Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik heb een jurkje ontvangen dat echt helemaal vol kattenharen zat (en naar kat rook), het leek wel of er een kat in gelegen had ofzo. Nu was het jurkje verder helemaal goed en met een kledingroller en rondje wasmachine is mn probleem opgelost. Maar toch…bah.

Edit: zouden jullie hier trouwens een ster minder om geven op vinted? Het voelt pietluttig om te doen want verder is alles gewoon goed en echt een goede prijs.

7 likes

Ja. Want ik heb zelf ook katten. Maar mijn kleding die ik verkoop. Is gewoon schoon gewassen en zitten echt geen haren op. (Ok miss 1 die bij het inpakken de zak ik vloog) kleine moeite lijkt me. Gewoon in de review zetten hoor.

9 likes

Ik doe voor dit soort dingen 4 sterren en een toelichting in de review waarom ik niet 100% tevreden was. Als iemand het dan nog wil oplossen kun je altijd je review nog wijzigen maar in mijn ervaring boeit het mensen allemaal niet zoveel… maar misschien heb ik pech gehad

1 like

Je zou maar een kattenallergie hebben :joy:
Ik zou echt minder sterren geven hoor. Dit is toch gewoon vies en een dikke fuck you naar de koper?

7 likes

100% zou ik een lagere review achter laten. Dit is ook wek iets wat ik zou willen weten als toekomstige koper.

6 likes

Ik heb zelf er gewoon heel duidelijk bij staan dat ik een kat heb en er haren op kunnen zitten

4 likes

Een enkele haar die erin gewaaid zou zijn boeit me ook echt niet! Maar dit waren echt heeel veel haren. Ik denk dat ze wel moeite heeft gedaan de haren eraf te halen, want aan de buitenkant zat amper haar. Maar aan de binnenkant van de stof juist superveel, alsof ze de buitenkant met een plakroller had gedaan en de binnenkant was vergeten ofzo.

@Beutyschooldropout Ik moest inderdaad aan mijn collega denken met heftige katten allergie haha.

1 like

Ik zou ook een ster minder achterlaten hoor. Heb zelf ook een kat en zorg dat alles schoon is en met de kledingroller gedaan wordt voordat ik het inpak.

1 like

Heb ook een keer een trui helemaal vol met kattenharen binnen gekregen en ben dus ook allergisch. Ze schrok wel heel erg want ze maakte gelijk het geld terug over en heb de trui maar weggegooid, was gewoon teveel haar.

1 like

Heeft iemand zich al verdiept in de nieuwe belasting situatie? Ik zit er voor dit jaar al boven en heb m’n Vinted nu maar gesloten maar word er wel sip van, vind het mega leuk om lekker mn huis op te ruimen

1 like

Pff er zijn sinds gisteren een aantal verkopen voltooid door de kopers, maar het geld wordt maar niet bijgeschreven in m’n Vinted portemonnee. Hebben meer mensen daar last van?

1 like

Hier ook, zal wel weer een storing zijn.

3 likes

Wat ik er over kan vinden in NL is dat zolang het hobbymatig is en zonder winstoogmerk dat het wordt gedoogd. Vanaf volgend jaar gaat Vinted het bij grote verkopers ook rechtstreeks aan de belastingdienst doorgeven.

1 like

Ja!! Kreeg net iets in mn porto van 19 uur terug, dus met dat tempo gaat de rest nog wel even duren…

2 likes

Gelukkig, wordt hier ook weer bijgewerkt.

2 likes

Wow ik had gisteren iets verkocht, vandaag bij pakketpunt gebracht en ik word net door een Franse dame gewoon bedankt voor de snelle verzending :joy: faith in humanity restored

11 likes

Of bedoel je ‘faith in French humanity restored’?
:grin:

Onlangs bood een Francaise 20 euro op iets wat voor 26 euro te koop stond. Mijn tegenbod was 23 en ze ging akkoord. Ik wist niet wat ik meemaakte :rofl:

3 likes

Dit inderdaad! Het maakt me niet uit wanneer je iets verzendt, maar zeg het dan ook niet

3 likes

Ik had op vinted geen zin om een pakket naar spanje te sturen, want duurt lang en was redelijk een bedrag (geen zin zo lang op mn geld te wachten). Dus ik de aankoop geannuleerd. Die vrouw helemaal loco in het spaans. Ik zei ik spreek geen spaans en ze blijft doorgaan. Dus ik blok haar. Nu een boze spaanse 1 ster review hahaha. Ik moet er wel om lachen.

2 likes

Bad karma voor jou straks als je pakketje binnen Nederland er langer over doet dan naar Spanje :crazy_face: (is bij mij vaak het geval).

Wel gek dat ze een review kon geven

6 likes