Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Sowieso is voor veel mensen even een foto van het label maken al teveel moeite. Of bij broeken alleen een foto van een opgevouwen broek maken :laughing: Dan weet ik dus precies niks?

1 like

Ja, inderdaad! Of als je op bijv. 122 zoekt, dan krijg je óf 116-122 óf 122-128. Ik wil alleen maat 122 zien.

5 likes

Haha ja dit zie ik ook vaak. Of tien aan-foto’s van het kledingstuk maar steeds in dezelfde pose, alleen het been wat meer gebogen bijvoorbeeld. Op zich is een aan-foto heel handig, maar ook graag een foto van de achterkant of het label

2 likes

Had al 2 maanden een item als favoriet, nu besloten ā€˜m eindelijk te bestellen… annuleert die meid het item :sob:

Nu heb ik deels met Vinted portemonnee betaald en deels gewoon iDeal. Komt dat dan terug in je account of komt alles op je rekening?

1 like

O ik vind dit niet lullig hoor. Je vraagt om meer informatie dan er gegeven is, en dan is het toch jouw keus om aan te geven dat je hier helaas niet naar op zoek bent als het niet is wat je zocht?

Dit heb ik ook pas gehad.
Het gedeelte wat uit je portomonnee hebt betaald, krijg je via die manier ook terug en het overige gedeelte krijg je op je rekening weer terug.

1 like

Ik heb vanmiddag iets betaald maar de betaling ging mis, dus betaalde ik nog eens. Alleen is dat dus dubbel afgeschreven. Kan ik dat automatisch terug verwachten? Ik zie even niet waar ik dit kan aangeven in de app namelijk, dus hoop dat het gewoon weer op m’n rekening komt.

1 like

Thanks, dan wacht ik het nog even af.

1 like

Waarom krijg ik het verzoek een verkoper te beoordelen terwijl ik een geschil heb geopend omdat het pakketje zoek is :joy:

1 like

Omdat de rest wel heel goed ging. Behalve dat je pakket er niet is ben je heel tevreden toch? :rofl:

1 like

Ik heb vorig weekend een bestelling gedaan bij twee verschillende verkopers en beide hebben ze het nog niet opgestuurd. Na vandaag zal Vinted de aankoop annuleren. Sturen jullie dan nog wel eens een berichtje?

Ja, als Vinted de verkoop na vandaag annuleert wel. Dan vind ik het wel logisch om even te informeren.

1 like

Nee, ik stuur eigenlijk bijna nooit berichtjes naar verkopers om te vragen waar het blijft. Soms sturen ze het op het laatste moment op en als het product als verwacht is geef ik gewoon 5 sterren. En als het geannuleerd is door Vinted schrijf ik zelf bij de review (1 ster) dat het niet is verzonden en dat de verkoper ook niks gecommuniceerd heeft.

7 likes

Zet ik 2 shirtjes op vinted allebei mt. 68, zelfde model, zelfde printjes maar verschillende ondergrondkleuren, wil ik apart aanbieden. Wordt er direkt 1 verwijderd omdat het volgens vinted een dubbele advertentie is. Toen heb ik de titels veranderd en bij elk de ondergrondkleur vermeld…weer verwijderd :confounded:grrrrr.

1 like

Onderbiedende Fransen. Ik kan het niet aan!
Ik heb een jurk van Maje te koop gezet voor 60 en er wordt 36 geboden. 🫠
Ik heb 58 teruggeboden.

2 likes

Fransen bieden bij mij allemaal een bedrag, dan ga ik akkoord en dan zeggen ze ā€œbedankt ik ga erover nadenkenā€

:woman_facepalming:

1 like

Maandagavond wat besteld via Vinted. De verkoopster in Italiƫ stuurde om iets van 22:30 dat ze het al ingepakt had en donderdag kreeg ik al bericht dat ik het kon afhalen! Echt super snel en het item is ook nog perfect! Ik ben helemaal blij!

Is een jasje van de Zara die ik jaren geleden gepast hebt maar niet gekocht. Vind dat wel erg leuk aan Vinted dat je oude collecties terug kan vinden.

12 likes

Fransen op vinted die iets omschrijven als ’ bon etat ’ :woman_facepalming: Nou als er slijtage gaten in het kruis van een broek zitten dan is dat niet bon lieve mensen!

5 likes

Helpt een booster op Vinted echt naar jouw idee?

Ja wel om gezien te worden en dat mensen je opslaan als favoriet

2 likes