Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ook bij 1 artikel moest ik het tot nu toe invullen

2 likes

Bij het uploaden van het artikel selecteer je toch een pakketformaat? Daarna kan iemand het toch meteen kopen?

Oh misschien was ik wat onduidelijk maar ja bij het uploaden moest dat altijd maar vanmiddag niet.

2 likes

Ik ben voor het eerst via vinted wat dingen aan het kopen, nu m’n dochter op de leeftijd komt dat ik geen doorgeefkleding meer heb en niet teveel nieuw wil consumeren.
Maar miiijjnn hemel wat vind ik bieden altijd ongemakkelijk joh.

1 like

Als het er nog heel netjes uitziet , de prijs heel redelijk is en je eventueel ook nog bundelkorting krijgt, zou ik niet gaan bieden

1 like

Ik bied bijna nooit op vinted, staat de prijs mij niet aan dan kijk ik verder.

2 likes

Ik vond de prijs dus niet zo redelijk, dus ik dacht ik bied iets wat ik wel redelijk vind. Vind het wel goed dat je niet te laag kan bieden op Vinted. Maar goed, zijn overeen gekomen.
En ga inderdaad niet snel meer bieden, mij te ongemakkelijk.

Ik heb nu precies hetzelfde en moet daar nog meer pakketjes krijgen ookđŸ„Č, wat een drama telefonisch krijg ik ze niet te pakken dus heb maar gemaild. Alleen er staat dat ik het zsm moet aanpassen en ik krijg echt stress nu

In de automessage staat er dat ze binnen 2 tot 5 dagen reageren pff. Zou vandaag 5 pakketjes moeten krijgen maar krijg dus niks en geen idee wat er nu mee gaat gebeuren. Sorry even frustratie uiten

Ik zag op TrustPilot dat niemand ooit een inhoudelijke reactie krijgt van de klantenservice dus ik wacht het wel gewoon af. Ook werd in mei en juni die foutmelding al beschreven, dussss tsja.

1 like

Volgens mij zit er niet eens iemand achter die telefoon er wordt alleen maar opgehangen omdat zogenaamd alle medewerkers bezet zijn.
Denk jij dat ze het uiteindelijk wel gewoon bij een punt afleveren? Want ben zelf heel bang dat alles wordt teruggestuurd

Meh ik heb een boxkleed gekocht en op de foto leek het meer beige-roze (stond geadverteerd als oudroze) maar in t echt is het gewoon baby roze, ugh zo lelijk. Niet veel aan te doen dus zet m zelf maar weer opnieuw te koop

Kun je hem niet verven? Gaat supermakkelijk in de wasmachine

Hm ja maar ik wil m dan dus beige hebben dus dat is een lichtere tint? Denk niet dat dat werkt toch? Kan t wel proberen ja

1 like

Update hier is dat de koper 2 sms’en kreeg dat het naar 2 andere pakketpunten in de buurt zou gaan. Vraag is nu nog naar welke van de twee
 Wordt vervolgd dus.

2 likes

Ik heb vorige week woensdagochtend iets gekocht, maar de verkoper heeft het nog niet verzonden. Wanneer gaan die 5 werkdagen in waarbinnen het verzonden moet zijn? Oftewel, wanneer gaat vinted automatisch de koop annuleren?

1 like

Je hebt veel langer om het te versturen dacht ik. Misschien zelfs 10?

Edit: Uh huh zie idd dat het 5 werkdagen is. Voor mijn gevoel had je altijd veel langer de tijd?

Haha hier precies hetzelfde!

2 likes

Geloof dat het dat voorheen ook was! En normaal maakt het me ook helemaal niet uit, maar ik las achteraf pas bij de reviews dat haar verkopen vaak geannuleerd worden omdat ze het niet verstuurt. Ik heb hetzelfde item nog bij iemand anders gevonden, maar nog niet besteld voor het geval zij m toch nog gaat opsturen. Ik zie het morgen of overmorgen wel denk ik!

2 likes

Maar je mag zelf ook annuleren zolang het niet verstuurd is toch? Of krijg je dan meteen negatieve review?

3 likes