Ik wil alles voor je opmeten maar ik ga thuis niet mensen laten passen. Ik vind dat niet prettig
Heb voor het eerst wat verkocht. Nu staat het als verkocht bij mân artikelen. Zien andere dat ook? De drie stipjes rechtsboven zijn weg. Dus ik kan het niet verwijderen.
Wel als het in je favorieten staat.
Als de koop is afgerond, de koper het artikel heeft en jij je geld, kun je het item verwijderen.
Maar als je iets van een verkoper als favoriet hebt aangevinkt en het is verkocht, dan zie je dat wel in je overzichtspagina, denk day @Solee dat bedoeld, omdat @Ladybug vraagt of anderen dat zien
Ik heb een item op Vinted verkocht waar blijkbaar een klein vlekje op zat dus de koper heeft een probleem gemeld. Nu wilt ze het wel terugsturen maar wat gebeurt er dan? Krijg ik het geld dan niet uitbetaald? Nee toch lijkt me? En de koper krijgt gaat geld terug?
Nee, jij krijgt gewoon je kledingstuk terug en kunt het dan opnieuw proberen te verkopen.
De koper krijgt haar geld terug, maar moet zelf de retourkosten betalen. De koper is dus in het nadeel want die heeft nu (verzend)kosten en houdt er niets aan over.
(ik weet eerlijk gezegd niet of ook de 1e verzendkosten worden terugbetaald en hoe het zit met de kopersbescherming die je ook betaalt als koper, maar dat maakt als verkoper dus weinig uit.)
Koper krijgt het volledig betaalde bedrag terug inclusief kopersbescherming en verzendkosten. Vinted trekt daar dan het bedrag voor de retourzegel af. Als de verkoper het pakket heeft ontvangen, wordt het aan de koper teruggestort.
Zou echt zin hebben het dan nu pas op de laatste dag dat het bij het pakketpunt ligt op te halen.
Ik had laatst een afspraak met iemand die iets op zou komen halen bij mij thuis. Was op een werkdag, en we hadden geen telefoon nrs uitgewisseld. Ik was aan het werk en wachtte de bel af. Niemand kwam, ik wist niet dat de bel (intercom) kapot was. Later bleek dat ze me een berichtje via Mp had gestuurd dat ik niet open deed, en welgeteld 2 (!) minuten had gewacht op een reactie en toen deze niet kwam me allemaal hatelijke berichten gestuurd met de strekking dat ik haar met opzet voor de deur zou laten staan. Ja dat is mân hobby, mensen langs laten komen en dan niet open doen
Ja of om zoiets te sturen als âSorry! Lig onverwacht in het ziekenhuisâ
Zoveelste keer dat mensen bundels niet bevestigen terwijl ze artikelen aan het plaatsen zijn, zo jammer weer waren echt prachtige jurken
Mijn bestelling is bij het verkeerde afhaalpunt bezorgd⊠stond bij het gekozen afhaalpunt (want in de mail van vinted stond die ook gewoon). Was die er niet. Gekeken bij de track&trace, heeft dhl hem compleet ergens anders afgeleverd nu kan ik er pas vrijdag heen. Meh.
Dat heb ik ook twee keer gehad nu! Gelukkig liggen er twee dhl punten direct naast elkaar dus voor mij maakt t niet zo uit maar wel gek. Denk dat het andere punt dan vol was ofzo
Ja dit heb ik ook al 2x gehad! Heel irritant
Ja dat denk ik ook. Mn gekozen punt was zoân lockermuur, ideaal. Zit bij de supermarkt met super chille openingstijden. Die zal wel vol zijn geweest, maar hij is best een eind verderop bezorgd midden in het centrum. Nou ja, dan maar even geduld.
@floreales zo stom
Hahaha ik moet huilen van schattigheid
Nieuw dieptepunt: iemand doet een bod van 0.10 cent minder dan de vraagprijs van 2 euro
Er was een pakketje darmen had verkocht en verzonden hij DHL kwijt geraakt. Nu krijg ik van Vinted dit bericht waar ik niet op kan reageren en ik kan ook niet vinden hoe het moet. Wat zij schrijven klopt helemaal niet.
Ik heb nu gewoon gezegd geld terug aan koper, maar weet iemand of ik mijn geld dan wel krijg? Want anders ben ik het pakketje kwijt en heb ik geen geld.