Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Die spijkerbroeken kan je nog voor andere projecte gebruiken.

Afknippen tot korte broek werkt inderdaad prima maar daarvoor verslijten de kinderen zelf genoeg lange broeken die hoef ik niet te kopen.

2 likes

Oh ik dacht volwassen spijkerbroeken. Daar maken mensen nog huis accessoires en tassen enzo van.

1 like

Tassen én miniscule tube tops!

14 likes

Ik heb vandaag voor veel minder een jas gekocht op Vinted die oorspronkelijk iets van €1200 was :grimacing: en hij is heeeel pretty maar de vraag is gaat ie passen
.

9 likes

Als zij 1 keer bukt heeft ze toch geen broek meer aan of ligt dat aan mij?

2 likes

Mijn Vinted inbox laadt niet :face_with_diagonal_mouth: Zo gek, want de rest van de site doet het prima.

krijg een aanbod van 22 euro op twee paar schoenen die los voor totaal 32 te koop staan. ik: ik ga niet lager dan 28 euro. “oke is goed stuur me een bod, dan ga ik akkoord”, “en kun je het kleinste pakket kiezen”, “sorry verzenden is duur wil je alsjeblieft naar 25 gaan”

:japanese_ogre:

5 likes

Die error heb ik ook weer eens. Wat voor mij helpt is dan in een incognito venster VInted te openen en dan doet-ie het vanuit dat venster weer wel.

Vorige week wat gekocht maar nog helemaal niks op de post. Is een verjaardagscadeau voor iemand en nu toch maar berichtje gestuurd met de vraag wanneer ze denkt te gaan verzenden om zo negatieve feedback voor haar te voorkomen. Vooral omdat ze al wat feedback heeft met niet verzonden maar wel online is geweest in de tussentijd. Aaargh :sweat_smile:

1 like

Misschien kun je ze in een envelop verzenden

2 likes

Thanks, dat ga ik straks proberen!

3 likes

Ja, vond het toen ook heel raar en heb te koop afgebroken. Maar heb geen idee of het nou erg is

2 likes

Daar hoor ik vaker over maar klinkt als een scam voor mij. Zou daar niet mee akkoord gaan zelf.

1 like

Is het account nog wel vindbaar? Vreemde shit.

Ha, aankoop automatisch geannuleerd door Vinted nu omdat ze het niet tijdig heeft verstuurd. Had meer zulke reviews.

Toch maar bericht als ze liever via PostNL (ipv DHL) stuurt en of wanneer wel dat ik daar best wel begrip voor heb.

Zelf verkoop ik daarom niet want ik kan niet altijd die 5 werkdagen halen en dat zou jammer zijn voor beide partijen.

Ja dan mailen ze je je een neplabel namens een vinted emailadres. Lijkt allemaal superecht en het label werkt ook gewoon, maar je krijgt dan dus geen geld. Sowieso zou ik altijd alleen maar verkopen vanuit de app en niet vanuit je mail.

3 likes

Huh je kan opeens niet meer zien hoevaak iets is geliked bij een ander.

Ik heb iets te koop staan op marktplaats, waarbij iemand nu al 3x heeft gezegd dat die het wil hebben en door ‘omstandigheden’ steeds af zei. Eerst had ik nog sympathie, maar nu denk ik dat ze dit echt regelmatig flikt. Ik heb hem nu verkocht aan iemand anders en als die vandaag echt komt, ga ik tegen haar ook zeggen dat ik wegens omstandigheden het niet meer verkoop. Joejoeee

3 likes

Ik lees hier al lang mee, en eindelijk de stap genomen ook maar op vinted te gaan. Ik ben bezig met zoveel mogelijk spullen weg te doen, en wil het liever gisteren dan vandaag de deur uit hebben. Mijn plan is om het een weekje of twee te proberen, en aan de hand van het “succes” te bepalen of het het waard is.

Ik heb veel kleding, allemaal in de maten 44-52. Wat is in jullie ervaring het makkelijkste te verkopen qua items? Het is echt teveel om in één keer online te zetten, dus doe ik dat liever in etappes.

1 like

kleding van bekende merken😅 echt het enige waar ik succes mee heb

2 likes

MS mode verkoopt altijd wel, Ulla Popken ook, Paprika ook wel. Heb je die kleding?
En zet bundeloptie aan en doe lage prijzen.
Ik heb sowieso wel interesse dus als het online staat mag je mij een linkje sturen!

2 likes