Nee helaas, dit is heel irritant. Andersom heb ik ook een artikel geannuleerd omdat het me niet lukte om te printen maar ik kreeg gelukkig geen automatische review. Ik weet dat als je het laat verlopen je wel een 1-ster review krijgt.
Idd helaas niet - vet stom want ik zou deze persoon echt nul sterren geven
Weet je het zeker? Vroeger was dit in ieder geval wel zo, dan kreeg je automatisch een nul sterren review als je als koper de verkoop annuleerde (heb ik zelf ook wel eens gehad toen ik iets annuleerde waarvan ik 5 min na de koop ineens doorhad dat het artikel nep was)
Als een verkoper de koop annuleert kunnen ze aangeven dat het âin overleg met de koperâ geannuleerd is (zonder overleg dus) en dan krijg je geen automatische 0 sterren review, en kan de koper ook geen review achterlaten.
Nee, ik heb haar reviews gecheckt en er staat nu geen 0-sterren review bij
Haha wie weet? Dat zou best grappig zijn. En zo niet, ik hoop dat het een andere lieve koper is geweest voor je
Zo tragisch ik kreeg 3 sterren voor een kinderbroek die ik verkocht voor 1,50. Ze vond de achterkant slijtage plekken hebben. Ik had de voor en achterkant gefotografeerd en ook de staat dat het veelgebruikt is. Wat een gier ben je dan.
Heb nu voor 't eerst op Vinted dat iemand aangeeft dat dat de persoon het terug wil sturen omdat âhet artikel niet overeenkomt met de beschrijvingâ. En blijkbaar ben je dan als verkoper gewoon de lul want dit mag te allen tijden, ook al klopt het niet?
De maat klopt gewoon volgens de beschrijving alleen hij past het niet terwijl hij die maat naar eigen zeggen altijd draagt. Maar dat is niet mijn probleem? Ik snap ook niet waarom je iets uit Frankrijk helemaal wil terugsturen, verkoop het dan gwn zelf op Vinted, kun je nog winst maken ook
Ik zie gewoon iemand âhetâ Uniqlo tasje voor twee keer zoveel als de normale prijs aanbieden op Vinted ding is nog gewoon verkrijgbaar bij Uniqlo zelf ook.
Wat is dat toch met mensen die iets van bijvoorbeeld 38 euro alsnog willen afdingen tot 35 euro? Als het artikel nieuw is en verkocht werd voor 130 euro.
Ik had dat vandaag nog met een boek. Staat erop voor 15 eu, persoon biedt 11,50. Dus ik een tegenbod gedaan van 13 eu, biedt diegene vervolgens 12,50. Toen heb ik niet meer gereageerd. Dan gaat het je echt om het winnen van het bieden ipv een fijne prijs.
Scheelt weer wat in de verzendkosten/kopersbescherming. De meeste verkopers gaan daar wel mee akkoord, is toch weer een beetje.
DIt ja. Probeer er altijd nog een beetje af te krijgen zodat ik betaal waar het voor te koop staat incl. verzendkosten enzo.
Van mij zouden ze die hele kopersbescherming optioneel mogen maken. Net zoals op marktplaats. Kun je lekker zelf beslissen of je extra zekerheid wil.
Tas gekocht op vinted â nieuw zonder prijskaartjeâ. Wel apart dat alle vakken vol zaten met zakdoeken, lipgloss , bonnetje enz Lijkt me niet heel nieuw.
Ja en op allemaal andere websites
Wanneer stuur je het op?
Hallo waarom geef je niet antwoord?
Wanneer ga je het verzenden???
Ik vind het zoooo irritant dat mensen nu vergelijkbare items listen onder het andere merk. Dus dan staat er Mango en dan in de beschrijving âis niet van Mango, maar lijkt op de jurk van Mangoâ en dan komt het van Ali of shein.
Of dat er staat dat het een maat XS/34 is en dan zie je in de beschrijving dat het eigenlijk een M is op het label âmaar valt als XSâ. Hallo dat bepaal ik zelf wel. Kies gewoon wat er staat en zet er dan bij dat het klein valt of iets dergelijks.
Net zoals dat sommige mensen een eigen interpretatie hebben van of iets een âItaliaanse schoenmaatâ is, en er dan gewoon een maat bovenop gooien.
Oja dat vind ik ook irritant. Overigens vind ik ĂŒberhaupt Shein en Ali tweedehands verkopen echt karig, heeft denk ik met mijn weerstand tegen die merken te maken.
Ik had gisteren een trui van 6 euro ofzo erop staan. Iemand biedt 3 euro, ik denk mwah beetje laag maar accepteer het. Stuurt ze: als je er 1,50 van maakt, koop ik het van je!
Wat dacht van je nee?
Of de kringloop vol Primark-kleding.
gewoon aangeven bij vinted hoor. echt kut dit soort mensen.