Ik heb gelijk helemaal de smaak te pakken en zojuist nog meer dingen uitgezocht en erop gezet. Hopelijk dat dit ook een beetje gaat lopen☺️

39 likes

Goed bezig! Linkje?

Ik weet niet zeker of ik dat hier zo neer mag zetten volgens de forumregels. Ik stuur je een PB :slight_smile:

2 likes

Hahaha nou de eerste rare berichten zijn binnen. Ik had een dure ongedragen lingerie set erop gezet. Krijg ik een berichtje of ik aan fotos heb, eventueel van de site en hoe de maten vallen. Reageer ik daar normaal op krijg ik het bericht dat hij op zoek is naar iets “geils” voor zijn vriendin. En nu gaat hij vragen of het makkelijk los gaat in bed, instant blok en melding wtf joh.

1 like

Hele week een item voor iemand gereserveerd, vraag ik of diegene nog wilt: ja wilde toch vragen hoe lang je bent want ik denk dat het toch te groot is :smiling_face_with_tear:. Gelukkig alsnog verkocht aan iemand anders binnen een dag.

3 likes

Daarom reserveer ik dus nooit dingen

2 likes

Vinted was een pakketje kwijt die ik had verstuurd en had een procedure gestart. Is hey pakketje terug naar mijn huis gestuurd en heb ik het item weer. Kreeg ik bericht van Vinted dat ik €25,- terug kreeg omdat mijn pakket zoek is. Lol gratis €25,- . Deze kittige kussentjes uiteindelijk gekocht

22 likes

Ja lekker he! Ik heb ook weer een paar spulletjes verkocht voor 5/6/7/8 euro per stuk. Telt toch op!

3 likes

Hahaha ook echt met zo’n schrale roos erachter. Ik zeg iets onaardigs maar plak er een stomme bloem bij om het toch nog sympathiek te laten lijken :joy:

10 likes

Ja!

Hebben jullie nog tips voor bepaalde merken op Vinted? Niet de standaard dingen maar wat ~ unieker ~, en dan hopelijk verkocht door een Franse moeder die niet snapt dat het meer dan 3 euro waard is

3 likes

Boutique Parisienne en Culture vind ik leuke dingen hebben qua nieuwe merken die ik heb ontdekt waarvan de eerste via Vinted.

Trouwens, mag dit topic trouwens ook voor eBay gerelateerde posts gebruikt worden?

2 likes

Mijn god. Ik moet nieuwe sandalen voor mijn kind want we gaan over een paar weken op vakantie en de vorige passen niet meer.
Eerste bestelling werd niet verstuurd. Al irritant, meteen andere gekocht. Krijg ik van deze verkoper een bericht dat ze niet weet hoe ze het verzendlabel moet printen :expressionless:

1 like

De verkoop gaat zo hard omg. Zit nu op 237 euro in 1 week? En ik had het geld echt hard nodig ivm reparatie van mijn auto. Ik ben zo blij en snap gewoon echt niet waarom ik dit niet eerder gedaan heb zeg.

33 likes

Chill! Wat is je tactiek?

2 likes

Ik heb echt geen flauw idee eigenlijk haha. Ik zorg dat ik van alle kleding aan fotos maak, van de voor en achterkant en altijd een foto van het labeltje. Maar verder doe ik er niks bijzonders mee.

Scheelt ook wel dat er 2 dure artikelen bij zaten, buffalo schoenen en een ralph lauren trui. Dat tikt dan al snel aan ipv alleen jurkjes van 8 euro.

3 likes