100% zou ik een lagere review achter laten. Dit is ook wek iets wat ik zou willen weten als toekomstige koper.
Ik heb zelf er gewoon heel duidelijk bij staan dat ik een kat heb en er haren op kunnen zitten
Een enkele haar die erin gewaaid zou zijn boeit me ook echt niet! Maar dit waren echt heeel veel haren. Ik denk dat ze wel moeite heeft gedaan de haren eraf te halen, want aan de buitenkant zat amper haar. Maar aan de binnenkant van de stof juist superveel, alsof ze de buitenkant met een plakroller had gedaan en de binnenkant was vergeten ofzo.
@Beutyschooldropout Ik moest inderdaad aan mijn collega denken met heftige katten allergie haha.
Ik zou ook een ster minder achterlaten hoor. Heb zelf ook een kat en zorg dat alles schoon is en met de kledingroller gedaan wordt voordat ik het inpak.
Heb ook een keer een trui helemaal vol met kattenharen binnen gekregen en ben dus ook allergisch. Ze schrok wel heel erg want ze maakte gelijk het geld terug over en heb de trui maar weggegooid, was gewoon teveel haar.
Heeft iemand zich al verdiept in de nieuwe belasting situatie? Ik zit er voor dit jaar al boven en heb mān Vinted nu maar gesloten maar word er wel sip van, vind het mega leuk om lekker mn huis op te ruimen
Pff er zijn sinds gisteren een aantal verkopen voltooid door de kopers, maar het geld wordt maar niet bijgeschreven in mān Vinted portemonnee. Hebben meer mensen daar last van?
Hier ook, zal wel weer een storing zijn.
Wat ik er over kan vinden in NL is dat zolang het hobbymatig is en zonder winstoogmerk dat het wordt gedoogd. Vanaf volgend jaar gaat Vinted het bij grote verkopers ook rechtstreeks aan de belastingdienst doorgeven.
Ja!! Kreeg net iets in mn porto van 19 uur terug, dus met dat tempo gaat de rest nog wel even durenā¦
Gelukkig, wordt hier ook weer bijgewerkt.
Wow ik had gisteren iets verkocht, vandaag bij pakketpunt gebracht en ik word net door een Franse dame gewoon bedankt voor de snelle verzending
faith in humanity restored
Of bedoel je āfaith in French humanity restoredā?
![]()
Onlangs bood een Francaise 20 euro op iets wat voor 26 euro te koop stond. Mijn tegenbod was 23 en ze ging akkoord. Ik wist niet wat ik meemaakte ![]()
Dit inderdaad! Het maakt me niet uit wanneer je iets verzendt, maar zeg het dan ook niet
Ik had op vinted geen zin om een pakket naar spanje te sturen, want duurt lang en was redelijk een bedrag (geen zin zo lang op mn geld te wachten). Dus ik de aankoop geannuleerd. Die vrouw helemaal loco in het spaans. Ik zei ik spreek geen spaans en ze blijft doorgaan. Dus ik blok haar. Nu een boze spaanse 1 ster review hahaha. Ik moet er wel om lachen.
Bad karma voor jou straks als je pakketje binnen Nederland er langer over doet dan naar Spanje
(is bij mij vaak het geval).
Wel gek dat ze een review kon geven
Ja precies vanaf spanje is het er altijd binnen 2 dagen hsha.
Ja waarschijnlijk wel ![]()
Denk dat ze heel snel met de review was .
Dr staat karton tussen ook hshahs.
Yes zoooo fijn! Nu nog op mouwlengte - voor zomerjurkjes etc - dan ben ik gelukkig ![]()