Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Jezus christus. Nu dus het 3e paar sandalen gekocht, zegt dit mens dat ze niet naar het verzendpunt kan want is te ver weg met een kind??? Echt, what the hell

1 like

Nou echt de vloek van de sandalen bij jou he?

En waarom zetten die mensen in godsnaam spullen te koop als ze het helemaal niet willen/kunnen wegbrengen

7 likes

Aaaargh! Hoe kan dat zo misgaan? Zet het dan (tijdelijk) niet te koop of een verzendoptie uit als het niet haalbaar is :facepalm:

Vandaag zou ik een pakketje kunnen ophalen bij mijn gekozen servicepunt want lekker lang open hadden ze bij DHL opeens een ander servicepunt gekozen?

1 like

Ups en postnl kan je niet uitzetten dus misschien was het met 1 van die 2?

3 likes

Ik had echt een marktplaats gelukje laatst. Wilde een bepaald speelgoed item voor mn dochter maar vond ze zelfs tweedehands erg duur.
Uiteindelijk kwam ik er een in de buurt tegen met een prijs die eigenlijk te mooi was om waar te zijn. Maar ging hem toch ophalen, dus kon mij niets gebeuren had ik bedacht haha.

Eenmaal daar raakte ik aan de praat met de vrouw die hem verkocht en mijn dochtertje was super leuk met haar kinderen op straat aan het spelen.

En toen zei ze dat ik het gratis mee mocht nemen omdat ze blij was dat hij goed terecht kwam :pleading_face::relaxed:

78 likes

Ahw dat is echt heel lieff :pleading_face::heart_eyes:

7 likes

Pakje van dhl was weken/maanden onderweg naar koper van vinted. Nooit aangekomen maar wel teruggestuurd naar mij. Toen weer kwijtgeraakt en nu kreeg ik vanochtend eindelijk het geld terug van vinted en nu vanmiddag staat DHL voor de deur met mijn pakketje :thinking:

Voel me er een beetje schuldig over :skull::joy:

5 likes

Bedacht me ook nog: typfouten! Op eBay heb ik daar fatfingers.com voor maar op Vinted moet je zelf een beetje gokken met hoe mensen het misschien verkeerd invoeren qua naam.

@Croky oh dat kan goed! Daar had ik nog niet aan gedacht thanks.

Nou, ik heb mijn eBay pakketje. Die heeft de afgelopen week steeds in- en export gedaan bij de douane hier maar heb mijn parfum dan nu wel eindelijk yay :grin:

2 likes

Ik heb dus voor het eerst wat via Vinted verkocht, een setje van 195 euro. Nu vroeg ik mr af hoe ik dit moest verzenden. Toen ik daar wat had besteld kwam het gewoon in zo’n plastic zak van een andere webshop. Mag je het gewoon in een dichtgetapete AH supermarkttashe verzenden? Op Vinted staat in een kartonnen doos, moet dat echt voor kleding?

Nee hoor, gewoon lekker in een plastic tas stoppen en verzenden. Ik doe dit altijd zo en ontvang ook vaak pakketjes zo via Vinted!

3 likes

Ik pak het echt in in alles wat ik kan vinden. Vuilniszak, plastic tasje, verzendzak van iets…

2 likes

Met welke pakketdienst ga je het verzenden? Want je krijgt maar een bepaald bedrag vergoed als het pakket verloren is bij bepaalde pakketdiensten.

Zou zonde zijn als je maar €25 vergoed krijgt als het kwijt is.

1 like

DHL

Al verzonden, dus dat zou heeel vervelend zijn ja. Bidden dat het goed gaat dan!

2 likes

Wat een mooie ervaring :pleading_face::heart:

4 likes

Had precies hetzelfde dag na terugbetalen kreeg ik ‘m opeens mee bij Hema. Nja niet ons probleem Dhl had doorgegeven dat ie vermist was

-verwijderd door moderator-

:sob::joy:

14 likes

Erg vervelend van je meneer kleinmaargroot :joy:

2 likes

Ik ben misschien ouderwets opgevoed maar het is toch een kleine moeite om even een doekje eroverheen te halen voordat iemand het op komt halen.

Heb 2 ikea kinderstoelen opgehaald, 1 voor 2 euro die was schoon en 1 voor 10 euro waar de yoghurt nog aan hing.

3 likes

Blijf toch gek op marktplaats hoor. Gisteren voor €60 een stokke newbornkuipje en een autostoel voor mn 2 jarige gescoord. En het was maar 5 minuten rijden :+1:.

10 likes

Vraag: Als ik op Vinted iets zie wat ik graag zou willen kopen, probeer ik meestal te kijken of die verkoper nog meer heeft wat interessant is, zodat ik kan bundelen. Maar sommige verkopers hebben zó ontzettend veel spullen te koop staan, dat ik het overzicht totaal kwijt ben. Je kunt wel selecteren op categorie en daarna op bijvoorbeeld meisjeskleding, maar verder niet. Of mis ik iets? Het zou mij enorm helpen als ik bijvoorbeeld op kledingmaat zou kunnen selecteren.

3 likes