Haha goede deal gelijk €20 omhoog
Meteen gekocht natuurlijk!!
Voor de verandering even geen ergernis: deze week een paar pakketten op de post gedaan met verkochte items en krijg nu berichtjes van de kopers dat ze er blij mee zijn en dat het precies is wat ze zochten.
Ook een niet-ergernis: ik vind het zo cute dat Fransen op Vinted verkopers ‘Vintie’ noemen. Kreeg een recensie van iemand met 'Vintie très sympa ', is toch schattig
Jaa, zo lief! Heb het overgenomen en gebruik nu ook ‘Vintie’ in m’n reviews
Nu stalkt ze me met nieuwe biedingen 🥲 Volgens mij heeft ze helemaal niet door dat ik gewoon kan zien dat ze de prijs omhoog heeft gezet, lol.
Hahaha please zeg het.
Echt ik blijf me er over verbazen dat mensen voor een dubbeltje op eerste rang willen zitten. Verkoop je een item voor €2 wat eerst €60 heeft gekost en dan liggen zagen dat het niet in nieuwstaat is. Wat had je dan verwacht?
Ja, herkenbaar. Ik had een gasbbq op marktplaats gezet. Zo goed als nieuw en met 2 gasflessen (waarvan eentje volledig vol). Nu hoef ik niet de hoofdprijs, maar sommige willen het echt voor een paar tientjes hebben. Reden dat ik hem verkoop is dat ik liever op houtskool bbq maar voor zulke bedragen houd ik hem liever zelf. Nu had ik gisteren een koop gesloten met iemand (voor een belachelijk laag bedrag ook nog). Hij zou 11.00 uur vanmorgen langskomen. Dus ik speciaal mijn wekker gezet (ben nogal een uitslaper in het weekend), zegt hij een halfuur van tevoren af. Reden: hij moest even wat klusjes in huis doen en het kwam toch niet zo uit. Grrrrr😡
Ik heb laatst perongeluk 2 pakketten verwisseld. Heb die andere gelijk een bericht gestuurd maar ze heeft nooit meer gereageerd. Zie dat ze net dr pakket heeft opgehaald . Heb nu al zin in dr bericht
Ik had recent ook eens een fijne ervaring. Een pastamachine gaan ophalen bij een vrouw thuis. Ze was zo lief en vriendelijk en vertelde ook zo leuk over hoe zij ooit met haar zoontjes enorm lange pasta had gemaakt enzo. En nog even gepraat over haar prachtige keuken en huis. Was echt goedgezind toen ik daar buiten stapte!
Iemand op vinted ging me vertellen hoe ik de kleren moest inpakken. Heb gezegd dat ik dat niet ga doen. Gelukkig had ze het niet gekocht, dus hoefde niks te annuleren.
Nu ben ik benieuwd hoe
Ze had een bundeltje en dat is dan medium en ze wilde per se small (weet niet of dit veel scheelt in de verzendkosten, maar ik volg gewoon de richtlijnen van vinted). En ze wilde het per se in plastic. Ik heb geen plastic in huis, alleen vuilniszakken. Ik spaar ook kartonnen dozen voor vinted, maar ze wilde per se plastic. Haar toon was best denigrerend in dit alles dus dikke doei.
@Soy.peor Hoe gaat het bij Vinted als je het verkeerde product hebt opgestuurd?
Ik heb iets gekocht, maar de verkoper heeft het verkeerde pakketje opgestuurd zei ze gisteren. Moet ik het dan ophalen en klikken op “er is iets mis” of gewoon niks doen zodat het retour gaat?
Spannend dit, ik had een deal gesloten op vrijdag, ze had betaald in de avond en ik heb het zaterdag gelijk op de post gedaan en het is maandag bezorgd. Nu heeft ze me 4 sterren gegeven en aangegeven dat ik “sneller moet verzenden”. Normaal zou ik het laten gaan, maar heb er nu wat van gezegd omdat ik het super flauw vind. Ze komt er vandaag op terug zegt ze… ben benieuwd
Overigens ging ze eerder ook de kaart trekken dat ze zonder werk zit (ze kocht twee kledingstukken van wat duurdere merken van me, had haar al korting gegeven) en of ik het als brievenbuspost kon versturen voor 4,55. Het waren twee producten die sowieso niet pasten, en een pakket kost 2,20 meer?? Echt Jezus haha
Ik heb het de koper laten kiezen bij mij kwamen ze uit frankrijk dus ze hebben onderling gerolen. Maar als je op er is iets mis klikt en het terug stuurd krijg je je geld terug. Maar bij pakket niet ophalen weet ik niet hoe en wat
Ik heb een behoorlijk duur product op marktplaats staan, nu zegt een potentiële koper dat hij geen tijd heeft om het op te halen en een UPS postbode naar me stuurt. Hebben jullie dit ooit meegemaakt? Heb daar geen lekker gevoel bij.
Niet doen! Is ook absoluut niet te vertrouwen, meestal is het bericht ook in belabberd Nederlands geschreven.
Ik heb hier wel eens over gelezen. Dit moet je echt niet doen!