Nope staat automatisch aan:
Nee inmiddels dus niet meer…
Oh dat had ik ff niet door😅
Ik eerst ook niet, het was fijn geweest als hier vanuit Vinted een bericht over zou zijn gestuurd
Waarom kopen mensen iets en gaan dan op vakantie? Uiteindelijk pakket terug gestuurd okdat ze het niet heeft opgehaald.
Of ik hem nog een keer wil opsturen? Ben gekke henkie niet.
Schaamteloos hahaha
Normaal gesproken verkoop ik alleen maar babykleren op vinted. Maar laatst een blouse van mezelf voor €5 erop gezet. Gelijk een Frans iemand die een bericht stuurt met 28373 vragen om allemaal dingen op te meten. Teruggestuurd dat ik dit niet ga doen voor iets van €5. Nou…. De shit die ik toen terug kreeg.
Ik hou het nu maar gewoon bij baby kleren.
Ja die franse meisjes zijn echt spicy. Ik zei ook een keer dat ik de afmetingen niet wist en niks had om te meten en toen zei ze : JAMMER en daarna VOOR JOU
Jaa wat is het toch met die Fransen?
Chronische sable dans le vagin danwel een gevalletje un tampon tordu, vermoed ik.
Kan je als een Vinted artikel niet precies is wat het is maar wel ontvangen hebt, ook regelen met de koper om het voor de helft te krijgen? Of moet dat buiten Vinted om?
Ik zou altijd alles binnen vinted houden dus gewoon op die knop drukken dat iets niet klopt
Pfff verkoop ook weer een keer iets op marktplaats, gelijk weer gezeur. Waren 3 traphekjes, 2 compleet en bij 1 mist bevestigingsmateriaal. Nu beweert ze dat het voor maar 1 hekje compleet is.
Echt je komt t voor een appel en een ei ophalen en ik weet t zeker, maar natuurlijk geen foto gemaakt.
Reageren jullie dan nog terug naar zo iemand?
Nou, ik heb weer eens iets verkocht op Vinted en mijn koper stuurde meerdere fotos terug van vlekken, slijtage en een losse naad.
Ik ben er een beetje van geschrokken…
Het is me allemaal niet eerder opgevallen. Daarmee bedoel ik overigens niet dat ik denk dat de koper het veroorzaakt heeft.
Als je inzoomt op een vlek of losse naad is het veel erger dan het totaalbeeld.
De koper is verontwaardigd dat ik ‘nieuw zonder prijskaartje’ heb aangevinkt maar ik heb wel gewoon in de tekst gezet dat ik het bloesje een paar keer gedragen heb.
Het is een zijden bloesje, waar 8 euro voor betaald is… wat zouden jullie doen?
- Laten terugsturen
- Een paar euro overmaken als ‘korting’
- Excuses maken en verder negeren
- Iets anders
0 stemmers
Is echt mijn grootste ergernis. Als iets gedragen is, is het niet ‘nieuw zonder kaartje’.
Dus ik zou haar geld terug storten en ze had het blousje van mij mogen houden. Jij zat ‘fout’ tenslotte.
Laten terugsturen en de verzendkosten ook vergoeden (gaat niet automatisch via vinted), of het haar gratis laten houden. Je hebt het misschien niet expres gedaan maar je hebt wel een fout gemaakt en het had sowieso niet als ‘nieuw zonder prijskaartje’ moeten staan, dat is allemaal niet haar schuld.
Ik vind het echt zo irritant dat je als koper niet beschermd bent als de verkoper een fout maakt en je gewoon zelf de retourkosten moet betalen terwijl je niets fout hebt gedaan. Dan zit je voor niets met kosten (ik heb dit nu ook en de verkoper reageerde ook zo lullig, terwijl het gewoon haar fout was. Haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan )
Ik zet net een luchtje op Vinted en het is gewoon binnen 2 minuten verkocht voor de volle vraagprijs super chill als het zo snel gaat
Ik zou haar het geld terugstorten en de blouse laten houden. Zonde om weer een pakketbezorger te laten rijden voor die blouse.
Ik snap dat het zuur is als je het niet hebt gezien, maar ik vind dit dus een van mijn grootste Vinted ergernissen. Er kan altijd iets doorheen glippen natuurlijk, maar bij nieuw zonder prijskaartje verwacht ik zelf dat het echt niet is gedragen, of bijvoorbeeld alleen een paar keer is gepast. Vlekken zou ik dan echt een no go vinden
Bedankt voor de reacties. Ik trek het me ook wel aan. De koper heeft overigens niet verzocht om geld terug dus misschien vat ik haar berichten geirriteerderder op dan ze echt is. Even afwachten hoe dit verder loopt.