Ik had afgelopen week ook zoiets op marktplaats, ben echt volledig verrot gescholden en heb daarna een 1 ster beoordeling gekregen.
Sorry maar ik ga geen dagen zitten wachten tot iemand heeft besloten het wel of niet te kopen.
Jeetje zeg dat is toch niet hoe het werkt. Alsof het voor haar gereserveerd was. Die baalt gewoon van haar eigen besluiteloosheid haha.
Andersom vind ik wel echt ergelijk. Als je akkoord bent met de prijs en wel voor je gereserveerd is, dan toch verkopen voor meerā¦
Ja zo raar is dat⦠alsof mensen dan al vinden dat het kledingstuk hun bezit is (en het ondertussen niet kopen).
Ik had laatst een Franse dame die vroeg: is het nog te koop? (Vind ik sowieso beetje irritante vraag want waarom zou het op Vinted staan als het verkocht is, maar misschien is ze net nieuw). Dus ik geantwoord met ja. Geen reactie. Paar dagen later berichtje gestuurd nog dat ze het kon kopen. Geen reactie.
Na een week koopt iemand anders het. Meteen bericht van de Franse dame. Ik was een asociaal (incl 15 uitroeptekens) en dat zij het had willen kopen en of ik altijd zo met mensen omging.
Euh wat?
Eindelijk, ruim een maand later maar ik heb het geld terug!
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik heb deze week al 2 berichten van Homer gehad dat mn pakketen verkeerd zijn bezorgd.
PostNL lijkt ook al 2 dagen met een pakket rond te rijden ? Zaterdag kon er een pakketje niet bezorgd worden omdat ik zogenaamd niet thuis was (was ik 100% wel) en track en trace doet heel vaag dus ik heb geen idee waar hij nou is⦠gaat lekker dit
Ik zit ook al sinds vrijdag op een pakket van postnl te wachten. Volgens track en trace is het sinds vrijdagochtend onderweg. Zou er iets aan de hand zijn?
Nou ik ben maar naar het postpunt gegaan en daar lag hij gewoon! Terwijl hij volgens de app nog steeds onderweg zou zijn dusā¦
Hier snap ik dus ook geen ene reet van. Koper laat weten geen bericht te hebben gehad en is bij het afhaalpunt geweest om te vragen of er ooit iets is binnengekomen en dat is ook niet het geval. Ik ben bang dat het pakket toch te groot was qua formaat (autostoel) maarja, hij is wel geaccepteerd bij het verzenden.
Verder is het natuurlijk heel raar en asociaal gedrag, maar ik heb al 2x gehad dat ik iets kocht en dat de verkoper dan zei dat ze het een tijd geleden al op een andere site hadden verkocht of weggegooid hadden, maar waren vergeten van Vinted te halen.
Nog los van dingen die gewoon nooit opgestuurd werden of waar je nooit meer iets van de verkoper hoort.
Dus op zich vind ik het niet zo raar om te vragen of iets nog beschikbaar is voordat je ervoor gaat betalen, zeker als iets al langer online staat of de verkoper maar sporadisch online is.
Oh echt, wat stom. Maar dan is het idd wel een normale vraag.
Ik zou het zelf ook logischer vinden dat alles dat op Vinted staat inderdaad gewoon te koop is hoor haha, en ik ga het zelf ook niet vragen, maar ik snap dus wel dat mensen het wel eens doen.
Ik heb zoveel gezeik met Homer hier in de buurt. Twee punten die bijna altijd dicht zijn en eentje die ineens geen pakketjes wil aannemen omdat hij een probleem heeft met de bezorger van Homer?!
Bloedirritant dat je Homer niet meer uit kan zetten als bezorg optie.
Wel heel blij dat de kindermaten eindelijk gesplitst zijn.
Ik heb trouwens nu ook mij geld terug van Vinted! Was eind maart er al meebezig om het terug te krijgen
Het is wel echt super onduidelijk (gewoon niet) dat het van Vinted komt.
Het lijkt of het nooit verder dan het sorteercentrum is gekomen. Het lijkt nooit te zijn bezorgd op een afhaalpunt o.i.d. Misschien is er dan iets mis met de adressering dat ze het niet kunnen sorteren? Te grote pakketjes lijkt me niet een āprobleemā, of het zou geweigerd moeten zijn bij een pakketpunt maar dan leveren ze het vaak ergens anders af lijkt me?
Ik heb geen idee, heel frustrerend in ieder geval
Mensen die allemaal bundels maken (waar ik mee akkoord ga want ruimte dan lekker op) en daarna nooit meer reageren? Waarom die moeite ook doen.
Wat gebeurt als iemand het pakje niet ophaalt bij het afhaalpunt?⦠heb een pakje naar frankrijk gestuurd en daar ligt het al een week.
Dan komt het terug naar jou. Maar bij mij is er ook al een paar keer wat kwijtgeraakt onderweg terug. Het geld mag je wel houden. Dus je kan het nog een keer verkopen evt
Ik mag het geld helaas nooit houden. Net ook weer 2 dingen teruggehad.