Ik ookš¢
Ik heb dat een keer gewoon laten scannen en is aangekomen.
Ik zou echt graag zien dat ze een aparte vinted maken voor Franse mensen
mijn god wat zijn die vrouwen vervelend zeg. 10000 jaar twijfelen en vragen stellen over een jasje van 7,50 en dan is het gekocht door iemand anders. Nou drama. Die slechte vertaling die vinted doet maakt het nog irritanter
Oh dat is wel een tikkeltje bijzonder?
Wow heel apart! Die voelde zich gelijk thuis bij jou, haha
Hahaha waarom vind ik dit schattig??
Hahaha
Ben ik blij dat ik dingen voor de weggeefhoek altijd al buiten klaar zet of direct bij het openen van de deur in mijn handen heb. Dit lijkt me echt de horror!
Pff zon hekel aan mensen die een 4 sterren review geven maar niet aangeven waarom.
Heb ook nog steeds geen leetchi pay gehad al van weken terug niet. Moet je dit echt melden of krijg je het uiteindelijk ooit wel? Durf nu bijna niet meer op rekening te kopen stel het wordt geannuleerd
Omg ja echt ik vind dit ook zo vreselijk. En ook al maar drammen wanneer ik het ga versturen.
Ja ik heb geen printen dus ik print het op mijn werk, dus je moet nog even 1 dagje langer wachten.
Dramaaaaa.
Wel echt alleen bij Franse kopers inderdaad.
Ik vind Fransen ook irritant en altijd moeilijk doen. Moeilijke vragen stellen en drammen inderdaad.
En ik vind de meeste kinderkleding van Fransen, Spanjaarden en Italianen niks. Vaak of vaal en verwassen, of lelijk, of van die mini mannen kleding (polos en overhemden), veel lelijke prints en ouderwetse wijde broeken die hier in 1999 leuk waren voor jongens.
Ik kan ook niet goed zoeken op vinted en zit dus vaak eeuwig te scrollen langs lelijke verwassen Disney shirts of dure ralph lauren overhemdjes. Uiteindelijk koop ik dan weer niks.
Ik weet ook niet wat ik wel zou willen, want Duitsers hebben ook geen smaak. Nou ja filteren op land zou wel fijn zijn in ieder geval.
Zo einde rant. Moest t ff kwijt.
Ik zoek eigenlijk altijd op merk, dan maak je de selectie al een stuk kleiner
Merk + maat en dan eventueel type item of kleur
Welke merkjes vind je leuk dan?
Ja ik zoek wel vaak ook op merk, maar soms wil ik gewoon wat breder zoekens zonder altijd bij dezelfde dingen uit te komen en een keer āverrastā te worden door iets dat ik niet ken.
Ik zoek nu vaak op kleur en soms merk.
En dan bij verkopers die wat leuke dingen hebben gewoon kijken wat ze nog meer hebben?
Je kan ook eens op een website kijken waar ze veel hebben zoals kleertjes.com en dan daar nieuwe merken leren kennen. En dan kan je daar weer op zoeken
Das wel een idee inderdaad een keer wat merken opschrijven.
-verwijderd door moderator-
Doe rustig?!
Binnen een minuut joh haha
Kleur!!! Materiaal!!! NU!!!
Zelfs NOS deelt de hoeveelheid klachten over refunds nuā¦