Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ja precies vanaf spanje is het er altijd binnen 2 dagen hsha.

2 likes

Ja waarschijnlijk wel :joy:
Denk dat ze heel snel met de review was .

3 likes

Dr staat karton tussen ook hshahs.

13 likes

Yes zoooo fijn! Nu nog op mouwlengte - voor zomerjurkjes etc - dan ben ik gelukkig :joy:

1 like

Ik ben echt te wantrouwig hiervoor, als ik al zie hoeveel mensen het verkeerde merk/de verkeerde maat/categorie etc neerzetten… Fijn dat dit kan maar ik wil dan ook echt een foto van een label zien hoor :sweat_smile:

9 likes

Ja of meerdere categorieƫn aanklikken!
Een korte jurk kan ook een zomerjurk zijn of een gelegenheidsjurk, maar je kan niet beide kiezen. Sowieso snappen mensen ook niet wat een midi jurk is want daar staat alles van kort tot lang tussen :joy:

7 likes

En steen :rock:

1 like

IMG_6378

6 likes

Ik heb twee gloednieuwe ralph lauren polo shirts verkocht die mijn vriend vergeten was terug te sturen. Gewoon nieuw in de verpakking, foto van de bon als bewijs. Frans meisje heeft er 1 gekocht, eerst zegt ze dat het nep is, daarna dat de kleur niet wit is (had creme in de advertentie gezet) en nu wil ze het terugsturen omdat het haar vriend niet past? Zo irritant :rage::rage:

Homer is echt onvoorspelbaar, heel irritant

3 likes

Ik vind Homerr echt een kutbedrijf om mee te verzenden (of te ontvangen, maar die keuze maak ik expres nooit voor mezelf haha). Vind het echt irritant dat dat een verplichte verzendoptie is op Vinted.

6 likes

Ik heb officieel een lichte Vinted verslaving :joy: ik ga over 2 weken op vakantie dus ik moet Ć©cht niet nog dingen kopen maar ik kan het niet laten om eindeloos te scrollen ….

Dus vanaf nu: niet meer doen :see_no_evil:

Ik had een bikini top verkocht aan een Franse. Nu heeft ze het ontvangen en direct een probleem gemeld dat de maat niet klopt. Ik had de EU maar dat op het label staat gehanteerd, zij dacht dat het FR maat was. Ik heb aangegeven bij Vinted dat ik het niet eens ben met haar klacht, maar iemand hier ervaring mee? Waarom zou ik in godsnaam de FR maat noemen?🫠 En ik had zelfs nog een foto van het label (met dus alle maten) in de foto’s gezet

4 likes

Ja dat is haar probleem hoor als je het etiket had geplaatst

15 likes

Die Fransen zijn niet goed hoor. Ik vind ze ook in zijn algemeen ook niet netjes in afhandeling.

Ik koop laatst een vrij duur item, zou diegene nooit gedragen hebben. Komt het binnen met duidelijke slijtage plekken. Ik zeg er wat van en krijg een heel lulverhaal dat het door transport zou komen maar dat ik het anders wel mag retourneren :unamused:

1 like

Hoe denk je ook echt dat je daarmee weg komt? Heeft de pakketbezorger het dan intensief gedragen oid?

2 likes

Precies! Het was ook heel netjes strak ingepakt dus het heeft ook niet liggen schuiven o.i.d. Het valt me nu ook op dat de kant met de ergste schade niet is gefotografeerd. Ik heb maar een 2 sterren review achtergelaten want diegene verkoopt meer als zogenaamd nieuw.

1 like

Ik heb een week geleden een bundel gekocht van een influencer die haar vinted regelmatig post in haar instastory maar ze heeft het nog steeds niet bevestigd, echt irritant. Ik kan het ook niet zelf annuleren

4 likes

Hoe lang laten jullie je dingen die je verkoopt online staan en vanaf wanneer breng je het uiteindelijk naar kringwinkel oid?

Sommige mensen… Ik had geboden op een jurkje, wijst de verkoper mijn bod af om vervolgens een bod te doen van 1 euro bovenop mijn bod. Dus ik stuurde haar een bericht zo van: Gaan we echt moeilijk doen om 1 euro? Krijg ik als reactie: Stel je nou deze vraag aan jezelf?

:joy:

10 likes