Ik heb een week geleden een bundel gekocht van een influencer die haar vinted regelmatig post in haar instastory maar ze heeft het nog steeds niet bevestigd, echt irritant. Ik kan het ook niet zelf annuleren
Hoe lang laten jullie je dingen die je verkoopt online staan en vanaf wanneer breng je het uiteindelijk naar kringwinkel oid?
Sommige mensen… Ik had geboden op een jurkje, wijst de verkoper mijn bod af om vervolgens een bod te doen van 1 euro bovenop mijn bod. Dus ik stuurde haar een bericht zo van: Gaan we echt moeilijk doen om 1 euro? Krijg ik als reactie: Stel je nou deze vraag aan jezelf?
Nja, legitieme vraag op zich?
Ze doet je gewoon een tegenbod, ik vind jouw opmerking echt vreemd in dit geval en snap haar reactie daarop ook wel hoor.
Als die ene euro jou niet uitmaakt dan koop je het toch gewoon voor de prijs die zij nu voorstelt
Maar ik vind het ook wel skeer om een tegenbod van 1 euro meer te doen. Alsof je een statement wil maken.
Als het om een laag bedrag gaat maakt een euro wel uit, toch?
Is ook een beetje het spel hè, handjeklap
Krijgen jullie ook opeens reclame pop ups op vinted? Ik krijg steeds een filmpje van een random gemeente (Breda??) in beeld als een soort city marketing ofzo. Ik vraag me af of dat normaal is of dat er een bug in mijn app zit. Het is wel heel irritant.
Ik dacht al dat het aan mij en mijn dikke duimen lag maar ik krijg elke keer vol de gemeente Den Haag in beeld?
Heb ik ook idd
Ja, heel erg irritant!
Update: ik heb gelijk gekregen van vinted dus krijg gewoon mijn geld. Heb petty als ik ben haar wel een slechte recensie gegeven
Als iemand op vakantie is, verdwijnt een Vinted item dan uit je favorieten? Wilde iets kopen wat ik had opgeslagen, maar kan het nergens meer vinden (niet in favorieten en ook niet als ik er op zoek)
Ja dat gebeurt als iemand zijn profiel op ‘vakantiemodus’ zet.
Als ze dat weer weghalen staat het artikel er vanzelf weer tussen.
Top, dankjewel!
Pfff ik heb iets op Vinted staan, vraagt iemand of ik het wil opmeten, maar ik was nog niet thuis. Krijg ik 2 uur later “???” gestuurd.
Dan heb ik er meteen al geen zin meer aan.
Is het een Frans of Italiaans iemand?
Die denken veelal dat ik 24/7 de tijd heb om ze te bedienen.
En Nederlanders zijn ook kut die willen alles gratis.
Haha ja, gisteren stuurde een Franstalige die sandalen had overgekocht dat ze binnenkort op vakantie gaat en de sandalen er hopelijk snel zouden zijn. Ik heb teruggestuurd dat ik geen postkantoor ben, ze morgen (vandaag dus) op de post kan doen maar geen garanties kan geven over de aankomstdatum.
Toen antwoordde ze dat ‘als ik ze morgen verzond het goed was’.
Nah ik word gek. Het lijkt erop dat er voor de tweede keer iemand niet komt opdagen voor hetzelfde GRATIS kastje??? Beide keren heel enthousiaste reacties met “mag ik m overnemen, ik kan die dag om die tijd is dat oké” ect, en beide keren gewoon op de dag van ophalen nul respons? Hoe werkt dit voor mensen
Alles er voor minimaal 5 euro opzetten is mijn truc. Alsnog een goede super deal en dan krijg je wat serieuzere mensen