Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Andere mensen zich ondertussen maar afvragen waarom items wel in de favorieten worden geplaatst maar niet worden gekocht. Als ik iets specifieks zoek zet ik alles in de favorieten om daarna rustig per verkoper te kijken wat het aanbod is.

Ik koop kinderkleding ook in bundels en verkoop ook vooral bundels dus daarin zijn we zeker niet uniek. Vandaar ook mijn eerdere irritatie over het moet wachten op het pakketformaat voordat een bundel kan worden gekocht.

4 likes

Ik word ook helemaal gek van de Franse zeikerds in m’n Vinted account. Belachelijk veel afdingen en zoveel oprecht irritante vragen. Of het moet puur toeval zijn dat ze Frans zijn hoor, dat kan ook. Kan ik ook instellen dat ik bijv alleen in Nederland wil verkopen? :sweat_smile: zo ja, hoe?

Ik heb de laatste tijd vaak als ik iets koop ik alleen ups kan kiezen als verzendmethode
En dan vraag ik aan de verkoper of die het ook met homerr of dpd kan verzenden en dan zegt die persoon dat dat gewoon open staat
Iemand die weet waarom ik dat alleen kan kiezen?

1 like

Ik kan vaak ‘s avonds en ‘s nachts geen dhl-punt kiezen omdat die dan allemaal dicht zijn (?), de volgende ochtend kan het dan ineens wel weer gewoon, misschien dat het zoiets is?

3 likes

Volgens mij koopt Vinted altijd per verzendaanbieder een bepaald aantal verzendingen in voor een lage prijs en op een gegeven moment zijn die dan geloof ik op. Dus dat is dan meestal ‘s avonds. Correct me if I’m wrong maar volgens mij is het zoiets.

1 like

O waaaaaauw
Nou even morgen proberen dan. Mijn bod is iig geaccepteerd en vind het echt fucking aso om het dan eigenlijk niet meteen te kopen maar verzending via UPS is en duur en niet in de buurt van een ophaallocatie

3 likes

Je kant het uitleggen aan de verkoper?? En vragen voor reservering.

Krijg zovaak dat te hhoren en reserveer dan gewoon voor die persoon.
Volgende dag hebben de meeste al snel gekocht

2 likes

Gaat het uitbetalen van Vinted tegenwoordig weer goed ?
Las veel klachten.

Jezus iemand verkoopt dit gewoon

18 likes

Nog altijd hygiënischer dan een ondergekotste laptop die je voor een spotprijsje mocht meenemen.

4 likes

Hahahaha wat is de vraagprijs?

4 likes

2,50

1 like

Heel is dit zelfs nog geen 2,50 waard

5 likes

Ik heb uit nieuwsgierigheid de advertentie opgezocht (met het risico dat ik nu allemaal blond Amsterdam als aanbeveling krijg :sob:) maar er staat wel bij dat het voor mozaïek is :sweat_smile: tbh kapot gooien is toch het beste wat je met dit wanstaltige servies kan doen.

18 likes

Ik ben wel benieuwd wat hier gebeurd is, per ongeluk de hele doos laten vallen toen ze net foto’s wilden gaan maken vam de hele collectie voor Marktplaats? :joy:

4 likes

Iets met scherven brengen geluk in het meest optimistische scenario? :sweat_smile:

En ja, ik kan alleen DHL en of DPD (mijn voorkeuren) selecteren overdag tijdens openingsuren van het desbetreffende punt. Homerr en Mondial Relay zijn 24/7 alleen die zijn hier niet echt op de route.

1 like

Bij mij is alles netjes uitbetaald

Ben weer terug op vinted en ook netjes uitbetaald

Ha, een homerr pakketje dat in januari kwijt was geraakt (toen hij terug naar mij werd gestuurd nadat het niet opgehaald was) komt nu ineens toch naar mij…4 maanden later! :flushed:

3 likes

Meer mensen die niet kunnen inloggen op vinted?

Wil mn verzendlabels downloaden maar kan er al de hele middag niet meer in 🫠

1 like