Wow ja kan je zoiets niet rapporteren ergens? Bij Vinted kunnen ze neem ik aan zien dat ze het eerst bij jou gekocht heeft en nu als nieuw verkoopt. Echt heel erg dat je zo schaamteloos durft te bedriegen
Ik denk niet dat je zoiets kunt bewijzen. Theoretisch gezien zou die persoon het item nieuw hebben kunnen kopen, het dan voor veel minder geld op Vinted hebben kunnen zien en tweedehands kopen, en de nieuwe daarom weer verkopen om meer geld over te houden.
Vergezocht, ik weet het en ik denk ook niet dat dit zo is gegaan, maar je kunt het volgens mij nooit bewijzen, behalve als er specifieke gebruikssporen op de tas zitten.
Ja je hebt gelijk. Vind het gewoon echt heel erg dat ze zo openlijk durft te bedriegen
Bij mij staan er 2 carhartt korte broeken te koop en dan gaan mensen heel laag bieden en zie ik op hun profiel dat ze allemaal merkkleding te koop hebben voor hoge prijzen dus gewoon doorverkopers. Laatst vroeg een meid zelfs om heel veel korting want het zou een cadeau voor haar broertje zijn en ze had zo weinig geld . Keek ik op haar profiel en zag ik ook alleen maar dure nike en levis en weet ik het. Zomaar liegen.
Heb het ook tegen haar gezegd dat ik er niks van geloof en dat het gewoon voor de vraagprijs weg gaat.
Heb het oud papier net weg gegaan en besloot daarna kleren te verkopen op Vinted. Echt zo dom, nu heb ik geen goede dozen om het in te doen.
Leuk dat Vinted Homerr als standaard verzendoptie heeft aangemerkt, alleen jammer dat hier in de buurt alle Homerrpunten één voor één sluiten. Dichtsbijzijnde is nu voor mij >15 km…
Wow goed dat je dat zegt want dat was mij helemaal nog niet opgevallen. Hier is Homerr ook praktisch weg dus lekker handig weer, Vinted (not)
Je kan dan homer toch gewoon uitzetten?
Nee inmiddels dus niet meer…
Oh dat had ik ff niet door😅
Ik eerst ook niet, het was fijn geweest als hier vanuit Vinted een bericht over zou zijn gestuurd
Waarom kopen mensen iets en gaan dan op vakantie? Uiteindelijk pakket terug gestuurd okdat ze het niet heeft opgehaald.
Of ik hem nog een keer wil opsturen? Ben gekke henkie niet.
Schaamteloos hahaha
Normaal gesproken verkoop ik alleen maar babykleren op vinted. Maar laatst een blouse van mezelf voor €5 erop gezet. Gelijk een Frans iemand die een bericht stuurt met 28373 vragen om allemaal dingen op te meten. Teruggestuurd dat ik dit niet ga doen voor iets van €5. Nou…. De shit die ik toen terug kreeg.
Ik hou het nu maar gewoon bij baby kleren.
Ja die franse meisjes zijn echt spicy. Ik zei ook een keer dat ik de afmetingen niet wist en niks had om te meten en toen zei ze : JAMMER en daarna VOOR JOU
Jaa wat is het toch met die Fransen?
Chronische sable dans le vagin danwel een gevalletje un tampon tordu, vermoed ik.
Kan je als een Vinted artikel niet precies is wat het is maar wel ontvangen hebt, ook regelen met de koper om het voor de helft te krijgen? Of moet dat buiten Vinted om?
Ik zou altijd alles binnen vinted houden dus gewoon op die knop drukken dat iets niet klopt