Marktplaats/Vinted (Deel 1)

-verwijderd door moderator-

:sob::joy:

14 likes

Erg vervelend van je meneer kleinmaargroot :joy:

2 likes

Ik ben misschien ouderwets opgevoed maar het is toch een kleine moeite om even een doekje eroverheen te halen voordat iemand het op komt halen.

Heb 2 ikea kinderstoelen opgehaald, 1 voor 2 euro die was schoon en 1 voor 10 euro waar de yoghurt nog aan hing.

3 likes

Blijf toch gek op marktplaats hoor. Gisteren voor €60 een stokke newbornkuipje en een autostoel voor mn 2 jarige gescoord. En het was maar 5 minuten rijden :+1:.

10 likes

Vraag: Als ik op Vinted iets zie wat ik graag zou willen kopen, probeer ik meestal te kijken of die verkoper nog meer heeft wat interessant is, zodat ik kan bundelen. Maar sommige verkopers hebben zó ontzettend veel spullen te koop staan, dat ik het overzicht totaal kwijt ben. Je kunt wel selecteren op categorie en daarna op bijvoorbeeld meisjeskleding, maar verder niet. Of mis ik iets? Het zou mij enorm helpen als ik bijvoorbeeld op kledingmaat zou kunnen selecteren.

3 likes

Nee, dat kan niet. Maar het staat wel altijd bij elkaar voor mijn gevoel. Als je bijvoorbeeld maat 74 aan het zoeken bent dat je dan eerst alles van 74/80 krijgt te zien en daarna 80/86 en daarna pas de dingen die echt kleiner of groter zijn.

2 likes

Dat ligt eraan in welke volgorde iemand de kleding erop zet, heb regelmatig gehad dat het totaal door elkaar staat allemaal. Zo irritant is dat idd!

4 likes

@Kryptonite ja volgens mij ligt dat inderdaad aan de volgorde van uploaden. Had laatst een met meer dan 1000 artikelen te koop, daar is dan helaas echt niet doorheen te komen

Soms werkt het om de naam in de zoekbalk in te voeren en vervolgens te selecteren op categorie, maat, enzovoort.

5 likes

Oh goede tip!! Thanks

3 likes

Echt een ergernis als mensen 50 cent minder gaan bieden. “Want de verzendkosten zijn zo hoog”. Wat ga je met die 50 cent doen dan? Op vakantie ofzo? :expressionless:

13 likes

Dit snap ik echt niet…

4 likes

Dit koopt toch ook echt niemand. Vraagme echt af wat zo iemand nu denkt

Ik snap het ook niet. Maar het is ook niet slim want als ik dit zou zien en er staat nog een broek op voor €1 dan zou ik daar al niet op klikken omdat je dan ook iets gaars verwacht.

4 likes

hahahaha ik heb m gerapporteerd

6 likes

Veelgebruikt is in elkgeval niet gelogen xD

6 likes

Dat mensen ook serieus de moeite nemen om zoiets er voor € 1 op te zetten begrijp ik totaal niet

8 likes

Misschien is het mode, net als gaten in een broek en wassings. Haha

Dit koopt toch niemand.

Als ik zie hoeveel spijkerbroeken met versleten knieën op vinted en marktplaats staan dan verbaast dit mij ook niets. Het gekke is dat die spijkerbroeken blijkbaar ook nog verkopen.

Willen jullie geen conversaties met (ver)kopers posten. Dit is niet toegestaan. Zie huisregels.

1 like