waarom kopen mensen toch niet nadat je akkoord gegaan met een bod? is me deze week echt al 5x gebeurd hahaha
Omdat mensen over het algemeen klootzakken zijn
Ik probeer wat meer te recyclen en dus vooral kleding voor feestjes gewoon van Vinted te halen. Nu ben ik op zoek naar een bepaald soort broek maar heeft er iemand hier nog tips om een goed passende broek te vinden? Of blijft het gewoon geluk/pech hebben
Ik koop bijna altijd merken die ik ken en waar ik mijn maat weet, maar krijg ook wel eens de vraag of ik iets wil opmeten als iemand iets van mij wil kopen.
Ik heb een negatieve review gekregen op vinted omdat ik geen ‘dankjewel’ heb gezegd na het ontvangen van het pakketje Is dat normaal?
De laatste tijd kan ik ‘s avonds alleen maar kiezen voor levering thuis (a €6) ipv een pakketpunt. Zo irritant. Dus ik stuur nu telkens maar berichtjes of ze het willen reserveren voor me, maar soms wordt dat te laat gelezen waardoor een leuk item dan al weg is…
Hebben jullie dit ook?
Volgens mij is het zo dat je alleen pakketpunten ziet die op dat moment open zijn. Dus de beste optie is denk ik om smiddags te kijken/kopen.
Tenminste dat heb ik ook wel eens gehad
Ik zie volgens mij wel altijd alle punten van Mondial Relay, ook 's avonds. Andere bezorgers vaak niet inderdaad!
Ik had het inderdaad altijd wel met dhl dat ik die in de avond niet zag. Maar homerr, dpd en mondial altijd wel. Maar zelfs die nu niet meer.
Ik lees dat je in het chatvenster met de verkoper op de (i) kunt klikken en je dan kunt kiezen om de bestelling te annuleren.
Ja zo stom is dat! Als koper ook irritant vind ik dat je moet kiezen.
Je kan toh gewoon niet afrekenen als ze het accepteert? Die producten blijven ook verkoopbaar tot jij ze afrekent.
Ik heb gevonden hoe het werkt.
Je klikt op een artikel in de maat die je wil hebben en via daar scrol je naar onder naar de kledingkast. Op die manier staat het per maat.
Als je via het profiel naar de kledingkast gaat staat het inderdaad allemaal door elkaar.
net geprobeerd en dit lijkt inderdaad te werken!
Nee zou gewoon een ander bod accepteren!
Hahaha wat? Nee, ik spaar eerder mensen die niet versturen of pakketjes die kwijtraken. Wat zuur voor jou. Zou dat wel even als aanvulling geven: koper heeft me dit gegeven omdat ik geen dank je wel zei.
@Kultakala als zij dat willen hebben en het verzendlabel hebben betaald waarom niet? Goedkoopste was hier een sjaal onlangs van 5 inclusief verzenden. Voelde bijna lullig om haar uit Frankrijk naar mij dit ding te sturen maar ben er echt bijzonder blij mee dus ja. Fijn dat het kan?
En interessant om te weten waarom die pakketpunten dan mogelijk zo veranderen want wou net nog wat afmaken via DHL laten versturen naar pakketpunt hier maar is nu onmogelijk? Misschien toch omdat die winkel nu al dicht is. Morgen opnieuw proberen dan maar en kijken of het dan weer beschikbaar is.
Ik zou het naar de kringloop brengen tbh
Die twee euro indd voor al die impact…
Ja dat is ook wel weer een afweging inderdaad. Voor mij is het met kopen: zou ik dit ook in de winkel kopen als ik het zou zien? En dat is of 1) al zien hangen maar spijt want niet gekocht of 2) ja, en zo niet, dan niet.
Mijn enige minpunt aan kringloop is dat de kringloop het hier na een tijd toch naar de stort brengt. Daarom voor de echt weinig waardevolle dingen breng ik het zelf liever dan naar de kledingbank. Dan komt het hopelijk niet op een afvalhoop, hoop ik dan althans
Wil meer aankopen in dit topic zien . Ben echt helemaal in de Vinted home sferen. Net 2 leuke dingen van H&M home op de kop getikt;
Peper & Zoutstel
Oh ja hoor! Die Franse gieren willen altijd afdingen op de goedkoopste spullen. Ik antwoord dat ik voor een paar euro geen pakketjes naar Frankrijk stuur. Merde! Zeggen ze dan.