Hahaha Jezus wat een figuur. Het lijkt wel alsof vinted steeds kutter wordt. Heb het idee dat marktplaatsvolk overstapt op vinted
Edit:
Je kan bij foto’s van verkopers de foto ook rapporteren!
Hahaha Jezus wat een figuur. Het lijkt wel alsof vinted steeds kutter wordt. Heb het idee dat marktplaatsvolk overstapt op vinted
Edit:
Je kan bij foto’s van verkopers de foto ook rapporteren!
Ik zou morgen een meubel op gaan halen, maar diegene “heeft het plots verkocht aan de buurvrouw”.
Stuk verdriet, zeg gewoon dat iemand anders sneller was en meer bood.
Nu maken m’n man en ik wraakplannen die we nooit uit gaan voeren.
Hey vinted queen @Soy.peor ik heb dus 2 dingen gekocht zondag en ik krijg een notificatie van hen maar er is niks veranderd in de status oid. Heb jij dat ook wel eens?
Oh ik heb nog nooit dingen gekocht alleen verkocht.
Ik moet wel zeggen dat ik soms meerdere keren een notificatie van iets krijg weet niet of het een soort bug is in het systeem.
Plus op hemelvaart duurde het ook heel lang voordat ik het verzend label kreeg want dat verzendgebeuren had die dag vrij. Misschien is dat ook zo op een zondag.
Jij doet t beter
Ik heb iets verkocht via vinted, ligt sinds 20 mei al op het pakketpunt maar het wordt maar niet opgehaald. Straks komt het weer retour en kan ik fluiten naar m’n geld.
Ja hoor. Ik heb 2 pakketjes omgewisseld. Wat een kut leven heb ik gvd.
Gelukkig us diegene die erachter kwam heel lief maar die andere moet ff reageren.
Dit weekend drie dingen voor redelijke bedragen op mp verkocht, drie leuke kopers gehad. Maar een vervelende kijker.
Al met al best tevreden, mag ook wel eens gezegd worden
Ik had ook een leuke vrouw aan de deur van de week! Wel benieuwd of ze haar echte naam gebruikte, deed me denken aan een kwaadaardige kabouter (durf de naam hier niet te typen), dacht eerst dat het een alias was of misschien haar achternaam maar ze sloot haar appje er ook mee af 🥸🧐
Haha ik ben nu wel heel benieuwd naar de naam
Ok dan haha het was Knarf (?!)
HHahah ik snap wat je bedoelt. Misschien is het haar bijnaam HAha
Hahaha, kwaadaardige kabouter naam ja!
Ooo zou ze niet stiekem Frank heten en toen gedacht hebben “wat een saaaaaie naam, ik draai hem om”
Edit of om anoniem te blijven ofzo
Ik dacht aan “Wesley” en vroeg me al af waarom je het zo’n rare naam vond. Maar knarf is wel ander niveau haha
Ik heb allerlei kleertjes van mijn kinderen (die nog echt hartstikke mooi zijn) op vinted gezet en dat verkoopt best goed. Maar ik deel jullie frustraties helemaal, ik verkoop die spulletjes dus echt voor een habbekrats (duurste item kost €4) en dan nóg stroomt mijn inbox over van de berichtjes met idiote biedingen. of ik een truitje waar ik 2,50 voor vraag voor 1,50 wil verkopen. Wat maakt jou die fucking euro nou uit?? (Mij boeit die euro overigens ook niet maar ik vertik het gewoon om dingen die al te laag geprijsd zijn nog goedkoper te maken)
Laatst had ik via facebook marketplace een paar pallets aangeboden. Gratis af te halen. Nu was de meneer die het op kwam halen not amused dat het niet in de auto paste. Hij vond dat ik op zijn minst de afmetingen erbij had kunnen zetten. Oké, daar heb je een punt, maar vragen staat vrij hoor
Nouuuu, moet even kwijt wat me gebeurde op Vinted. Ik had wat nieuwe items voor Vinted, en terwijl ik nog bezig was met uploaden kocht iemand al iets en stuurde een bod op een ander shirt dat ik al een paar weken online heb staan. Ik uitgelegd dat ik al meerdere hogere biedingen had gehad en ik dat ik niet akkoord ging. Ik weer verder met items uploaden toen ik een bericht kreeg van iemand anders of ik toevallig ook bandshirts had, dus ik gestopt met items uploaden om hem te antwoorden en foto’s te sturen van een shirt die ik eigenlijk niet van plan was online te zetten want vlek. Persoon wilde het shirt (met vlek) hebben en vroeg of ik nog iets naar zijn smaak had. Dus ik stuurde hem een shirt dat ik nog niet geüpload had, en die wilde hij ook graag. Dus ik een set advertentie online zetten met die shirts en voor hem gereserveerd. Komt die eerste persoon aan met “ik zie net dat je een set hebt verkocht aan iemand” dus ik hem foto’s gestuurd van een vergelijkbaar shirt (stond ook nog niet online). Zegt hij dat hij geïnteresseerd was in dat andere shirt dat al verkocht was. Dus ik reageer met “sorry ”. ZEGT DEZE PERSOON “yeah that was a bit unfair to just send it to one person :/“. Nou toen had ik het niet meer
ik gezegd dat ik het gevoel had alsof hij me aan het guilttrippen was en dat hij zn al gekochte item en het vergelijkbare shirt voor een bepaald bedrag mocht hebben als hij nog geïnteresseerd was. Hij: “that’s ok. You kinda lost me, thanks”. Ok bye.
Ik had een nieuw bod. Het was 10 cent hoger dan het vorige