Hahaha true
Het is toch logisch dat je schoenen eerst even wilt passen. Zeker bij marktplaats is daar mogelijkheid voor omdat je ze kan ophalen, dan zou je ze beter op Vinted kunnen zetten. Ik heb dat bij dure artikelen ook wel eens gevraagd. Zou toch zonde zijn als je het gelijk weer moet doorverkopen omdat je ze niet past.
Mwoh ik vind het bij Vinted toch wel anders, gezien ook de vele internationale verkopen. Ik heb echt tig paar Nikes daar op verkocht maar die pas vraag nooit gehad.
Dus jij kreeg ook wel je geld terug? Bedankt voor het delen ook @Zitzak dan ga ik het er misschien toch op wagen!
Dat is toch ook wat @George zegt? Als je niet wil dat mensen vragen om te passen moet je ze via vinted verkopen ipv marktplaats.
Ze staan ook op vinted, alleen daar nog geen reacties.
Het zou zelf niet bij mij opkomen om bij Nikes te vragen om ze te passen. Ik heb van al mijn Nikes (en andere maten sneakers) altijd dezelfde maat.
Kwam er na een aantal berichtjes ook achter dat 1 een maat groter had dan ik verkocht, de andere een maat kleiner. Ja dan kun je willen passen omdat je hoopt dat ze passen.
Ik ga sowieso ook niemand boven/binnen laten dus dan moeten ze midden in een winkelstraat passen
Oh ik vind het echt heel normaal om ze even te passen. Bij mij verschillen nikes overigens ook enorm van maat dus als het een model is wat ik niet heb zou ik ze ook willen passen. Als je zonder passen wilt is marktplaats niet de plek voor jou denk ik.
Oh ik was er echt verbaasd om
Ik wil gewoon van die schoenen af aangezien ik bezig ben met opruimen etc. Maar ik zal de volgende wel zeggen dat als ze willen passen het buiten op straat is
Haha ik snap volledig dat je mensen van marktplaats niet lang in je huis wil en dat je dan ook nog maar moet afwachten of ze je schoenen kopen of niet Ik wil die bezoekjes ook altijd zo kort mogelijk houden
Haha wat een onzin, op Marktplaats is versturen toch ook heel gebruikelijk
Als ik iets verkoop word het altijd opgehaald. En als ik iets koop idem.
Ja ik ook Ik loop sowieso altijd naar beneden naar de voordeur. Ik hoef die mensen ook niet in mijn gang etc te hebben.
Laatste tijd met MP gelukkig heel veel dingen per post kunnen verzenden.
Ja dit en ik verkoop dingen vaak voor een vrij lage prijs en dan is dat geld me de moeite niet waard om een afspraak te maken, afwachten of iemand op komt dagen en dan ook nog de mogelijkheid dat ze afhaken omdat het niet past. Kan me voorstellen dat dat anders is als je sneakers verkoopt voor een prijs dichter bij de nieuwprijs.
Ik had trouwens eens iemand die iets op kwam halen via marktplaats, en gewoon op mijn bank ging zitten om uitgebreid met mijn kitten te spelen. Die heb ik weg moeten sturen, op een paar meer vriendelijke aanmoedigingen om weg te gaan (we gaan NU eten, m’n vriend stond te koken) gaf ze geen reactie.
Zooo dat laatste is echt brutaal
Ik verkoop ze voor €10 dus het is ook geen bedrag waar je onwijs verlies op gaat lopen als ze net niet lekker zitten of zo
Als het inderdaad een nieuw model is die ik voor €100 verkoop omdat de nieuwprijs €150 is dan snap ik dat mensen voorzichtig zijn ook met echtheid etc.
Een artikel dat ik heb gekocht is niet verzonden en nu heb ik mijn geld teruggekregen (wel snel gelukkig), maar ik baal enorm, want ik wilde gewoon dat artikel? In de advertentie staat het nog op ‘verkocht’. Kan het nog beschikbaar komen?
Even berichtje sturen en vragen of hij/zij het opnieuw kan uploaden zodat je het nog een keer kunt kopen (mits het dan wel verzonden wordt natuurlijk)
Het is vast met een reden niet verzonden dus ik denk het niet
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik naderhand een berichtje kreeg over waarom het niet verzonden was. Item niet kunnen vinden, ziek kind of gewoon vergeten. In sommige gevallen heb ik het alsnog kunnen kopen en ontvangen
Ik vind dat ook heel raar en heb bij mp bij kleding en schoenen altijd staan alleen verzenden. Moet er niet aan denken dat een vreemde dan bij mij in de woonkamer mijn schoenen of kleding gaat passen? Lijkt me zo ongemakkelijk