Ik zocht dit topic om precies hetzelfde te vragen. Kun je als je op overslaan drukt wel erin? Want dan lukt het bij mij het de ene keer wel en de andere keer niet.
Via de app kom ik er gewoon in (wel al automatisch ingelogd)
Nee, helemaal niet. Heb zelfs mn wachtwoord al gewijzigd maar dat maakt ook niets uit dus daar lag t ook niet aan.
Gisteren was er ook al een probleem met het kiezen van wen verzendoptie. Bij mij kon je alleen homerr kiezen. Heel irritant.
Ja op mn laptop al weken niet meer.
Ik kan nu wel weer inloggen.
Dat van Homerr zou kunnen door het tijdstip.
Theorie 1: dhl punten zijn niet zichtbaar als ze gesloten zijn
Theorie 2: vinted koopt een beperkt aantal verzendplekken bij verzenders en homerr was alleen nog over.
Mensen met 400 verkopen š« hoe dan?!
Ik ben net het halve dorp rond gefietst om zoān onmogelijk buurt punt te vinden⦠zijn ze dicht. En dat voor 6 fucking euro.
Zo lachwekkend die mensen op Marktplaats die denken dat ze je een gunst verlenen door het vandaag nog op te halen. āVoor ā¬100 kom ik nu meteenā lol
Sowieso vind ik dat volk op Marktplaats schijtirritant, vooral vergeleken met Vinted. Ik vertrouw ook niemand mja
Ik heb op Vinted kleren voor mān dochter gekocht, maar heb Van Bommel herenschoenen in maat 45 gekregen. Verkoopster kent deze ook niet, dus zal wel fout gegaan zijn op het pakketpunt. Vinted heeft een case bij DHL geopend, maar denk niet dat ik de kleertjes nog ga ontvangen. Wat een gedoe.
Dit had ik ook van de week met DHL, maar dan als verzender. Echt totaal iets anders ontvangen dan wat ik verzonden had.
De verkoopster zei dat ze het laatst ook al had, gaat niet helemaal lekker daar
Ik heb zelf ook 128 dingen te koop staan. Ongeveer 80 hiervan zijn boeken. Toevallig dit weekend weer 7 dingen verkocht (5 boeken in een bundel en 2 jurkjes). Verkoop zelf ook soms dingen die ik gekocht heb en dan toch niet helemaal lekker passen.
Mensen die gelijk gaan vragen wanneer je het gaat versturen
Ik snap dat echt niet? Je bent geen winkel. Paar maanden terug ging een verkoopster zich nog ook verontschuldigen want ze had ze niet dezelfde dag (!) verzonden. Ze was helemaal blij toen ik gewoon had van: ja maar jij bent ook maar een persoon? Als ik het echt snel wil hebben ga ik wel naar de winkel ervoor. Echt het ongeduld? Waarom toch in vredesnaam
Ik heb weer een hoop kleding op Vinted gegooid en moet even zeuren.
Alle (vooral Fransen) mensen die de maat willen weten en dan graag beenlengte, borstlengte, taillelengte en schouderlengte + 2 die ik hier vast vergeten ben. En dan nooit kopen. Eerste die vraagt om te meten en het koopt moet nog komen.
Gisteren had ik ook iemand die de maten wilde weten. Ik opmeten. Toen vroeg ze om een aanfoto. Dat shirt past me niet goed, maar ik pyjama uit om snel dat shirt aan te doen.
Volgende dag: zou je nog een keer een aanfoto van het shirtje willen maken maar dan dat je hem ālang draagtā dus niet in je broek?
Ander meisje heeft problemen met de betaling, stuurt om het uur een berichtje: het lukt nu wel! Kleding is nog steeds niet betaald.
Andere vrouw stuurt me berichtjes over kleding en dat het heel lastig is om na de zwangerschap weer iets te vinden. Snap ik, maar ik zit hier op Vinted.
Oke einde rant. Verder heel blij met Vinted en heel veel goede ervaringen, maar soms. (En ik snap ook de vragen om aanfotoās en maten wel, maar in mijn ervaring zijn het wel vaak mensen die veel vragen en niks kopen)
Klopt het dat je bij Vinted ervoor kan kiezen om alleen verzendopties te gebruiken waarbij je niks hoeft te printen? Dat je die andere opties dan uitzet. Ik wil Vinted gaan gebruiken, maar heb geen printer en kan dus ook nergens anders printen. Dus een foutje oeps toch wel printen zou heel onhandig zijn
Nee je kunt niet alles uitvinken. Ik print zelf altijd op mān werk, misschien is dat voor jou ook een optie?
Hmm okƩ, dat is jammer. Ik kan helaas niet op werk printen. Ik moet echt moeite doen als ik ergens wel wil printen. Bedankt voor je reactie!
Ik ga naar de bieb om te printen. Vind dat ene keer wel, andere keer niet moeten printen idd heel irritant.
Dat is ook mijn plek om te printen. Is 30 minuten op en neer, dus totaal niet handig. Vinted dan toch maar ter overweging houden voor heel af en toe
Bij mijn verzendpunt kan ik tegen betaling printen, iets van 30 of 50 cent. Kost je dus wel wat, maar voor duurdere items vind ik dat geen probleem. Misschien kan dat bij jou ook wel!