Ik heb een aantal spullen te koop gezet op marktplaats en herinner mij gelijk weer waarom ik dit zo zelden doe; mensen die een bod doen en vervolgens niet meer reageren, anderen die een berichtje sturen met de vraag of het nog te koop staat en vervolgens niet meer reageren etc. ![]()
Iewww wat ga je daar dan ook mee doen?? Heel raar.
@kali ik herken je gevoel hoor. Ik heb onlangs bijna alle te klein geworden kleding van mân twee zoontjes verkocht, en ik vond het best lastig maar de koper was heel aardig en ik vind het zo leuk dat er nu een derde baby die kleding gaat dragen ![]()
Echt the fuck hoor, iemand biedt 30 euro op een shirt (via Vinted). Ik accepteer dat bod en vervolgens biedt diegene 20 euro en stuurt âNederlanders onder elkaar toch?â.

Ik erger me hier ook kapot aan. Ik heb veel reacties gekregen op een item en dan stuur je een betaalverzoek naar iemand en dan hoor je vervolgens niks meer. Maar die andere mensen kan je dan ook nog niks toezeggen. Terwijl ik het gewoon kwijt wil en iemand die gelijk betaalt.
ik vind dat bij marktplaats ook altijd zo leuk! Zeker als het gaat om dingen die anders weggegooid zouden zijn. Had een keer een rituals autoparfum weggegeven (want, geen auto meer), en kreeg toen echt een lief berichtje van de vrouw die het opgehaald had, met foto erbij, dat ze er zo blij mee was.
Als ik heel enthousiast ben over een item dat ik heb gekocht, stuur ik een aanfoto en dat ik er zo blij mee ben. Krijg daar altijd ook leuke reacties op! Hoop dat mijn verkopers het net zo waarderen als jij haha.
Hoe is het met dat roze pak
Maak eens een foto
Ohja. Wel erg barbie
Ik dacht toen ik jouw tweede foto zag âmaar die kleur is ook moeilijk op de foto te krijgenâ totdat ik bedacht dat ik naar jouw foto keek
idd een groot verschil. Met roze is dat ook snel teveel verschil
Ik vind dit wel een mooie kleur, wil hem wel van je overkopen? Neemt niet weg dat het een gare actie is van de verkoper.
Had een set van 20 boeken uit een serie op MP gezet, gratis ophalen want moet er gewoon vanaf. Een mevrouw wil ze wel hebben voor de boekenkast van een zorgcentrum. Oke prima, zetten we ze apart.
Daarna de vraag of ik ze kan komen brengen, 20 minuten rijden enkele reis, want ze kan ze zelf niet komen halen. Als ik er nou wel eens langskwam oke maar ik kom nooit daar in de buurt. Vind het wel een beetje een brutale vraagâŠ
Haha ja joh! Doet me denken aan zoân screenshot van MP gesprekken waarin iemand vroeg âKan ik ook blijven eten want als ik het om 17.30 kom ophalen is het mijn etenstijdâ ![]()
Dan wordt het weer teruggestuurd naar jou. Je krijgt je geld terug maar wel min het bedrag van de retourzending naar de verkoper.
âHet printje heeft zân beste tijd gehadâ
Hoezo verkoop je iets dat eruit ziet alsof het 't lievelingsspeeltje van je hond is. Wel maar 5 euro.
Wauw en ik zit me hier af te vragen of ik die luiers nog wel kan verkopen als het klittenband wat omgekruld is ![]()
Nou dat kan sowieso gewoon, maar als er een dikke poepvlek inzit of nauwelijks nog stof aanhangt ook hoor ![]()
Ik heb mijn les ook al geleerd met overbroekjes. Zelfs als ze in de omschrijving zetten dat het zo goed als nieuw is en altijd zorgvuldig gewassen, zijn ze gewoon versleten met los elastiek en poreus.
Dat kan wel hoor, als je het er maar bij zet.
Ik verkoop wel eens dingen die er niet meer mooi uitzien, maar nog wel functioneel zijn (bijvoorbeeld schoenen die weinig zijn gedragen maar wel kale neuzen hebben) maar dat zijn dan merkdingen die ik voor heel weinig wegdoe. Dit dan met het idee dat als iemand weinig te besteden heeft het dan misschien nog wel kan gebruiken (of voor kdv of reserve ofzo).
Ik vind het wel echt bijdehand hoe mensen dit niet duidelijk vermelden, of dit dan aanbieden als heel goed, of iets wat gewoon vaak gedragen is nog als nieuw zonder prijskaartje aanbieden.
Ik zat te kijken van âwat is hier dan mis meeâ maar ik zie nu dat gewoon bijna de hele buitenkant eraf is
ik dacht dat dat het patroon was haha
Ja, goede communicatie is vooral belangrijk natuurlijk! Al is die advertentie van hierboven wel echt een stretch ![]()