Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Echt aso, je kan altijd degene 1 ster geven maar grote kans dat je die dan terugkrijgt

1 like

Ik heb nog geen verzoek gekregen om diegene te beoordelen en mijn aankoop is van een advertentie met heel veel verschillende producten, dus misschien krijg ik wel nooit de kans om één ster te geven? :cry:

Ik snap weer waarom spullen verkopen niets voor mij is. Ik verkoop babykleren voor echt een fractie van wat t gekost heeft (1/5e ofzo) en dan nog 2/3€ bieden. Het is soms gewoon nog nieuw

1 like

Herkenbaar. Ik heb ook een ongedragen bikini met prijskaartjes (13 eu) er nog aan online staan, vraagprijs €3,50 en biedt iemand €2,50. Doei. :joy:

4 likes

Ik heb dus nog nooit lager geboden via Vinted/Marktplaats. Als mensen het voor een lager bedrag willen verkopen zetten ze het wel voor die prijs te koop. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering met deze redenatie :sweat_smile:.

6 likes

Daarom heb ik zo’n afkeer van spullen verkopen :joy:. Ik ben er veel te ongemakkelijk voor. Om dingen te kopen vind ik Marktplaats/Vinted dikke prima maar mijn eigen spul geef ik meestal weg of gaat naar de kringloop.

1 like

Ja dit doe ik ook. Vraagprijs iets hoger inzetten, zodat we allemaal een goede deal hebben als mensen lager bieden.
Het meeste wat ik verkoop moet ook echt weg omdat ik het toch niet meer gebruik, dus dan mag het van mij prima weg voor een paar euro minder

2 likes

Ik ben dan gewoon geneigd het weg te geven

Dus ik krijg een bericht van iemand van ja die broek past niet. Oke prima ja maar ik keek op haar profiel zie ik dat ze hem door verkoopt met mijn fotos.
Nja moet zij weten ik wil er vanaf maar keur ff die verzending goed kut. Wat wilt zr nou… dat ik dr geld terug geef maar dat zij mn broek doorverkoopt rot op.

4 likes

Misschien ben ik achterdochtig maar vraag me dan meteen af of dit een methode is om te scammen zodat ze dubbel aan een artikel kan verdienen.

1 like

Jaa dat denk ik eigenlijk ook. Maar ik ga dr dr geld niet terug geven hoor. Ze heeft het pakket niet eens opgehaald zie ik. Ze zegt jeans zijn niet mijn stijl en ze zijn niet in de mode. Que waarom verkoop je ze dan. Raar mokkel.

6 likes

Knap dat ze jouw spullen kan doorverkopen zonder het überhaupt zelf op te halen. Heel raar dit.

3 likes

Vanochtend een shirtje voor dochter gekocht via Vinted. Wordt de bestelling net geannuleerd en krijg ik een berichtje met verwijten omdat ik een UPS-punt heb gekozen en de verkoper naar een ander dorp moet om het pakketje af te geven. Ja, geef dat dan niet als optie meid, dit was voor mij het handigst en het goedkoopst.

3 likes

Ups is een standaart verzend optie sinds kort net zoals post nl. Dat kan je helaas ook niet uitzetten.

Oke ik heb een klein beetje gedreigd en ze heeft mn bestelling ontvangen en goed gekeurd.
Heb dr wel gerapporteerd .

Gaat ze me ook nog een slechte review geven dat die broek niet overeen komt met de advertentie… waarom verkoop je dan precies die zelfde broek door met mijn advertentie… wejow

3 likes

Wanneer betaal je eigenlijk de verzendkosten? Ben je die kwijt als iemand annuleert?

1 like

Ik kreeg laatst ook een review met 1 ster omdat het niet zou passen. Alsof ik daar iets aan kan doen? Ze droeg normaal maat M en ik verkocht een maat M.
Ook niet eens even een berichtje ofzo nee gewoon BAM hier heb je 1 ster bitch!!

4 likes

Nee je krijgt het gehele bedrag incl. service en verzendkosten weer terug.

1 like

Lekker één ster teruggeven en dat erbij zetten en misschien ook melden bij Vinted?

Jaa ik heb haar 1 ster gegeven en gerapporteerd.
Ik heb bij die ster gezegd dat ze een scammer is. En ze zegt "jij bent zelf een oplichter want de broek is van een ander merk "
Het is een ms broek maar van de festival lijn… nou whoohoo totaal ander merk hoor.

Ben wel blij dat ik mn geld heb. Rare troela.

5 likes