Ik zou jou ook negeren als je onder de vraagprijs biedt
Ze negeert de berichten daarvoor toch ook al. En het is niet dat ze een belachelijk laag bod doet voor iets dat al meer dan een jaar te koop staat.
Wat boeit het dat iets een jaar te koop staat? Ik heb ook schoenen langer dan een jaar te koop staan, die heb ik extra hoog ingezet en gaan alleen weg voor die prijs. Ze staan niet in de weg ofzo. Biedingen negeer ik en zoveel berichten achter elkaar sturen (ook echt een dag erna) is gewoon een block hoor
Koop ât gewoon als je het zo graag wil hebben
Ik zou zelf ook niet zoveel berichten sturen hoor. Maar vind het gewoon niet zo vreemd dat mensen lager bieden als die optie er is.
Gek dat ze niet reageert!
Maar als je hem supergraag wil hebben, zou ik hem gewoon kopen? Want gezien je berichten wil je hem wel graag hebben;)
Als ze hem dan niet stuurt, wordt na 7 werkdagen de koop geannuleerd en krijg je het snel terug is mijn ervaring. Dus je bent niet je geld drie weken kwijt, dat valt echt mee.
Ik heb lager geboden om een reactie uit te lokken, precies zoals jullie nu ook reageren
Ik check ĂĄltijd voor ik iets koop of het âecht in goede staat is en geen vlekken oid bevatâ - als een soort extra bewijslast mocht het toch wel in slechte staat zijn. De enige manier waarop ik dat kan doen is door een berichtje te sturen. Als ik nergens antwoord op ontvang en het maar gewoon koop dan ben ik daar natuurlijk niet zeker van. Vandaar dus, lijkt me best redelijk om even te communiceren voordat je iets hoort. Heeft al héél vaak een hoop gezeik met defectieve knopen of vlekken voorkomen.
Daarnaast heeft deze persoon recent niet bepaald veel positieve reviews. Was voor jullie natuurlijk niet zichtbaar, maar vandaar mijn vraag omdat ze items al tig keer niet heeft opgestuurd.
Dank voor je reactie! Ik dacht dat het veel langer duurde, ook omdat ik slechts deels uit mân Vinted portomonnee kan betalen. Dan kan ik het misschien ook gewoon proberen. Maar goed vind het gewoon gek om helemaal geen communicatie te hebben, het is geen item van âŹ4 ofzo. Is van een chique merk.
Ah Vinted portemonnee weet ik niet. Ik weet wel dat het een automatisch proces is en ik het vrij snel - binnen 1 a 2 dagen - weer op mijn rekening/creditcard had staan.
Ben het met je eens dat het gek is hoor. Ik verkoop zelf ook items, als iemand een vraag stelt, reageer ik altijd. Ik wil het toch verkopen dus blij als iemand het wil hebben.
Maargoed, niet iedereen is zo, en sommigen sturen het alleen op. Je kunt ook even haar reviews checken, dat geeft vaak ook wel een beeld.
En anders eens checken bij vergelijkbare items of je iets soortgelijks vindt?
Edit: ah ik zie al dat je de reviews hebt gecheckt. Dan snap ik je twijfel wel.
Idd waarschijnlijk gaat ze het niet opsturen en als je het per se wil hebben dan moet je het gewoon kopen en de gok nemen.
Ik heb niet eens een Vinted account. Want de posts in dit topic wekken af en toe al zoveel irritatie op dat ik 100% zeker weet dat ik gek zou worden als ik iets te koop aan zou bieden.
Dat weet ik wel zeker
Pakketje van Vinted om 14.40 aangekomen bij pakketpunt, om 15.40 een bericht; of het goed aangekomen is?
Mijt, ik wist niet eens dat het was bezorgd.
Eens. Je mag toch gewoon een bod doen, dat is het hele idee. Tuurlijk een debiel bod mag je âiets van vindenâ maar dat is ook het hele bestaansrecht van dit topic toch
Ik word echt helemaal giftig van de klantenservice van Vinted. Ik heb nooit problemen gehad met verkopers maar heb nu wel ruzie met de klantenservice . Betaling is mislukt, maar dus wel afgeschreven. Dus Vinted vraagt om bankafschrift en ik stuur dat en ze blijven zeggen nee we hebben een bankafschrift nodig. Ja kut dat ik heb afgestuurd. Een bank statement is toch gewoon een bankafschrift?? Ik snap gewoon echt niet wat ze nu van mij willen. Heb de bankafschrift nu vertaald naar het Engels misschien dat ze het drrom afkeuren.
Wordt ook witheet van die afsluiting steeds in hun berichten: âFor the last time, we kindly ask you to send us the required information within 48 hours, otherwise, we will be obliged to close this conversation without carrying out an investigation.â
Als het mislukt is maar wel afgeschreven krijg je het automatisch na een paar dagen weer teruggestort. Had het vanavond ook weer, is tot nu toe altijd goedgekomen bij mij
En dan verwijzen ze je vaak doodleuk door naar je bank die ook niks kan. Zo irritant.
Ben intussen al meer dan een week verder. Heb ook gewacht op die 5 werkdagen, maar tot nu toe heb ik niks ontvangen. En geen probleem als wat langer duurt, alleen deze klantenservice
Oh dat is wel lang inderdaad, balen zeg. Klantenservice daar is inderdaad niet altijd heel fijn in de communicatie. Hopelijk komt het snel goed!
Volgens mij was er een tijdje geleden zoiets met DHL via Vinted, dat er pakketjes waren omgewisseld terwijl wel het juiste label er op zat oid? Is hier op het forum besproken. Heeft Marktplaats tegenwoordig niet ook kopersbescherning trouwens?
Pff vind ik ook altijd spannend ja!
Ik heb toen alles gefilmd om gezeik te voorkomen. Maar die kopers van mij waren gelukkig chill