Dan wordt het weer teruggestuurd naar jou. Je krijgt je geld terug maar wel min het bedrag van de retourzending naar de verkoper.
āHet printje heeft zān beste tijd gehadā
Hoezo verkoop je iets dat eruit ziet alsof het 't lievelingsspeeltje van je hond is. Wel maar 5 euro.
Wauw en ik zit me hier af te vragen of ik die luiers nog wel kan verkopen als het klittenband wat omgekruld is
Nou dat kan sowieso gewoon, maar als er een dikke poepvlek inzit of nauwelijks nog stof aanhangt ook hoor
Ik heb mijn les ook al geleerd met overbroekjes. Zelfs als ze in de omschrijving zetten dat het zo goed als nieuw is en altijd zorgvuldig gewassen, zijn ze gewoon versleten met los elastiek en poreus.
Dat kan wel hoor, als je het er maar bij zet.
Ik verkoop wel eens dingen die er niet meer mooi uitzien, maar nog wel functioneel zijn (bijvoorbeeld schoenen die weinig zijn gedragen maar wel kale neuzen hebben) maar dat zijn dan merkdingen die ik voor heel weinig wegdoe. Dit dan met het idee dat als iemand weinig te besteden heeft het dan misschien nog wel kan gebruiken (of voor kdv of reserve ofzo).
Ik vind het wel echt bijdehand hoe mensen dit niet duidelijk vermelden, of dit dan aanbieden als heel goed, of iets wat gewoon vaak gedragen is nog als nieuw zonder prijskaartje aanbieden.
Ik zat te kijken van āwat is hier dan mis meeā maar ik zie nu dat gewoon bijna de hele buitenkant eraf is ik dacht dat dat het patroon was haha
Ja, goede communicatie is vooral belangrijk natuurlijk! Al is die advertentie van hierboven wel echt een stretch
Hoe is het afgelopen?
Ik zou vooraf de reiskosten laten vergoeden, of verzendkosten betalen (wel duur met 20 boeken) en dan opsturen.
Pff ik had twee dingen bij een iemand gekocht krijg ik nu een bericht dat ze spijt heeft dat ze een van die twee dingen heeft verkocht en of ik alleen het ene wil kopen
Iemand hier die verstand heeft van Vinted?
Ik krijg deze melding, dat iemand een bundel wil kopen. Maar moet ik dan een bod doen? Want verder zie ik niks
Je moet een parketformaat selecteren. Daarna kan de koper betalen!
Heb ik al een paar keer gedaan, maar het schiet telkens terug. Kan dat kloppen?
Zou even de app afsluiten en opnieuw opstarten want nee dat hoort niet!
Ik doe het via mān browser, maar zal wel even kijken of het in de app wel lukt
Blijkbaar is het bevestigd en moet ik nu wachten tot diegene het koopt. Dank voor jullie hulp!
Ik neem aan in dit geval dat jullie allebei beschermd zijn en geld terugkijken omdat de bezorging mislukt is. Want hier kunnen jullie beiden niets aan doen.
Nou plots twist. We hadden verder geen reactie meer gekregen op de boeken.
Om de een of andere zeldzame reden zou mn man (ongeveer) langs dat verzorgingstehuis komen opweg naar een andere afspraak en hij wilde zo graag van die rommel af dat hij ze heeft langsgebracht.
Het hele verzorgingstehuis zat hem vol spanning op te wachten en hij kreeg allemaal chocola en lekkers mee. Die middag kregen we nog een bericht dat hun hele week gemaakt was door deze gift en nog allemaal gelukswensen. Dus uiteindelijk is het ook wel weer leuk geeindigd, ook al vind ik het verzoek nog steeds ietwat brutaal
Tip: je kan vaak bij je details van je verzendbewijs het gewicht zien. Dat is bewijs dat je het niet leeg hebt verstuurd.
Wat maakt dat nou nog uit, je bent je boeken kwijt en dat verzorgingshuis is er mega blij mee (en je vriend moest er zelfs in de buurt zijn?) En zelfs ontvangen met chocolade en lekkers
Het is toch ook maar een vraag, ze zullen wel wat anders aan hun hoofd hebben daar. Ik vind het eigenlijk helemaal niet brutaal.
Zoals gezegd vind ik dat het ook leuk afgelopen is. Het zat 'm meer in de manier waarop in haar eerste berichr, met zulke vanzelfsprekendheid, dat we het wel even komen brengen.
Nu de situatie anders was en we daar toevallig in de buurt moesten zijn, hebben we daar dan ook met plezier afgegeven om er vanaf te zijn en hun blij te maken