Hij is net verkocht voor de vraagprijs dus ik ben tevreden
Over die kinderkleding van een euro: ik koop voor mijn kinderen vaak bundels. Dus ja dan is het per stuk een euro of twee euro, maar ik geef dan 20 euro uit bij één verkoper. Ik denk dat ik daar niet echt uniek in ben? Ik wil in ieder geval nooit meer verzendkosten betalen dan het product dat ik koop haha. En ik denk dat de mensen die het verkopen ook wel die intentie hebben.
Want kledingpakketten kopen vind ik dan weer niet zo leuk, omdat ik dan toch het meeste lelijk vind.
Ja ik maak ook altijd pakketjes van meerdere items bij 1 verkoper. Behalve als ik schoenen of een jas of iets koop.
Ik baal altijd zo als ik dan maar 1 leuk artikel bij iemand zie. Want dan gaat het feestje meestal niet door
Ik heb een tijdje terug een paar broekjes gekocht via Vinted voor mijn baby. Bij het uitpakken zag het er prima uit, het rook alleen niet super fris (alsof het lang opgeborgen is geweest). Nu past ze in die maat en zelfs na 3 keer wassen ruikt het nog muf én in een van de broekjes zitten kleine gaatjes en reparaties. Ik zag het nu pas nu het strak om m’n dochters billen zit.
Vind dit zo stom, verkoop het dan niet als nieuw.
Ik zoek vaak 1 specifiek ding (een oranje uv-shirt, een wolbroek in een bepaalde maat, etc) en dan ga ik alle geschikte items favorieten en vervolgens bij die verkopers kijken welke de leukste andere dingen heeft. En dan hou ik mezelf voor dat al die andere dingen dan eigenlijk gratis zijn, want vaak krijg je bundelkorting en dan kan ik de verzendkosten over meer items verdelen
Dit is ook mijn grootste ergernis, ik verkoop vooral kleding dat anders voor nop naar de kringloop zou zijn gaan voor megazachte prijsjes. Allemaal zo goed als nieuw ook. En dan nog krijg ik bizarre biedingen en verontwaardigde reacties als ik niet verder zak in prijs.
Zo irritant dat je UPS niet kan uitzetten. Ik heb opeens allemaal Italiaanse kopers, die met UPS willen verzenden. En als ik dan annuleer en uitleg dat ik niet met UPS verzend, krijg ik super veel berichten over waarom niet etc etc. Zelfs iemand die had opgezocht hoever een UPS afleverpunt bij mij vandaan was en dat dat helemaal niet zo ver was.
Waarom wil je dan niet met UPS verzenden? Omdat het pakketpunt inderdaad te ver weg is of een andere reden?
Ja te ver weg, ga ook nooit die richting op. Dat communiceer ik dan ook als ik de bestelling annuleer.
Is al erg netjes. Jij bent toch niemand verantwoording verschuldigd.
Superirritant, ik heb alleen DHL en PostNL in de buurt zitten en UPS, Homerrr etc zijn echt ver weg. Heb zelfs gekeken of ze dan bij mijn werk in de buurt zitten, maar ook niet.
Dus ik zet in de tekst altijd dat ze DHL moeten kiezen en bij de Nederlandse kopers gaat dat prima. Maar die Fransen lezen gewoon niet…
Ik heb iemand gerapporteerd, ze verkocht een blouse van sezane ‘nieuw met prijskaartje’. Maar hun spullen hebben allemaal een specifieke naam en op dit kaartje stond de verkeerde naam (dat weet ik toevallig omdat ik al een tijdje op zoek ben naar die blouse, die een heel andere naam heeft. Als ik zocht op de naam op het kaartje kreeg ik een heel ander model). Zelf een ander kaartje eraan gehangen dus
Binnen een paar minuten was de post weg, maar ik heb er verder geen bericht over gekregen. Ik heb wel eens eerder iemand gerapporteerd die nepproducten verkocht en daar kreeg ik vanuit Vinted een automatisch bericht van.
Misschien had iemand anders haar al gerapporteerd? Sneaky wel hoor, zo iets als nieuw met prijskaartje durven verkopen!
Letten jullie erg op reviews? Ik heb nu een bieder die steeds haar bod met 2 euro verhoogt (irritant wel) maar ze heeft wel een 1 ster review (gemiddeld gezien). Gaat om een jurk van 80 euro, dus ben een beetje huiverig om akkoord te gaan met haar laatste bod.
1 ster gemiddeld en meerdere reviews? No thank you haha. Dat ze dat account niet gewoon weggooit ook.
Als het 1ster reviews zijn omdat de bestelling niet is verzonden, doe ik het meestal wel omdat diegene nu zelf geen verkoper is.
Als het andere negatieve reviews zijn, doe ik het niet. Zeker niet als het een duur item is.
Ja hahaha, dacht nog even Fransen
Die zou ik ook gelijk blokkeren, zodat ze niets meer kan kopen
Ik heb net een koop geannuleerd omdat iemand steeds eerst heel irritant facking laag ging bieden, toen heb ik de prijs maar flink omhoog gegooid. Reageert ze met dat ze dat oneerlijk vindt hahaha, vervolgens koopt ze het alsnog bye block
Goeie, heb haar geblockt. Ze had een combi van reviews, dus niet verzonden pakketjes en van anderen. Bedankt iedereen!