Wat heb je
Hahaha Jezus hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar. Een pakketje dat ik had verkocht ofzo wilde ik typen denk ik.
Als je nu op help klikt krijg je een lijstje met opties. Bij mij staat er dit, bij jou misschien wat anders?
Lol waarom verkoop je iets voor twee euro
Dat is toch niet relevant?
Wat een rare reactie. Ik verkoop veel kinderkleding, meestal voor €1 per kledingstuk.
@Luzarl nee staat helaas ook niks bij. Apart maar goed heb al terugbetaling aangevraagd voor de koper.
Voor de volgende keer. Je kan bij profiel naar helpdesk. Als je dat aantikt zie je je lopende verkopen/aankopen, en kun je klikken op de verkoop waar het om gaat. En dan een bericht sturen met de omschrijving van het pakket.
Zoveel moeite voor 1 euro en in ‘t ergste geval ook nog helemaal versturen naar Spanje , snap dat echt niet sorry
Maar als iemand het graag wil hebben in Spanje is het toch mooi dat hij het zo goedkoop kan krijgen? Als verkoper hoef je niet meer moeite te doen voor het verzenden naar Spanje of binnen Nederland. En de verzendkosten voor de koper zijn door pakketdiensten zoals Mondial Relay en Homerr redelijk laag.
Ik heb ook een aantal items voor 2 euro. Als je daar 10 van verkoopt, is dat toch mooi 20 euro. En een ander heeft er (hopelijk) weer plezier van.
Ja snap ik daarom zou ik het naar de kringloop of kennissen brengen ipv alles verkopen voor een euro per stuk, en niet klagen als mensen dan 10 cent gaan bieden
Maakt toch niet uit voor welke prijs dat kledingstuk dan verkocht wordt? Als iemand het niet te veel moeite vindt om te versturen voor twee euro dan is het een win-win. Nog steeds vanuit ecologisch standpunt beter dan nieuwe kleding kleding online bestellen die ook duizenden kilometers moet reizen soms.
Dus als je zelf een klein budget hebt en graag je goedkope kleding wilt verkopen moet je maar alles naar de kringloop brengen omdat het zonde is van de reis?
Of je nou iets voor 2 euro verkoopt of 20, die reis zal hetzelfde zijn.
Ik denk dat de meeste verkopers het ook niet verkopen om iemand anders blij te maken maar omdat het geld oplevert voor zichzelf.
De reis van dat kledingstuk van €5 zal alsnog hetzelfde zijn als een kledingstuk van €40. Dus wat is precies het probleem daarvan?
In mijn ogen maakt de prijs van een kledingstuk daar geen verschil in. Het is even belastend voor het milieu.
Liever een kwalitatief top item van €10 uit Italië dan een €80 Zara blazer die de hele wereld al over is gegaan en Max 1 jaar leuk is.
Weet je wat nutteloos is: een pakketje van €2 die 10km verderop bezorgd moet worden, terwijl mijn pakketpunt al 5km dezelfde kant op is… en dan als persoon niet reageren of je het evt. gewoon zou willen ophalen
Ik koop idd liever voor 3 euro uit Frankrijk iets dan nieuw in de winkel voor 40 euro.
Voor mij is het een (zo goed als nieuw) item, maar er hoeft geen nieuw kledingstuk in een fabriek in Bangladesh of weet ik veel waar te worden gefabriceerd, wat dan ook nog eens naar Nederland moet worden getransporteerd (en dat is toch een stuk verder dan Belgie/Frankrijk/Spanje).
(En het zou leuk zijn als ik een kringloop in de buurt had met mooie kleding, maar blijkbaar heb ik pech want in de kringlopen waar ik ben wezen kijken hangt alleen ouderwetse meuk.) Dan maar via Vinted
Zo irritant! Vinted betaald gewoon mijn artikel (25 euro) niet terug vanwege zogenaamde problemen met terugbetalen (goh). Is echt al maanden geleden nu. Iemand anders hetzelfde probleem ervaren?
Ik vind de (terugkomende) discussie over (kinder)kleding zo interessant. Tuurlijk is het niet ideaal dat een kledingstuk van Nederland naar Frankrijk verstuurd moet worden a 2 euro, maar het maakt wel dat kleding een twee/derde/vierde keer gedragen wordt ipv dat er een nieuw item uit Azië moet komen. Daarnaast kost kleding maken ook veel grondstoffen, wat nu vermeden wordt. Doordat veel mensen kleding op vinted zetten, weet ik zeker dat er veel meer mensen zijn die kinderkleding 2de hands kopen. In de kringloop is vrijwel niets leuks tweedehands te koop en ik heb bijv. geen vriendinnen met oudere kinderen. Ik zou anders niet aan 2dehands (kinder)kleren kunnen komen, maar door vinted wel. Een pakketje uit Frankrijk is dan altijd nog duurzamer dan een nieuw kledingstuk uit Bangladesh.
Ik heb een tas gekocht voor € 180, er zaten 2 kleine beschadigingen aan en toen heb ik 35% van het bedrag terug gekregen. Daar was ik zelf wel tevreden mee, maar inmiddels gebruik ik de tas niet meer (heb hem denk ik 2-3 weken gebruikt) ik heb hem nu op vinted gezet voor € 20. Dat vind ik zelf echt een koopje. Het is ook van een hip merk (Nunoo) en een best gewild model. Er bieden nu mensen € 12, en dan zetten ze erbij ‘vanwege de beschadigingen’.
Ik had hem er net zo goed voor € 40 op kunnen zetten, dan gaan mensen toch 30 bieden. Ben er echt klaar mee
Waarom haal je de tas er niet gewoon af en later deze week voor een hoger bedrag.