Hoe is het afgelopen?
Ik zou vooraf de reiskosten laten vergoeden, of verzendkosten betalen (wel duur met 20 boeken) en dan opsturen. ![]()
Hoe is het afgelopen?
Ik zou vooraf de reiskosten laten vergoeden, of verzendkosten betalen (wel duur met 20 boeken) en dan opsturen. ![]()
Pff ik had twee dingen bij een iemand gekocht krijg ik nu een bericht dat ze spijt heeft dat ze een van die twee dingen heeft verkocht en of ik alleen het ene wil kopen ![]()
Iemand hier die verstand heeft van Vinted?
Ik krijg deze melding, dat iemand een bundel wil kopen. Maar moet ik dan een bod doen? Want verder zie ik niks
Je moet een parketformaat selecteren. Daarna kan de koper betalen!
Heb ik al een paar keer gedaan, maar het schiet telkens terug. Kan dat kloppen?
Zou even de app afsluiten en opnieuw opstarten want nee dat hoort niet!
Ik doe het via m’n browser, maar zal wel even kijken of het in de app wel lukt
Blijkbaar is het bevestigd en moet ik nu wachten tot diegene het koopt. Dank voor jullie hulp!
Ik neem aan in dit geval dat jullie allebei beschermd zijn en geld terugkijken omdat de bezorging mislukt is. Want hier kunnen jullie beiden niets aan doen.
Nou plots twist. We hadden verder geen reactie meer gekregen op de boeken.
Om de een of andere zeldzame reden zou mn man (ongeveer) langs dat verzorgingstehuis komen opweg naar een andere afspraak en hij wilde zo graag van die rommel af dat hij ze heeft langsgebracht.
Het hele verzorgingstehuis zat hem vol spanning op te wachten en hij kreeg allemaal chocola en lekkers mee. Die middag kregen we nog een bericht dat hun hele week gemaakt was door deze gift en nog allemaal gelukswensen. Dus uiteindelijk is het ook wel weer leuk geeindigd, ook al vind ik het verzoek nog steeds ietwat brutaal ![]()
Tip: je kan vaak bij je details van je verzendbewijs het gewicht zien. Dat is bewijs dat je het niet leeg hebt verstuurd.
Wat maakt dat nou nog uit, je bent je boeken kwijt en dat verzorgingshuis is er mega blij mee (en je vriend moest er zelfs in de buurt zijn?) En zelfs ontvangen met chocolade en lekkers
Het is toch ook maar een vraag, ze zullen wel wat anders aan hun hoofd hebben daar. Ik vind het eigenlijk helemaal niet brutaal.
Zoals gezegd vind ik dat het ook leuk afgelopen is. Het zat 'm meer in de manier waarop in haar eerste berichr, met zulke vanzelfsprekendheid, dat we het wel even komen brengen.
Nu de situatie anders was en we daar toevallig in de buurt moesten zijn, hebben we daar dan ook met plezier afgegeven om er vanaf te zijn en hun blij te maken
Waar ik echt niet goed van word bij vinted is dat als ik kies voor een plaats waar ik mn shit bezorgd wil hebben. Dat vinted dat het dan soms ineens heel ergens anders bezorgd word.
Ja wtf ik woon in Arnhem en vink dat altijd aan, heeft Mondial het al 2 keer in Veenendaal bezorgd??
Same
. Die wouterreclame zeker? Zij nemen ook alles aan wat bij pakketpunten in de omgeving niet wordt aangenomen omdat er teveel pakketjes zijn. Echt shit want ik heb geen zin om een half uur te rijden voor het pakketpunt. Heb laatst zelfs een pakketje niet opgehaald omdat het gewoon niet lukte.
Jaaa omg ik ben dus niet de enige. ![]()
Dat hele grote punt toch? En het raarre is dat als ik meerder pakketjes heb die dag van Mondial, die wel gewoon in Arnhem worden afgeleverd.
Ja op dat industrie terrein! En klopt. Ik durf om deze reden niet meer voor mondial als verzender te kiezen want dan belanden ze daar het vaakst ![]()
Ik heb een paar sneakers besteld via Vinted, zo goed als nieuw, alleen ik heb toch meer smetvrees dan ik dacht. Ik gooi ze liever niet in de wasmachine. Iemand hier tips om ze ‘schoon’ te krijgen? In mijn vriezer passen ze niet (dat schijnt bacteriën te doden)
Met eerst badje Vanish en daarna drogen met dit apparaat kun je je schoenen echt super goed schoon krijgen.