Ik heb weer een hoop kleding op Vinted gegooid en moet even zeuren.
Alle (vooral Fransen) mensen die de maat willen weten en dan graag beenlengte, borstlengte, taillelengte en schouderlengte + 2 die ik hier vast vergeten ben. En dan nooit kopen. Eerste die vraagt om te meten en het koopt moet nog komen.
Gisteren had ik ook iemand die de maten wilde weten. Ik opmeten. Toen vroeg ze om een aanfoto. Dat shirt past me niet goed, maar ik pyjama uit om snel dat shirt aan te doen.
Volgende dag: zou je nog een keer een aanfoto van het shirtje willen maken maar dan dat je hem “lang draagt” dus niet in je broek?

Ander meisje heeft problemen met de betaling, stuurt om het uur een berichtje: het lukt nu wel! Kleding is nog steeds niet betaald.
Andere vrouw stuurt me berichtjes over kleding en dat het heel lastig is om na de zwangerschap weer iets te vinden. Snap ik, maar ik zit hier op Vinted.
Oke einde rant. Verder heel blij met Vinted en heel veel goede ervaringen, maar soms. (En ik snap ook de vragen om aanfoto’s en maten wel, maar in mijn ervaring zijn het wel vaak mensen die veel vragen en niks kopen)