Aaah doet me denken aan die advertenties met “bieden naar waarde”. Zeg gewoon hoeveel je wil
Heb nog een paar biedingen openstaan, had gewoon de vraagprijs geboden. Geen antwoord erop gekregen
Aaah doet me denken aan die advertenties met “bieden naar waarde”. Zeg gewoon hoeveel je wil
Heb nog een paar biedingen openstaan, had gewoon de vraagprijs geboden. Geen antwoord erop gekregen
Zoveel mensen zetten iets op vinted als “nieuw zonder prijskaartje” terwijl je dan op de foto’s ziet dat het gedragen en gewassen is. Soms ook gewoon met de pillen en draden aan het kledingstuk. Nieuw zonder prijskaartje wil toch zeggen dat het hoogstens gepast is, maar ongedragen? Of ben ik nou gek?
Ja inderdaad ,vind ik ook of gepast en 1 keer gewassen zou er wat mij betreft ook nog onder vallen maar zeker ongedragen
Ja haha ik twijfelde of ik het er bij moest zetten. Er zijn genoeg nieuwere versies van het product dus denk dat dat hier nu niet perse speelde. Werd ook niet benoemd. Maar je hebt wel een punt natuurlijk.
Maar alsnog blijft mijn irritatie staan dat mensen een bod naar hun betaalde waarde willen en niet naar de huidige marktwaarde.
Ik zag laatst iemand die pallets voor 20 euro verkocht. Terwijl ze echt voor 7/8 euro ofzo nieuw verkocht worden.
Ik heb me hier ook wel eens schuldig aan gemaakt. De koper was not amused en ik postte er hier over en hier was ook niemand amused. (Ik heb er van geleerd - ik heb nooit meer onterecht iets als ‘nieuw zonder prijskaartje geupload)
Mijn overweging toen was dat er zoveel overduidelijk gedragen kleding als ‘nieuw zonder prijskaartje’ wordt geplaatst dat mijn kleding niet meer in filters verschijnt als ik het ‘eerlijk’ label. Dat maakte mij natuurlijk onderdeel van het probleem. Dat label is ook gewoon niets (meer) waar eigenlijk.
Ik zag vandaag iemand die een opgedragen badpak van Zara verkoopt. Nieuwprijs is €25.95. Zij biedt het aan voor €24. Dan ben je met kopersbescherming en verzendkosten nog duurder uit dan het nieuw kopen.
Ik zocht gehoorbescherming van alpine. Nieuw 19,99 bij de babydump maar die staan doodleuk voor meer dan 20 online en worden nog verkocht ook.
Ja dat vind ik ook zo absurd. Laatst zag ik via insta dat een oud influencer vergeten was haar zara pakket op tijd retour te sturen dus ze gooide alles op Vinted maar alles 1 of 2 goedkoper dan de originele prijs. Wat is het voordeel dan nog.
Ik heb nu iemand die een romper bij me heeft gekocht maar nu wil ze ook nog een andere romper. Dus ze vraagt of ze dat mag overmaken zodat ze samen verzonden worden. Verder heeft ze iets van 15 goede reviews. Kan dat een scam zijn? Nee toch?
Nee is juist een risico van haar lijkt me omdat ze jou erop vertrouwt dat je ze allebei verstuurd.
Mijn vriend heeft via fb marketplace Tannoy speakers gehaald voor gratis, bij een ouder stel. Ze waren aan het opruimen, ze wisten alleen niet of ze het nog zouden doen.
Nou en of dat ze het doen!
Ik had een nieuwe bikini verkocht die ik zelf helaas niet paste en na 2/3 dagen verzonden. Kreeg ik een petty berichtje dat zij het door mijn late verzending (?) niet mee kon nemen op vakantie😅 Ik was nog trots dat ik het zo snel verzonden had ivm mijn verhuizing, krijg je dit haha
@willy Ik heb dit ook weleens zo afgehandeld via Vinted, maar bij twijfel nooit doen natuurlijk.
Haha ik kwam dit tegen op Vinted en op de 1 of andere manier doet de foto me denken aan een crimescene of een horror scène
Haha ja, waar is het lijk ? wel heel creatief!
Ik vind die boomstam iets weghebben van een vogelbekdier.
Ik kan alleen maar denken waarom???
Misschien dat iemand me hier kan helpen?
Heb een aankoop betaald, is toen afgeschreven maar stond als mislukte betaling in de inbox. Inmiddels is het product dag later aan iemand anders verkocht. En nu?
De klantenservice een bericht sturen? Niemand hier die je kan helpen
Krijg je binnen een paar werkdagen automatisch weer op je bankrekening teruggestort.
Thanks! Ik zit me rot te zoeken in de app, maar zie alleen een soort faq en geen klantenservice. Zal wel niet goed zoeken, ben een Vinted noob haha. Ik wacht het dan even af